Vcera jsem mel moznost si na hodinu pujcit CR-V ve vybave Comfort s motorem 2.0i-VTEC 4WD
Auto s cenikovou cenou 629 000,- ktere nemelo elektricka zrcatka, predni mlhovky, vnitrni osvetlene zrcatko, parkovaci senzory, alarm, vydechy ventilace vzadu. Ze to nema ani BT, to bych ozelel.
Z vybavy tam byl navic jen kozeny volant, ten musim pochvalit, dobre se drzel.
Doufam ze to nevyzni jako klise, ale:
Motor - pekny tocivy zvuk, dynamika slusna, v dalnicnich 130 tocil cca 3500 ot., spotreba za tu hodinovou projizdku kdy byl docela kalup byla 9,2l.
Beznou predpisovou jizdou s trochou uvazovani bych jezdil za 8. Start stop jde vypnout, nebyla vsak potreba, tady mne nerusil.
Prevodovka presne drahy, kdyby radicka byla v kuzi tak ji nemam co vytknout.
Brzdy velmi dobre davkovatelne, pocitove mi sedly lepe nez ve Fiatu Croma
Co me zklamalo byl hluk od kol - jediny rusivy element v aute, presto o tridu lepsi nez v CX-5, o tridu horsi nez ve Freemontu.
Podvozek dobre filtroval nerovnosti, vyfrezovanou cestu, rozkopanou cestu po kanalizaci, retarder, tady si nemam na co stezovat.
Na rezani zatacek takove auto neni, ale naklony byly minimalni (samosebou ve srovnani s vyssim combi - Fiat Croma, tady byly vetsi, naopak kapitanskeho pohoupani jak na lodi ve Freemontu jsem byl usetren), zkratka byly ale v ramci mezi, odvazuji se rici mensi nez jake by jste od tohoto auta cekali. Vadily mne obcasne pazvuky od podvozku na nerovnostech.
Pohon 4WD - jelikoz neni zima, tak jsem vyzkousel rozjeti v prudkem kopci na trave, jsem si jisty ze svuj ucel splni a v zime vas nikde nenecha ve stychu, pokud to neposadite na bricho
Interier - potah sedacek byl textilni semis, velmi prijemny na dotek i pohled, oproti CX-5 nebo Freemontu parada.
Sedacky u ridice by mohly byt kapku sirsi pres zada, jinak jsem se dokazal pohodlne usadit (187cm), lehce nesvuj jsem byl z prostoru u praveho kolena.
V zadu jsem si pripadal jak na vysoke koze, rad se rozvalim jako šejk, v tomto smeru pro mne nema Freemont nebo Croma konkurenci. Zde je to pro 2 lidi, 3 by si nadavali.
Radio bylo temer celou dobu vypnute, zvuk tech 4 repro bych bral jako opravdu zaklad, fajnsmekra to urazi
Grafika palubaku klasicky japonska, ne prilis pekna.
Kufr na sirku velky, nizka nakladaci hrana je plus, kdyz jsem ho otviral mel jsem z patych dveri pocit jako bych otviral hangar - rozumej ne velikostne, ale tou rovnou plochou
System sklapeni sedacek - nevim jestli i tady se mu rika Magic seats byl jednoduchy, ale to asi v kazdem aute
Velke + pod podlahou kufru plnohodnotna pneu, ale na plechaci.
Pod kapotou se ukryval "maly" dvoulitr, pristup k nemu dobry.
Cena garancek je cca 4 000 kc.
Cerna barva, udajne perletova na slunicku nevypada jako perlet ani metaliza, spise jako barva. To piskove hneda uz vypada lepe.
Takova poznamka - proc je ve zvyku rikat metalize "perletova metaliza"?
Resume: auto dobre, jenomze co v dnesni dobe neni. Urcite zklamalo pomerem vybava/cena. Tady bych pod vybavu Elegance nesel, ostatne ta asi bude nejprodavanejsi, Comfort z meho pohledu slouzi jako "cena od". Pro me jiz druhe "zklamani" co se tyce Japoncu a jejich povestne kvality, vazne nevim kde byla schovana. Predtim CX-5, ted CR-V.
Vtipalci nadavajici na koncern a jeho holatka by si mohli najit druhou obet