od Pajkyt 15. 1. 2018 09:33
Zdravím, bylo by vhodné uvést, jak celý tento příběh dopadl. Když jsem si neopravené auto odvážel z peugeoťackého servisu, bylo mi slíbeno, že se nám ozvou až najdou nějaké řešení. Nikdo se však už neozval a na můj další telefonát mi bylo sděleno, že už nedokážou poradit, ale mají tam další auto se stejnou závadou. Vyhledal jsem tedy další autorizovaný servis značky Peugeot a objednal se na opravu. Volný termín měli až začátkem ledna. Vysvětlil jim příběh a odevzdal auto do servisu. Po cca. 2 hodinách mi volali, že zjistili předpokládanou závadu - snímač teploty nasávaného vzduchu do motoru. Cena originálního dílu cca. 1500,- Kč. Po jeho výměně se závada neprojevila ani v servisu, ani během dalšího používání. Celková cena opravy byla cca. 4338,- Kč. Po celé té anabázi je to pro nás milé překvapení. Nedovedu pochopit přístup a odbornost prvního značkového servisu, který nedokázal závadu najít během několika týdnů, přičemž předpokládaná cena jen vyměněných dílů měla být cca. 70.000,- Kč a jak se ukazuje, tak ani výměna řídící jednotky, nebo svazku kabelů by nevedla k úspěšné opravě. Budu doufat, že se skutečně jednalo o tuto "drobnou" součástku. Je však otázkou jestli při několikerých rozborkách a sborkách v servisu nemohlo dojít k poškození dalších součástek na vozidle, obzvlášť když jsem byl upozorňován na částečně nedoizolované a zkorodované kabely, nebo netěsné kabelové spojky a konektory.