Vyber motorky - jakou

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod podikk 3. 7. 2024 23:40

maincoonsback píše:Tak pěkná, že toto jsem nikdy nepochopil. Šliky teda ještě jo, ale čemu pomůže demontáž světla...
No budiž.

Asi bych pro tento účel něco koupil...

Jak pise Goes, svetla se musi prelepovat, tak ja jsem to sundal, protoze na silnici s tim uz nejezdim. No, a dalsi vec je, ze to svetlo je kurevsky drahy :D.
Neco vhodnejsiho jsme uz poridili, koupili jsme CBR 600, ktery teda jeste neni na laminatech a ja zjistil, ze na ten posez nemam fyzicku, takze si to prdlam na nahaci, coz je docela pohodlny. No, a cebro honi syn (15 let).
Obrázek
podikk
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 4. 7. 2024 07:52

Tak to mi prijde rozumnější ta Honda, než "nové" KTM v podstatě odpapirovat, což mi přijde škoda. Ale tak je fakt, že se tomu venujes.

Cenu světla chápu, ale pokud to polozis tak to bude drahé i tak.

Přelepování světla a argument toho hnupa je prostě zvyk z dob, kdy se světla dělala ještě skleněná. Tam to smysl mělo. A pokud na tom dnes ještě někdo trvá, tak prostě vůbec nevi jaký je technologický vývoj.

Mohu tě ujistit, že polykarbonátové světlo se fakt nerozbije /leda při nárazu do betonové zdi ve 200 a i o tom pochybuju/ a už vůbec se nerozleti na ostré střepy. A nepředpokládám, že by KTM dělalo skleněný skla na svetlometech.

-- 4. 7. 2024 07:56 --

Jo a mimoto, jezdí se 24 hodinový a tam ti nikomu /logicky/ nevadí...

https://www.motorkari.cz/motosport/siln ... 51108.html

Tak že je miliardář hnup a že podobné věci ještě někteří dinosauři tlačí myslím není důvod, "ničit" další na papírech postavený motorky. /Být jako uznávám že demontáž světla není fatální a nevratný zásah, jen celé je to o tom, že to je zbytečný/.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod podikk 4. 7. 2024 09:35

Tak zase na ten okruh jezdi ruzny motorky s různým datem vyroby, tak je asi jednodussi plosne nakazat prelepeni, nez zkoumat, kdo ma jaky svetlo. Jestli se svetlo roztristi jsem nezkoumal. Dalsi vec je treba vaha, ale to teda u me smysl nedava vzhledem k casum, ktery jezdim :D
Motorku mam normalne na papirech, platim i povko a zrovna lezim se zlomenou nohou. Uklouzl jsem na Slovakiaringu na oleji, co vytekl z padu prede mnou. Motorka cajk, vsechno pobraly padaky a taky ji zachranilo to, ze jsem vzadu nechal stupacky. Takze vymenim jen riditka, levej ovladac a nadrzku na brzdovku. No, a motorka z okruhu se stejne vetsinou dojebe tak, ze to prodas pod cenou zase nekomu na okruh.
podikk
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 4. 7. 2024 09:45

noha sroste a jdeš do toho zas, jo? :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod podikk 4. 7. 2024 10:01

Jo jo, byla to moje chyba upadnout zlutych vlajkach, to je umeni :D , ja nejel dost opatrne. Videl jsem motorku v kaceru, na zemi zadnej viditelnej bordel a nenapadlo me, ze z ni neco mohlo vytect. Mladej na tom uklouznul taky, ale je sikovnejsi a ustal to, ja dostal highsider a uz jsem letel vzduchem. Pritom jezdim fakt na jistotu, zadny velky naklony, kolikrát i pred zatáčkou musim pridat, protože jsem to prebrzdil :D .
Jeste tam nekolik desitek stupnu rezerva je :D
Obrázek
fotky zdarma
podikk
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 4. 7. 2024 10:58

Hezký fotky.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speedfred 4. 7. 2024 11:59

Tak nech sa noha pekne zrastá.Moto dokopy dáš.
biele auto
biele auto
čierne auto
zelené auto
speedfred
Nováček

Odeslat příspěvekod Goesson 4. 7. 2024 12:04

Pekne pekne.
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod maincoonsback 4. 7. 2024 13:11

Jsi moooc šikovný A nebojíš se.

Respekt.

P.S. To, že se pak motorka prodá pod cenou jsem měl právě i kvůli těm opičárnám na mysli. Přišlo mi to právě u "nové" motorky škoda. Když už je to pelech, co 5x ležel tak je to jedno.

Ale fajn. Každá zábava něco stojí.
;-)
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod podikk 4. 7. 2024 17:45

Diky, ale je to právě naopak, bojim se. 18 let jsem nejezdil a ted posledni 2 roky jsem zkoušel zase zacit jezdit, najel jsem 10 000 km a neslo to. Jsem asi magor, ale kazdou vyjizdku jsem v kazdy zatacce videl auto v protismeru nebo ze to poslu do nejakyho stromu. Takze letos na Velikonoce jsem udelal posledni vyjizdku a presunul se na okruhy.
podikk
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 4. 7. 2024 20:52

No, to nezní nelogicky.
Mám stejne stavy.

Ale pak si řeknu, co se má stát, to se stane.

A zatím dobrý...

:-)

Ale každou sezónu začínám s tím, že si říkám... Mám to zapotrebi? Pak první vyjížďka a spadne to ze mne.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Redlajn 6. 7. 2024 22:06

Vždycky strašně naslibuješ, ale nezdá se, že se tě zbavíme.
Redlajn
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 7. 7. 2024 18:15

podikk píše:
K86 píše:Nepřijemné "Novinky" z rakouské stáje, ale protože se to týká i zde probíraného CF moto, Husqvarny a kdo ví čeho ještě, posílám info o problematice motorů 790 / 890 a nově i 990 (mr. 2023 a mladší)
podobné problémy zjištěny i u motorů 1290 kolem r.v. 2017.
Jedná se o nekvalitní materiál vaček ventilů, kdy v různých intervalech se vačky vydírají a tím pádem neotvírají ventily. Podezření je i na špatně navržený olejový oběh, kdy tlak oleje je slabý a až nahoru se nedostane.
Tento problém měla KTM už v roce 2003 na modelech LC4 640 a tehdy novince LC8 950.

- všechny roky výroby, všechny modely
- v různých intervalech km, nejčastěji od 10.000km (kdo by do toho taky před tím lezl)
- různé oleje, ne, ani drahý, protěžovaný a doporučovaný motorex na tom nic nezmění ať si sršeň říká co chce
- KTM od toho dává ruce pryč, pokud byly dodrženy servisní intervaly, dle dealera buď koupí nové vačky, nebo přispěje jen na část vaček, práce je na zákazníkovi.
- u motorů 1290 je finanční náročnost 4x8000 za vačku + cca 25-30 práce
- u motorů 790/890 cca 40.000 kč, nebo je nutná výměna celé hlavy

více info na skupině založené pro tuto problematiku:
https://www.facebook.com/groups/1499093983993632

Členové na to mají řešení v podobě:
Yamaha TT700 :mrgreen:
BMW F900 GS :mrgreen:


Rek bych, ze mi tam zacalo neco klepat, tak po sezone to necham zkontrolovat i za cenu toho, ze kdyz to bude v pohode, kontrolu zaplatim ja. Jen uplne nevim, jestli nemaji nekde v zarucnich podminkach, ze to nesmim honit po okruhu. Uz to mam bez svetel a na slickach.
Obrázek


Jakej okruh? :mrgreen:
O4 FL eTSI DSG 110kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod maincoonsback 25. 7. 2024 17:43

Takže teď všichni budou kupovat pincky?

To asi neeeeee...
maincoonsback
Veterán

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků