skůtr do 50 ccm

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Fojťan 29. 5. 2006 18:15

jaky skutr nebo motorku byste doporucili do objemu 50 ccm?
learnin' to fly
Fojťan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Plexisklo 29. 5. 2006 18:24

Dobre je kupit si znackovy skuter ale nie uplne novy lebo tie su zbytocne predrazene... Ja mam skusenosti s Yamahou Neo´s, a ta uplne nova stoji 65 000 Sk, no v pohode sa da ojazdena kupit za polovicu a myslim ze ta ojazdenost pri skutri nejak moc nevadi, pokial funguje vsetko tak ako ma... :)
Opel Vectra Caravan 1,8l 2005 a Honda Accord ´95
Plexisklo
Hodnostář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myndel 29. 5. 2006 18:26

Za slušnou cenu jsou korejské motorky, například daelim - http://www.motocup.org/index.php?p=dae . Není to šunt jako čínské stroje, přerovnal bych to k situaci u aut, korejci se holt okolnímu světu notně dorovnávají....
myndel
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Fojťan 29. 5. 2006 18:47

nezna nekdo nejakou stranku o motorkach kde jsou testy atd?
learnin' to fly
Fojťan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pit 29. 5. 2006 20:27

Koupil jsem předloni Malagutti Firefox F15, je to 2T padesátka, vodou chlazená, kotoučové brzdy vpředu i vzadu.

Kupoval jsem z bazaru, najeto 2.500 km, stáří 2 roky, cena 45.000,- Kč a vůbec nelituju. Na lítání po Praze úplně geniální, i když trochu adrenalin ;) Jezdí mi 80 kmh

Všechno super, jen spotřeba cca 4,5 by mohla být lepší, ale jsem domluvenej v servisu, že mi na to mrknou, že by to mělo být tak 3,5.

Na co bych se díval u nového nebo ojetého:
- vodník - přes leto kdy je 30°C si nedokážu představit lítat po Praze se vzduchem.
- brzdy - mám hydraulické kotouče na obou kolech a když občas vidím ty korejce, tak mi běhá mráz po zádech, to snad ani nemůže brzdit.
- buď 2takt s odděleným mazáním nebo 4takt. Já mám 2takt a olej dolívám jednou za 2000 km, skůtřík jezdí jako čert bez kouře.
- jednoznačně elektrický starter. Skůtr jsem kupoval kvůli krátkým pojižďkám, tak proč furt nakopávat, ne?

A poslední rada na závěr: pokud nejsi úchyl na nový věci, tak BAZAR! Já jsem úchyl na nový věci, auto jsem kupoval nový, ale u Malaguti jsem koupil 2 roky starej stroj, kterej měl najeto 2.500 km (prokazatelně) za 60% ceny. A jsem nadšenej.
-----------------------------------------------------
Conditions change. Results should not.
Pit
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod George_Couser 29. 5. 2006 20:33

A co Keeway Hurricane? (Nedavno byl test na AR), ma to ABS a muzes jak machr startovat dalkacem :D
George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mirek-607 29. 5. 2006 21:12

No tak co bych asi mohl doporucit? :D

Ne, Runner to nebude, protoze s katalizatorem to vubec nejede a ctyrtakt neznam... Ale pokud by byl starsi dvoutakt bez katu, tak ten doporucuju vrele, da se i za par korun poladit... i kdyz zaklad je pekne drahy.
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burton 29. 5. 2006 21:45

Keeway Hurricane má ABS napsaný pouze na přední brzdě a to je vše, jinak to žádný ABS samozřejmě nemá (za 27.000 to ani nelze očekávat), takže reklamní trik. Jinak v ceně kolem 30.000 doporučuju jako nový skutr CPI, buď popcorn, hussar, je to licence Cagivy, po otevření výkonu a dokoupení lepšího výfuku to kolem těch 80 jede. Jinak jako ojetý to co je napsáno výše - značkový Ital (Malaguti, Piagio, Italjet), nebo japonec (Honda, Suzuki, Yamaha) apod. Určitě bych nešel do Kentoyi, Keeway, Yuki apod., když si to vyzkoušíš před prodejnou, řekneš si jo, na tom by jezdit i dalo, ale po tisíci kilometrech, nebo poté, co vyzkoušíš něco značkovýho, bys to hodil nejradši ze skály.
burton
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod OS 1. 6. 2006 10:44

A kolik mají tyto skůtry psanou maximálku v TP. Od 1.7.2006 na ŘP B můžu mít 50cm3, ale jen do konstrukční rychlosti 45Km/h. To mám tak na Babettu. Ty skůtry jsou asi rychlejší.
OS
Inventář

Odeslat příspěvekod expert0001 1. 6. 2006 11:30

k B je automaticky i A50? ne? já to tak myslím mám a myslím, že tam žádný omezení rychlosti není...... nebo je a nevím o něm?
expert0001
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod OS 1. 6. 2006 11:46

expert0001 píše:k B je automaticky i A50? ne? já to tak myslím mám a myslím, že tam žádný omezení rychlosti není...... nebo je a nevím o něm?v/quote]

Je vidět, že zákony neznáte. Skupina AM do 50cm3 a do 45Km/h automaticky nebyla, když jsem dělal ŘP (minulý rok). A teď od 1.7.2006 už zase je automaticky a nemusí se měnit ŘP. Víte, tak se věci mají. Nikdo tady nečte nová pravidla a jen si stěžuje na body.
Přečtěte si nová pravidla a porovnejte s předchozím zákonem.

quote]Od 1. července dochází k na první drobné, ale ve skutečnosti velmi významné změně ve vymezení řidičského oprávnění skupiny B.

Od 1. července 2006 budou všichni držitelé řidičského oprávnění skupiny B, tedy i ti stávající, přímo ze zákona oprávněni k řízení mopedů a malých motocyklů s nejvyšší povolenou rychlostí max. 45 km/h. Zatímco doposud (od 1. ledna 2001) bylo nutné mít samostatné řidičské oprávnění skupiny AM, nyní již nebude potřeba, neboť skupina B ho v sobě plně zahrne. Nebude tudíž nutné, aby řidiči mopedů, kteří jsou držiteli oprávnění skupiny B, byli vedle současně držiteli oprávnění skupiny AM.

Důležitou informací také je, že tuto novinku nebude nutné žádným způsobem zapisovat ani do starých, ani do nově vydávaných řidičských průkazů. Změna rozsahu oprávnění totiž vyplývá přímo ze zákona, obsah zápisu do řidičského průkazu se nijak nemění. z/quote]

O této problematice zákon říká
Paragraf 81, odstavec 4
Řidičské oprávnění skupiny B opravňuje k řízení
a) motorových vozidel, s výjimkou vozidel uvedených v odstavcích 2, 3 a motocyklu o výkonu nad 25 kW nebo s poměrem výkon/hmotnost přesahujícím 0,16 kW/kg nebo motocyklu s postranním vozíkem a s poměrem výkonu/hmotnost přesahujícím 0,16 kW/kg, jejichž maximální přípustná hmotnost nepřevyšuje 3500 kg a s nejvýše 8 místy k sezení, kromě místa řidiče; k tomuto motorovému vozidlu smí být připojeno přípojné vozidlo o maximální přípustné hmotnosti nepřevyšující 750 kg,
b) traktorů a pracovních strojů samojízdných, jejichž maximální přípustná hmotnost nepřevyšuje 3500 kg,
c) jízdních souprav složených z motorového vozidla podle písmene a) nebo b) a přípojného vozidla, pokud maximální přípustná hmotnost soupravy nepřevyšuje 3500 kg a maximální přípustná hmotnost přípojného vozidla nepřevyšuje pohotovostní hmotnost motorového vozidla.n/quote]
OS
Inventář

Odeslat příspěvekod OS 1. 6. 2006 11:48

Tady jsem Vám to našel.
OS
Inventář

Odeslat příspěvekod Fojťan 1. 6. 2006 12:05

to je od tebe pekny.
pravidla samozrejme nectu, protoze se chystam jezdit nadale stejne jako ted, takze me to ani moc nezajima. to ze na zelenou se jede a na cervenou stoji se snad nezmenilo.
learnin' to fly
Fojťan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OS 1. 6. 2006 12:12

[quote="Fojťan";to je od tebe pekny.
pravidla samozrejme nectu, protoze se chystam jezdit nadale stejne jako ted, takze me to ani moc nezajima. to ze na zelenou se jede a na cervenou stoji se snad nezmenilo.[/quote]

S tím si nevystačíš ani na kole pozor2
Pokud nečtete nové zákony nemáte co dělat na silnici pozor2
OS
Inventář

Odeslat příspěvekod Fojťan 1. 6. 2006 12:26

co se da delat
learnin' to fly
Fojťan
Inventář
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků