Vyber motorky - jakou

O motorkách a lidech kolem nich

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Goesson 2. 5. 2024 11:35

Ale neresilo by to vykon. Car play. K tomu horsi podvozek ktery stejne ***** poznam. Ale zase je nc motorka a tak se nekrouti.
aikoN 25. 2. 2025 “ještě na gymplu jsem na dané téma napsal několik seminárních prací”
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod Žulda 2. 5. 2024 12:00

asi by na tebe byla malá.
Žulda
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 2. 5. 2024 12:06

To byla.
aikoN 25. 2. 2025 “ještě na gymplu jsem na dané téma napsal několik seminárních prací”
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod garážmistr 2. 5. 2024 17:11

Však jsem psal, že by řešila kastlík.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 3. 5. 2024 08:35

rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 3. 5. 2024 08:44

ovšem toto.... to nacpat do RT tam mam jednoznacne vybrano... i kdyz bych mel obavu o zivotnost v prvnich dvaceti generacich...
aikoN 25. 2. 2025 “ještě na gymplu jsem na dané téma napsal několik seminárních prací”
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod brasci 3. 5. 2024 13:18

To uz ano.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 6. 5. 2024 07:26

Asi to tu ctou, ale Pemm mne pozval na nejaky privatni test jamaha dej... kua treba se tam potkam s kolegou.
aikoN 25. 2. 2025 “ještě na gymplu jsem na dané téma napsal několik seminárních prací”
Goesson
Veterán


Odeslat příspěvekod Goesson 6. 5. 2024 13:51

bylo, nicmene takto podane to tedy je vse, jen ne zmineny automat... ale jen automaticka spojka... a u modelu GS, ktery a byt udajne mimo silnici bych naopak spojku tezce ocekaval
aikoN 25. 2. 2025 “ještě na gymplu jsem na dané téma napsal několik seminárních prací”
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod T.E.CH 6. 5. 2024 14:03

Jezdec bude mít na výběr ze zcela automatizovaného systému, nebo si bude moct sám řadit rychlosti prostřednictvím standardní řadící páky. Volbu režimu bude provádět prostřednictvím přepínače integrovaného do držáku levého zrcátka na levé straně řídítek.

Myslíš že to nebude řadit samo ? Píšou to tam tak nějak všelijak...

-- 6. 5. 2024 14:05 --

https://www.auto.cz/bmw-uvadi-plne-auto ... itu-152423

BMW vyvinulo nový automatický asistent řazení tak, aby chod spojky při řazení šestistupňové převodovky ovládaly dva elektromechanické aktuátory. K manuálnímu ovládání spojky není potřeba žádné páčky, díky čemuž je rozjíždění, zastavování i manévrování opravdu jednoduché. Jízda navíc může být i plně automatická.

V automatickém jízdním režimu „D“ nový automatický asistent řazení provádí změnu rychlostních stupňů podle povelů řídicí jednotky motoru. V manuálním módu „M“ může řidič sám rozhodovat, kdy chce přeřadit a provádět to svou nohou, ale o chod spojky se starají elektromechanické aktuátory. BMW Motorrad uvádí, že s téměř nulovými ztrátami hnací síly dosáhlo efektivnější akcelerace i lepší jízdní stability.

Imho to řadit samo bude....
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Goesson 6. 5. 2024 14:06

a jo, to dava smysl, ze to bude full automat... + moznost mnualu na noze. Ja premyslim, proc jdou ti vyrobci touto cestou. O kolik je to jednodussi reseni, nez tam jebnou automat ala Honda.
aikoN 25. 2. 2025 “ještě na gymplu jsem na dané téma napsal několik seminárních prací”
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod T.E.CH 6. 5. 2024 14:29

Tam jsou nějaký patenty ohledně Hondy.... taky to napasovat do různých motorů, včetně boxeru nebude si jednoduché,taky váha... ale nevím spekuluji proč nešli hondí cestou.

Jinak je dobře, že to BMW posunulo, o to zájem bude....

Honda to má v pohodě, funguje to dobře. Já používám automat , ale při aktivní jízdě mu do toho ( automatu) kecám ručním řazením, do manuálu nepřepínám... Hlavně dobrzďuju motorem do zatáček, nechá si líbit fakt hodně a při výjezdu ze zatáčky nechám řadit automat nahoru sám. Když se s tím člověk sžije, fakt to funguje super. Do poslední chvíle jedeš k zatáčce pod plným plynem a pak podřadíš,( klidně až do dvojky-cvak, cvak, cvak) odkroužíš a ze zatáčky vyjiždíš pod plynem a řadí si to už samo. Samozřejmě pokud chceš aby to samo neřadilo ( přepnutí na manual pomíjím) , tak musíš hýbat rukojetí plynu a ona pak nepřeřadí a drží danou rychlost. U nových DCT ( rok výroby z hlavy nevím) je už náklonové čidlo, takže v náklonu v zatáčce to už nepřeřadí. Já když netrefím rychlost, tak podřadím i v náklonu, jde jen o zvyk a je to zcela v pohodě. Nebát se to koupit a naučit se s tím chvilku trvá, ale výsledek je za mne vynikající.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Goesson 6. 5. 2024 15:01

To naklonove dct je zajimave. Musim zkusit ale v zatackach to radi. Asi bude o mire nakloni
aikoN 25. 2. 2025 “ještě na gymplu jsem na dané téma napsal několik seminárních prací”
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod T.E.CH 6. 5. 2024 15:04

Ne všude je, já ho taky nemám...na Africe. Možná do levnějších strojů to nedávají, přesně ale nevím... jen vím že to tam začali dávat.
T.E.CH
Veterán

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků