Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
cpt_Slow píše:NR- Praha som dal predpisovo 130kmh s priemerkou 5.3l/100km a nejakých 3.9kwh.
Marek71 píše:Dcéra jazdí i30 kombi 1,4 104 kW za nejakých 5,5 dlhodobo.
Arnie J píše:Marek71 píše:Dcéra jazdí i30 kombi 1,4 104 kW za nejakých 5,5 dlhodobo.
Tak to bych ji upřímně nechtěl potkat
Marek71 píše:cpt_Slow píše:NR- Praha som dal predpisovo 130kmh s priemerkou 5.3l/100km a nejakých 3.9kwh.
Ak počítam cenu benzínu priemer okolo 38 KČ/liter a povedzme, že elektrinu mám doma za cca. 8 KČ/kWh, tak je to náklad 2,32 KČ/km. To odpovedá čistému spalováku so spotrebou okolo 6,1. Tak neviem, kde je tá úspora? Dcéra jazdí i30 kombi 1,4 104 kW za nejakých 5,5 dlhodobo.
Ak by elektrina bola za 5 KČ (stará cena, fixácia), tak to vyjde okolo ekvivalent 5,8. Stále dosť.
Čo to je za auto?
Nekenieh píše:Jenže ta úspora spočívá zejména ve výměně auta za auto o tunu lehčí.
V elektrice rovněž žádný přínos nevidím. Auta téhle třídy za 6,5 v benzínu dneska v pohodě jezdí a bez opruzování s kabelem.
jjrr píše:... Čím víc bude e-vozidel, tím nižší bude poptávka po ropě a tím nižší budeme mít ceny benzínu my, kteří zůstaneme u ropáků.
jjrr píše:... ale jezdí na ropu, což podporuje financování putinovi agrese na ukrajině, ať už tím, že jezdí přímo na ruskou ropu, nebo tím, že jezdí na jinou ropu a tím podporuje poptávku po ropě a tlačí ceny ropy nahoru, aby měl Putin vyšší zisky. Čím víc bude e-vozidel, tím nižší bude poptávka po ropě a tím nižší budeme mít ceny benzínu my, kteří zůstaneme u ropáků.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků