Tak tohle je trochu ostuda tohle nevyjet i s jednou hnanou nápravou...
To nic ale nemeni na tom, že nešvar /a jsou i zde/ jezdit s autem tam, kde jejich auto nemá co delat a jejich řidičské schopnosti jsou pod úrovní průměru, je poměrně rozšířený...
A proto třeba oceňuji, když na Kohutce takové rovnou na horní parkoviště nepustí...
Samozřejmě... Řetězy to jistí... Jen má to dvě chyby...
Málokdo je má /tak 30% řidičů/, ještě míň lidí je umí nasadit /tak to jsme tak na 15%/, z těch co je umi nasadit tak to jen cca polovina umi jen v teple garáže a narovine /to jsme tak na 5%/, takže výsledkem je, že všechny natahovače řetězu ve svahu patří nakopat do ***** a ty co si to správne nasadí někde na parkacu a pak jedou plynule s ostatními, ty je potřeba odměnit zlatým bludiskam za zodpovědně chování.
Takže výsledkem je, že tak 5 řidičů ze 100 aut s hnanou jednou nápravou nebude úplně dementnich při pobytu na horách, což tak nějak odpovídá tomu, jak to na horách vypadá, když napadne trochu sněhu.
-- 31. 1. 2023 16:57 --majkom píše:Kks, sem asi vzdy mel stesti, v alpach sem byl s fwd tak 10 krat, jednou v italii po tydnu snezeni, jeste v den kdyz jsne vyrazili napadalo 20 cisel, kolem silnice klidne metr a pul mantinely, a vsude sem se dostal… se tady ze 4x4 dela pomalu nutnost vyjet z garaze:)))
No... Taky jsem vyjel všude /kam se dalo/. Vždycky. Jen to chtělo necpat se, tam, kde auto nemělo co dělat a taky to chtělo mit štěstí v některých případech, že nebylo třeba v určitém kopci zastavit.
V takovém případě to pro fwd bývá obvykle konečná.