Too Much Good
je vidět že ještě neděláte outsourcing do Indie
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
ace2 píše:20 za kufr je dobrej ripoff. Já jsem koupil na Kymco celkem super kufr. Dá se totiž zvětšit
https://www.shad.es/en/motorcycle-cases ... 8x-carbon/
jasný není sice keyless, ale jsem s tím kufrem hodně spokojenej. Vejde se mi tam všechno a co ne, se vejde téměř
K86 píše:Nepřijemné "Novinky" z rakouské stáje, ale protože se to týká i zde probíraného CF moto, Husqvarny a kdo ví čeho ještě, posílám info o problematice motorů 790 / 890 a nově i 990 (mr. 2023 a mladší)
podobné problémy zjištěny i u motorů 1290 kolem r.v. 2017.
Jedná se o nekvalitní materiál vaček ventilů, kdy v různých intervalech se vačky vydírají a tím pádem neotvírají ventily. Podezření je i na špatně navržený olejový oběh, kdy tlak oleje je slabý a až nahoru se nedostane.
Tento problém měla KTM už v roce 2003 na modelech LC4 640 a tehdy novince LC8 950.
- všechny roky výroby, všechny modely
- v různých intervalech km, nejčastěji od 10.000km (kdo by do toho taky před tím lezl)
- různé oleje, ne, ani drahý, protěžovaný a doporučovaný motorex na tom nic nezmění ať si sršeň říká co chce
- KTM od toho dává ruce pryč, pokud byly dodrženy servisní intervaly, dle dealera buď koupí nové vačky, nebo přispěje jen na část vaček, práce je na zákazníkovi.
- u motorů 1290 je finanční náročnost 4x8000 za vačku + cca 25-30 práce
- u motorů 790/890 cca 40.000 kč, nebo je nutná výměna celé hlavy
více info na skupině založené pro tuto problematiku:
https://www.facebook.com/groups/1499093983993632
Členové na to mají řešení v podobě:
Yamaha TT700
BMW F900 GS
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků