Mám DCT s 1.5 T-GDI od května a s převodovkou jsem moc spokojený.
Zvlášť v režimu Sport se chová hodně příjemně.
Na recenze bych moc nedal - v manuálu je napsáno, že automatická převodovka se po koupení vozidla učí charakteristiky jízdy a je fakt, že buď jsme si po pár tisících km na sebe zvykli, nebo se převodovka začala chovat trochu jinak, než jak se chovala po zakoupení auta.
-- 23. 9. 2022 18:47 --A obecně k autu.
Jediné, co bych Pro|Ceedu opravdu vytknul je hluk od pneumatik, který proniká do kabiny.
Tohle jsem psal jinde.
(Důležitá je ta poznámka dole po pár týdnech).
Než jsem auto koupil, prošel jsem celé (nejen) toto vlákno.
Pro další čtenáře na oplátku píšu.
I po dvou měsících jsem z ProCeeda nadšený. Upozorňuje jen na to, že na určitých typech silnice (hrubý povrch s "kamínky", u nás jsou problematické ale i některé úseky dálnic) je ProCeeed nechutně hlučný od podvozku/od pneumatik. Skoro bych řekl, že je na stejném místě hlučnější než 12 let starý CEED SW s najetými 185 000 Km. Možná to dělají pnematiky, prodejce je natlakoval víc, každé kolo ještě také trochu jinak. Když jsem tlak v pneumatikách upustil na hodnoty doporučované v manuálu, hlučnost je menší a auto také na některých nerovnostech přestalo odskakovat. Možná by výměna pneu udělala z ProCeeda úplně jiné auto.
Spolujezdci jsou ale laxnější a hluk jim nevadí. A překvapuje mě, že v recenzích auta není hluk od pneumatik/podvozku zmiňován častěji.
Píšu to také proto, že do Proceeda jsem se zamiloval natolik, že jsem auto koupil "naslepo", protože jsem věděl, že výběr dalších aut jen předstírám, že mám vybráno a že ProCeedu odpustím i hodně případných nedokonalostí.
Pokud takto hlučí ale i CEED SW, byl by to za mě důvod auto vyřadit z nabídky a šel bych ke konkurenci.
=====================================
Vidím, že hlučnější kola nevnímám jen já.
K tomu ještě jeden postřeh.
V srpnu jsem zatím najezdil pres 3600 km a po jedné delší cestě, kdy mě rozčiloval podivný zvuk při přejezdu nerovností na dálnici, jsem si náhodou všiml, že u předního kola u řidiče je trochu odchlíplý plast. A ten plast pruží. Pak jsem si všiml, že je zcela povolený spodní plastový šroub, který plast drží. Měl jsem u sebe jen křížový šroubovák na noži, šroub jsem dotáhl a ty hnusné pazvuky zmizely. Nejsem si vědom toho, jak bych mohl šroub za jízdy povolit - že by nebyl dotažen z výroby? U druhého kola je šroub OK, žádné mechanické poškození nikde není.