Honda CR-V 4G

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Vybral bych si
Honda CR-V 15 %  30%  [ 15 ]
Mazda CX-5 12 %  24%  [ 12 ]
Toyota RAV4 4 %  8%  [ 4 ]
Mitsubishi Outlander 1 %  2%  [ 1 ]
VW Tiguan 6 %  12%  [ 6 ]
Fiat Freemont 6 %  12%  [ 6 ]
Ford Kuga 4 %  8%  [ 4 ]
Hjondé ix35/Kia Sportage 1 %  2%  [ 1 ]
Celkem hlasů : 49

Odeslat příspěvekod Lacomme 25. 9. 2013 16:23

Novopečení nebo budoucí majitelé CR-V 4G vítejte, narozdíl od Mazdy Vaše auto nerezne, a oproti předchozí generaci něco vyjede :-)

Podělte se o zkušenosti s autem - motor, pohon, prodejci atd.

Začnu první otázkou - s kolika % slevou se dá u CR-V a Hondy obecně počítat?



Obrázek
OIIIIIIO GCH Summit 3.0 MultiJet 184 kW
500X Cross 2.0 MultiJet 103 kW 4x4 AT9

Petr Cibulka vyšetřil kočičku Siderickým kyvadélkem a odhalil, že kočička je Ruský fízl.
Lacomme
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 25. 9. 2013 17:31

az budete zkouset co to vyjede, muzu se divat?
O4 FL eTSI DSG 110kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 25. 9. 2013 17:34

Spíš uvazuj lano na Subo. :D
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 25. 9. 2013 18:21

mno
O4 FL eTSI DSG 110kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lacomme 28. 9. 2013 08:15

Vcera jsem mel moznost si na hodinu pujcit CR-V ve vybave Comfort s motorem 2.0i-VTEC 4WD

Auto s cenikovou cenou 629 000,- ktere nemelo elektricka zrcatka, predni mlhovky, vnitrni osvetlene zrcatko, parkovaci senzory, alarm, vydechy ventilace vzadu. Ze to nema ani BT, to bych ozelel.

Z vybavy tam byl navic jen kozeny volant, ten musim pochvalit, dobre se drzel.

Doufam ze to nevyzni jako klise, ale:

Motor - pekny tocivy zvuk, dynamika slusna, v dalnicnich 130 tocil cca 3500 ot., spotreba za tu hodinovou projizdku kdy byl docela kalup byla 9,2l.
Beznou predpisovou jizdou s trochou uvazovani bych jezdil za 8. Start stop jde vypnout, nebyla vsak potreba, tady mne nerusil.

Prevodovka presne drahy, kdyby radicka byla v kuzi tak ji nemam co vytknout.
Brzdy velmi dobre davkovatelne, pocitove mi sedly lepe nez ve Fiatu Croma

Co me zklamalo byl hluk od kol - jediny rusivy element v aute, presto o tridu lepsi nez v CX-5, o tridu horsi nez ve Freemontu.
Podvozek dobre filtroval nerovnosti, vyfrezovanou cestu, rozkopanou cestu po kanalizaci, retarder, tady si nemam na co stezovat.
Na rezani zatacek takove auto neni, ale naklony byly minimalni (samosebou ve srovnani s vyssim combi - Fiat Croma, tady byly vetsi, naopak kapitanskeho pohoupani jak na lodi ve Freemontu jsem byl usetren), zkratka byly ale v ramci mezi, odvazuji se rici mensi nez jake by jste od tohoto auta cekali. Vadily mne obcasne pazvuky od podvozku na nerovnostech.

Pohon 4WD - jelikoz neni zima, tak jsem vyzkousel rozjeti v prudkem kopci na trave, jsem si jisty ze svuj ucel splni a v zime vas nikde nenecha ve stychu, pokud to neposadite na bricho :)

Interier - potah sedacek byl textilni semis, velmi prijemny na dotek i pohled, oproti CX-5 nebo Freemontu parada.
Sedacky u ridice by mohly byt kapku sirsi pres zada, jinak jsem se dokazal pohodlne usadit (187cm), lehce nesvuj jsem byl z prostoru u praveho kolena.
V zadu jsem si pripadal jak na vysoke koze, rad se rozvalim jako šejk, v tomto smeru pro mne nema Freemont nebo Croma konkurenci. Zde je to pro 2 lidi, 3 by si nadavali.

Radio bylo temer celou dobu vypnute, zvuk tech 4 repro bych bral jako opravdu zaklad, fajnsmekra to urazi :)
Grafika palubaku klasicky japonska, ne prilis pekna.

Kufr na sirku velky, nizka nakladaci hrana je plus, kdyz jsem ho otviral mel jsem z patych dveri pocit jako bych otviral hangar - rozumej ne velikostne, ale tou rovnou plochou :( System sklapeni sedacek - nevim jestli i tady se mu rika Magic seats byl jednoduchy, ale to asi v kazdem aute :D

Velke + pod podlahou kufru plnohodnotna pneu, ale na plechaci.

Pod kapotou se ukryval "maly" dvoulitr, pristup k nemu dobry.

Cena garancek je cca 4 000 kc.

Cerna barva, udajne perletova na slunicku nevypada jako perlet ani metaliza, spise jako barva. To piskove hneda uz vypada lepe.

Takova poznamka - proc je ve zvyku rikat metalize "perletova metaliza"? :)

Resume: auto dobre, jenomze co v dnesni dobe neni. Urcite zklamalo pomerem vybava/cena. Tady bych pod vybavu Elegance nesel, ostatne ta asi bude nejprodavanejsi, Comfort z meho pohledu slouzi jako "cena od". Pro me jiz druhe "zklamani" co se tyce Japoncu a jejich povestne kvality, vazne nevim kde byla schovana. Predtim CX-5, ted CR-V.

Vtipalci nadavajici na koncern a jeho holatka by si mohli najit druhou obet :mrgreen:
OIIIIIIO GCH Summit 3.0 MultiJet 184 kW
500X Cross 2.0 MultiJet 103 kW 4x4 AT9

Petr Cibulka vyšetřil kočičku Siderickým kyvadélkem a odhalil, že kočička je Ruský fízl.
Lacomme
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 28. 9. 2013 09:01

Co jsi čekal od prakticky nejnižší výbavy? Btw. rejže mají vždycky mlhovky až v nejvyšší popř. druhé nejvyšší výbavě. Tahle poznámka o ceně je prostě mimo .

Co myslíš tím zklamáním kvalitou? To jsi poznal za tu hodinu? 8-D
Mondeo MK4 1.6eb, Mitsu Eclipse Cross 1.5T Mivec Intense
p:Mondeo MK3 fl 2.0i Viva, Kiwi 8G ufo 1.8 i-vtec Sport, GrandCaravan mkV 3.3i V6 SE, Corolla mkXI 1.4 vvti, Fabia mkI 1.4 mpi
"D1.8T: Koupil dvoulitr a jezdí s ním jako s dvoulitrem."
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lacomme 28. 9. 2013 09:44

Prave ze jsem cekal ze tu "kvalitu" uvidim na prvni pohled :mrgreen: a ne ze kdyz zavru dvere uslysim plechove trisknuti
OIIIIIIO GCH Summit 3.0 MultiJet 184 kW
500X Cross 2.0 MultiJet 103 kW 4x4 AT9

Petr Cibulka vyšetřil kočičku Siderickým kyvadélkem a odhalil, že kočička je Ruský fízl.
Lacomme
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 28. 9. 2013 10:05

tak tyhle prkotiny vždycky měl koncern lepší, je vidět na co se kdo zaměřuje :D a možná si pleteš kvalitu a spolehlivost
Mondeo MK4 1.6eb, Mitsu Eclipse Cross 1.5T Mivec Intense
p:Mondeo MK3 fl 2.0i Viva, Kiwi 8G ufo 1.8 i-vtec Sport, GrandCaravan mkV 3.3i V6 SE, Corolla mkXI 1.4 vvti, Fabia mkI 1.4 mpi
"D1.8T: Koupil dvoulitr a jezdí s ním jako s dvoulitrem."
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honzabig 1. 10. 2013 12:50

Koupili jsme manželce, máme to asi 2měs, najeto cca 1tis Km :D
2l benzin+manual (odhad nájezdu 8tis ročně + časem hory a výlety, automatu jsem nějak po všech referencích neuvěřil, i když jsem ho moc chtěl), výbava Lifestyle, koupeno na Jarově na firmu.
Kupovali jsme, protože manželce zrušili auto (asi 7 let starý Civic) při bouračce, když jela s naší roční dcerkou...CRV vyplynulo z šoku po nehodě a požadavku "větší Hondy" - slova manželky :-)

Žena je s tím moc spokojená, nejvíce výhled a posaz :D, pak má dobrý pocit z velikosti (bezpečnosti) kvůli dceři...plánujem ještě jednoho prcka :shock:
Místa je tam dost, kufr je v pohodě, máme tam pořád složený velký kočár plus tam narvem vždycky pár krámů a tašek, když jede za matkou s malou...

Myslím si svoje o krátkých servisních intervalech (1rok / 10tis km), přecitlivělý senzor na světla v režimu auto (třeba v kraťoučkém úseku v lese) a štve mě absence paměti sedačky řidiče (naštěstí to má manželka stejně, jen úplně nahoře, já úplně dole, se zrcátky jí nehýbu....)

Na zimu mám druhé 18 elektrony+Dunlop 4D, uvidíme ty "4x4 vlastnosti". Nám to stačit bude určitě, ale zkusím to pak trochu potrápit. Něco to asi vyjede, zase taková sláva to ale určitě není, když je schopno se se to vypnout a v klidu si to chladnout...video čas 8:20 :-)

http://www.youtube.com/watch?v=MeqKver1Qsg

Auto pro mě to není, zatáčky to moc neřeže :lol: , na normální ježdění pro rodinu za ty peníze mi to přijde v pohodě. Když Vás bude něco zajímat, odpovím.
Honzabig
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MELLO 1. 10. 2013 14:02

K86 píše:az budete zkouset co to vyjede, muzu se divat?

:mrgreen: :tleskani
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 1. 10. 2013 20:33

celkom zaujimave auto, vyberat v tejto kategorii, bolo by nad cim uvazovat.
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod Luboun 19. 10. 2013 18:30

Jistěže CR-V není (jako žádné jiné) dokonalé auto, nicméně do konce září (a pravděpodobně dosud) lze bez větších problémů sehnat CR-V 2,0 MT 4x4 Elegance, které má vcelku dostatečnou výbavu za cenu cca 605000Kč (Příbram a Jarov), s nějakým příslušenstvím jsem se dostal na 640000Kč včetně metalízy a DPH. Za Octavku 4x4 bych dal určitě víc. Zatím jsem nadšen. Nevýhodou je vyšší cena náhradních dílů a pojistky. Spotřeba po 1500km dle PP 8,3l/100km.
Luboun
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod orgasmic 22. 10. 2013 08:16

To nebude klobouk, ale hotovy sombrero!
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 22. 10. 2013 09:21

:D
O4 FL eTSI DSG 110kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lacomme 6. 11. 2013 08:06

Mexický test mid SUV, Koleos v 1:13 pobavil :D

OIIIIIIO GCH Summit 3.0 MultiJet 184 kW
500X Cross 2.0 MultiJet 103 kW 4x4 AT9

Petr Cibulka vyšetřil kočičku Siderickým kyvadélkem a odhalil, že kočička je Ruský fízl.
Lacomme
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků