Vyber motorky - jakou

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod maincoonsback 1. 6. 2024 08:26

Jako taky mě řetěz štve, ale ve finále když toho člověk nenajede nějak extra moc, tam se to dá.

Čištění a mazání není taková traga a co se týká nastavení, tak to jsem nikdy nedělal, nechávám to na servise, prostě si tam s tím zajedu, nechám to nastavit a zkontrolovat a pohoda. Většinou to vychází tak, že za ty km je potřeba něco řešit, ať už výměna oleje, výměna pneu, cokoliv. Takže mne to ve výsledku nějak extra neobtezuje.

Ale jo kardan je v tomto prostě lepší. Jen ten výběr motorek je dost omezený.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Redlajn 1. 6. 2024 14:47

maincoonsback píše:
Redlajn píše:Že si vždycky v každým textu najdeš přesně to, co potřebuješ, ikdyž to tam není.
By ti místo garáže stačilo zrcadlo a ubrousky.


Kdyby sis to incele aspoň pustil. Ale to by člověk chtěl moc no. Takto ani nevíš že to není článek, ale video se Sršněm.

Co od tebe chtít, no.

Když si to pustím, přestaneš bejt čůrák? Nemyslím si.
Redlajn
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 1. 6. 2024 14:59

No to si nemyslíš z tvého pohledu správně.

Ale budeš menší curak ty v objektivni rovine. Ale o to zřejmě nestojis. Ty si v tom libujes.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod K86 1. 6. 2024 15:23

ace2 píše:Kardan má nevýhodu že má nejvyšší ztrátu výkonu od motoru na kolo a při záběru tlačí na zadní kolo. Na silné motorky s kroutícím momentem asi okay. A pak samozřejmě cena

Nejlepší je kardan pro chudý. Schovat řetěz pod kryt :D


Souhlas, řetěz je cajk, mazat co 500 - 800km, čistit co 2000km, jasně kardanisti se smějou, ale ani ten kardan neni bezúdržbovej sice méně často, ale o to dráž
O4 FL eTSI DSG 110kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 3. 6. 2024 18:05

Retro: :love:

https://www.autoscout24.cz/nabidky/hond ... et=unknown


Jinak konečně jsem našel servis co mi dal zcela do pořádku mojí vintage Kawasaki GPZ
Přílohy
Screenshot 2024-06-03 at 18.04.20.jpg
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 3. 6. 2024 18:07

najs
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 3. 6. 2024 18:43

T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod K86 5. 6. 2024 12:48

Novinky z oranžové stáje 2025:
KTM 1490 Super Adventure - odhad 200k
KTM 1390 Super Adventure S 1350ccm 170 - 180 koní
KTM 1390 Rally odhad cca 170 koní

Až sem dobrý, dál už horší:

Testování automatu KTM AMT
Erzberg Rodeo je každoročně přehlídkou lecjakých úchyláren, nezřídka ovšem i testovacím prostředím pro vyzkoušení nových technologických vylepšení. Jakkoliv kategorii dvouválců vyhrál Meo na Ducati DesertX, středem pozornosti byla KTM 1390 s automatickou převodovkou. Formální mistr světa v enduru Johnny Aubert vyrazil do závodu a KTM 1390 vybavenou automatickou převodovkou, kterou si patentovala na začátku února 2023. KTM v patentu popsala řešení odstředivé spojky podobnou skůtrům a elektricky "sázených" převodových stupňů, namísto nožně řazeného mechanického quckshifteru.
KTM 1390 Prototype AMT měl na levém ovladači dvě pádýlka, která umožňovala palcem a ukazováčkem ručně řadit rychlosti. Palcem směrem nahoru, ukazováčkem směrem dolů. AMT by mohl být akronym pro Automatic Manual Transmition. Vedle oněch pádýlek měl totiž jezdec k dispozici i klasickou řadící páku na levé noze. Ta, dle již dříve uvedených informací, je pouze nohou ovládaným senzorem, který dává pokyn elektromagnetickému systému pro přeřazení na jiný rychlostní stupeň.Řidič tak vůbec nemá nemá k dispozici spojkovou páčku, kterou by moderoval přísun točivého momentu na zadní kolo. Což není samozřejmě nic nového. Honda svůj systém DCT úspěšně prodává už roky, stejně jako ho roky prodává například i MV Agusta a některé modely můžeme najít jak u Kawasaki, tak u Yamahy. Do rozjetého vlaku naskakuje zcela zčerstva i BMW a stranou nestojí ani silná čínská konkurence, v tomto případě zastoupená výrobcem Great Wall s motocyklem Souo S2000.
O4 FL eTSI DSG 110kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 5. 6. 2024 12:50

rekl bych, ze jediny kdo ma automat je Honda, vse ostatni jsou manualy doplnene o spoustu kokotin, aby se to chovalo jako automat, ale ve finale je to k funkcne desne komplikovane a k hovnu
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod K86 5. 6. 2024 13:22

Není to v mém zájmu to sledovat, Honda v tom má nejvíce zkušeností a řekl bych že díky nim se lidi pobláznili a chtějí to i jinde.
O4 FL eTSI DSG 110kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 5. 6. 2024 13:37

jj, jen jinde to resi porad robotizovanim klasickeho manualu
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod K86 5. 6. 2024 13:38

Pro mě je stěžejní ta první část :-D
O4 FL eTSI DSG 110kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 5. 6. 2024 14:04

to je mi jasne... jen 1490 to uz je dost krava motor... premyslim proc jdou touhle cestou
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod K86 5. 6. 2024 14:35

Výkon vs. životnost
200 koní v cenduru zní dobře
O4 FL eTSI DSG 110kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speedfred 5. 6. 2024 15:03

K86 píše:Výkon vs. životnost
200 koní v cenduru zní dobře

Až moc dobre to znie, potom je otázka: není toho už moc?
speedfred
Nováček

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků