Automobilky v f1

Formule 1, Moto GP, WRC a jiná rychlá kola

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod ludwig1 14. 7. 2012 00:01

Chtěl bych se zeptat na jednu otázku, kterou mi klade moje žena, každopádně má podle mě v podstatě pravdu a nedokážu jí to vysvětlit...

Proč ve formuli 1 nejsou opravdu ty nejlepší automobilové značky světa? Je jasné, že Bugatti, Aston Martin, Lamborghini, Bentley apod. tam nejsou, zatímco svým způsobem podřadné značky Renault, Peugeot aj. se angažují. A pak jsou tam úplně neznámé stáje, vzniklé prvoplánově jen pro tu soutěž...

Takže to vlastně není soutěž nejlepších aut, což je dost divné, otázka je, proč to pro ty skutečně nejlepší automobilky není zajímavé? Formule 1 má pověst nejvyšší automobilové soutěže a nejlepší značky jí míjí?? :roll: :hm
ludwig1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Duri13 14. 7. 2012 07:52

Co presne si predstavujes pod pojmom "najlepsia automobilka sveta"?
Duri13
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 14. 7. 2012 08:29

vetsina tech lepsich automobilek co jsi napsal tak patri do nejakeho koncernu ktery se na zavodech podili.
ono to neni jen o znamosti znackz, ale hlavne o penezich. neni mozne aby si automobilka, ktera vyrabi rucne montovane, maloseriove, kousky za velke penize mohla dovolit postavit a podporovat team F1. Na druhou stranu automobilka, ktera se zivi velkoseriovou vyrobou malych aut na to mit muze. Videl jsi nekdy aby automobilka zbohatla na prodeji luxusnich aut? Porsche -s cayennem- nepocitej, jejich vazby na VW jsou nepruhledne.
O4 FL eTSI DSG 110kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ludwig1 14. 7. 2012 09:00

No tak si to taky vykládám, na druhou stranu že by Bugatti neměla na stáj f1 se mi nechce věřit. Vypadá to zkrátka, že je v tom ještě jiná, spíše ideová překážka, zkrátka že závody tohoto typu nejsou pro takovou automobilku prostě zajímavé :roll:
ludwig1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod dadik08 14. 7. 2012 11:22

napr. take bugatti patri pod koncern VW. ak sa v koncerne rozhodnu, ze vstupia do f1 (napr. s novymi turbomotormi), mozno to bude pod znackou bugatti. a ak sa nemylim, tak pod vw patri aj lamborghini a bentley
dadik08
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod skype 14. 7. 2012 11:28

A proč si myslis ze Bugatti(kdyby teda nebylo v koncernu) by na F1 mĕlo?
skype

Odeslat příspěvekod Jack111 14. 7. 2012 12:48

Bugatti, Aston Martin, Lamborghini navíc F1 jezdili. Můžeš se tedy podívat, jak si nejlepším automobilkám dařilo :-D
Jack111
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kybork23 14. 7. 2012 13:13

:oboze :oboze :oboze tvl, to je otázka, dnes je vše omezeno, nevím proč by mělo bejt bugati rychlejší než renault... renault motory sou možná nejlepší v posledních letech... pozdravuj tvou ženu a vyřid jí, at se radši stará o vaření než o formule...
clio 1.8 16v
kybork23
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 14. 7. 2012 16:54

:-D
O4 FL eTSI DSG 110kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ludwig1 14. 7. 2012 17:19

No dobře, ale dnes je přece jen jiná doba. Že Bugatti jezdilo někdy v 60. letech a nebylo nejlepší v f1 ještě nic neznamená. Dnes vyrábí Veyrona, po kterém všichni slintají jen co ho vidí 8-P A že by v f1 nic neudělal? Nebo že by na to neměli? Tomu přece nevěříte :-))
ludwig1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Zdeněk Málek 15. 7. 2012 07:42

Jak píšeš "Bugatti...dnes vyrábí Veyrona, po kterém všichni slintají jen co ho vidí". Tak proč by se mělo zviditelňovat ještě v F1? Renault toho Veyrona někde nahradit musí. :D

Jinak s výrazem "všichni" bych byl opatrnější.
Zdeněk Málek
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod davy 11 15. 7. 2012 07:50

Nic proti, ale Veyron a vůz F1 mají společny asi jen počet kol. Kde máte roční náklady na provoz cele stáje.
OIII RS 230 DSG 169kw
(9,9l)
davy 11
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dadik08 15. 7. 2012 08:12

ludwig1 píše:Nebo že by na to neměli? Tomu přece nevěříte :-))

Ak koncern povie nie, tak nie. Nikto z Bugatti o tom nerozhoduje. A ak by to aj bola samostatna firma, z predajov Veyrona asi nepokryje naklady na vyvoj monopostu, chod timu pocas sezony a este aj seriovu produkciu.
dadik08
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Zdeněk Málek 15. 7. 2012 08:37

Navíc Bugatti, stejně jako Škoda 8-) , je součástí Volkswagenu. Takže nevím, jestli by bylo v zájmu manadementu extra prezentovat jednu značku ze svého portfolia.

I když samozřejmě z pohledu historických úspěchů se Folzvágn nemůže s Bugatti srovnávat. Buhužel Bugatti žije hlavně z historie a skončilo s Ettorem Bugattim. Nás jen může těšit, že součástí zlaté éry Bugatti byla i Eliška Junková.
Zdeněk Málek
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 15. 7. 2012 17:15

Jak bylo řečeno, je tam ten, kdo má prachy. Začít s týmem od začátku je těžký a zavedený týmy se nějak často neprodávaj a koupit nějaký šmelo z konce startovního pole by byla drahá sranda a prvních pár let spíš negativní reklama.

Navíc spousta automobilek vycouvala, ikdyž patřila k lepšim, ale nikdy nebyla nejlepší a to nejen kvůli penězum, ale i čim dál tim vyššim omezenim, zastavenim vývoje atd. - touhle dobou se do silničního provozu dostává minimum vychytávek z F1 a tak to pro automobilky neni tak atraktivní, jako to bylo dřív.

Ad Veyron: Je úsměvný si myslet, že ta značka má prachy. Je to napumpovaný penězma z VW a na každym kusu prodělávali nezkutečný peníze, proto taky sypou jednu edici za druhou, aby s minimálníma nákladama prodali co nejvíc aut a ztráty nebyly takový.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků