Diskuze s TV komentátory přenosů F1

Formule 1, Moto GP, WRC a jiná rychlá kola

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Tomyš 12. 5. 2014 11:12

Murray F1 píše:Mám totiž zase takové tušení, že dnes bude závod opravdu zajímavý.
A byl! Byl perfektní. Vaše tušení uvítám častěji! :tleskani

-- 12. 5. 2014 11:13 --

Fuck8r píše:ještě jednou to budete vysílat na Fandoj - dostupným na nějakých 30% republiky a zmlátím vás..
Nás - potažmo mě - opravdu nemlaťte. Tohle neovlivňuji a jde zcela mimo mě.

-- 12. 5. 2014 11:15 --

Kritiku na menší předvídatelnost probíhajících strategií beru.
Tomyš
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chytrolin94 13. 5. 2014 18:44

Pánové, co si myslíte o (z mého pohledu úmyslném) poškozování Kimiho ze strany Ferrari v závodě ve Španělsku volbou špatné strategie zastávek v boxech? Takhle dlouho ho (nejspíš) záměrně nechat jet na sjetých pneumatikách, v důsledku čehož nemohl bojovat o vyšší příčky, mi nepřijde od zaměstnanců, co mají u Ferrari na starosti strategická rozhodnutí normální a už vůbec ne fér vůči Kimimu.
chytrolin94
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomyš 13. 5. 2014 19:50

chytrolin94 píše:Pánové, co si myslíte o (z mého pohledu úmyslném) poškozování Kimiho ze strany Ferrari v závodě ve Španělsku volbou špatné strategie zastávek v boxech? Takhle dlouho ho (nejspíš) záměrně nechat jet na sjetých pneumatikách, v důsledku čehož nemohl bojovat o vyšší příčky, mi nepřijde od zaměstnanců, co mají u Ferrari na starosti strategická rozhodnutí normální a už vůbec ne fér vůči Kimimu.

Tohle je hodně kontroverzní záležitost. Alonso byl překlopen na 3 zastávky, a to vcelku pochopitelně, protože se bránil soupeřům. (Vettela v závěru neodhadli). Jinými slovy Ferrari udělalo pro Alonsa vše, aby maximalizovali jeho výsledek. Důkazy nejsou, ale jakoby s něčím podobným na Räikkönena zapomněli...
Tomyš
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 13. 5. 2014 22:26

chytrolin94 píše:Pánové, co si myslíte o (z mého pohledu úmyslném) poškozování Kimiho ze strany Ferrari v závodě ve Španělsku volbou špatné strategie zastávek v boxech? Takhle dlouho ho (nejspíš) záměrně nechat jet na sjetých pneumatikách, v důsledku čehož nemohl bojovat o vyšší příčky, mi nepřijde od zaměstnanců, co mají u Ferrari na starosti strategická rozhodnutí normální a už vůbec ne fér vůči Kimimu.

Já si myslím, že je to blbost.
GeneHawkins
Insomniak roku 2013-17
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Variotek 14. 5. 2014 18:07

chytrolin94 píše:Pánové, co si myslíte o (z mého pohledu úmyslném) poškozování Kimiho ze strany Ferrari v závodě ve Španělsku volbou špatné strategie zastávek v boxech? Takhle dlouho ho (nejspíš) záměrně nechat jet na sjetých pneumatikách, v důsledku čehož nemohl bojovat o vyšší příčky, mi nepřijde od zaměstnanců, co mají u Ferrari na starosti strategická rozhodnutí normální a už vůbec ne fér vůči Kimimu.


Pro mě nic překvapivého. Prostě chtěli aby Alonso dojel doma co nejlépe, i za cenu toho že Fina poškodí. Ale tohle se děje i jinde ne jen u Ferrari....
Pomozte zabránit smrtelným nehodám na silnici. Jezděte po chodníku!
Variotek
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomyš 16. 5. 2014 18:13

S tím Räikkönenem a Alonsem je to asi nějak takto, podle strategie UBS:

Räikkönen předčil Alonsa v kvalifikaci a také po startu se udržel před ním. Španěl pak ale přešel ze dvou na tři pit stopy, zastávky předsadil a před Räikkönena se v závěru závodu na rychlejší směsi pneumatik dostal. Fin se pak divil, kdo mu takhle určil strategii.
Alonso to vysvětloval tím, že trpěl větší degradací pneumatik, ale otázka zní, proč první zastávku absolvoval kolo před Räikkönenem, protože obvykle má přednost jezdec vpředu.
Nabízí se teorie, že Ferrari prostě chtělo Alonsa dostat před Räikkönena, ale to se první zastávkou stejně nepovedlo. Samotné Ferrari to vysvětlilo tím, že byl Alonso pod hrozbou Massy, který zastavil už v 15. kole, což bylo třeba pokrýt brzkou zastávkou. Tento záměr vyšel, po prvních pit stopech se oba jezdci Scuderie udrželi před svým bývalým týmovým kolegou z Brazílie.
Podle simulací se měla první zastávka uskutečnit ideálně v 18. kole, Räikkönen ji absolvoval v kole 17. Podle Ferrari pak Alonso trpěl větší degradací pneumatik v druhém stintu, proto mu byla změněna strategie a přidána jedna zastávka v boxech. Räikkönenovi to bylo sděleno vysílačkou.
Časy na kolo ale žádné větší rozdíly neukazují, mezi 17. a 35. kolem se Alonso držel dvě až tři sekundy za Räikkönenem. Je ale pravda, že delší setrvání na stejné sadě pneumatik se ukázalo jako obtížné, zatímco jel Alonso přezout dřív, Räikkönenovy další časy nebyly dobré.
Druhou Alonsovu zastávku znovu nadiktoval Massa, uskutečnila se ve 35. kole a umožnila mu se udržet vpředu. I po odečtení vlivu pneumatik byl Alonso o trochu rychlejší než Räikkönen, takže když se na trať vrátil po poslední zástavce, ztrácel na něj jen pět sekund.
Při tom měl použitou měkčí sadu pneumatik, zatímco Fin tvrdší a více ojetou. Netrvalo dlouho a došlo k předjetí. Po závodě Räikkönen řekl, že dvě zastávky pro něj byly nevhodnou strategií, protože se celý závod trápil s malou přilnavostí, špatnou trakcí, a z toho vyplývající degradací, a na konci nemohl jet potřebným tempem.
Platí tedy, že oba jezdci trpěli větší degradací pneumatik, než očekávali stratégové Ferrari, když jim plánovali závod. Ale tento problém v neděli řešili změnou strategie jen u Alonsa.

Proč, to se už nedovíme...
Tomyš
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 16. 5. 2014 18:27

Protože si nebyli jisti úspěšností strategie, použili ji jen u jednoho vozu. U toho, kde byla degradace větší, logicky...
Hledat v tom konspirační teorie ve čtvrtém závodě, kdy se Ferrari tak jako tak trápí, je dětinské.
GeneHawkins
Insomniak roku 2013-17
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sem-tam-fous 16. 5. 2014 20:01

Proč? ...nu protože Santander, že? :D
sem-tam-fous
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tomyš 17. 5. 2014 08:37

Upřímně si nemyslím, že by nějaký tým úmyslně sabotoval druhého jezdce. Navíc Räikkönenova formátu. Spíš bych se přiklonil k lehkému strategickému neumětelství.
Tomyš
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fuck8r 17. 5. 2014 09:17

chytrolin94 píše:Pánové, co si myslíte o (z mého pohledu úmyslném) poškozování Kimiho ze strany Ferrari v závodě ve Španělsku volbou špatné strategie zastávek v boxech? Takhle dlouho ho (nejspíš) záměrně nechat jet na sjetých pneumatikách, v důsledku čehož nemohl bojovat o vyšší příčky, mi nepřijde od zaměstnanců, co mají u Ferrari na starosti strategická rozhodnutí normální a už vůbec ne fér vůči Kimimu.


já si myslím, tedy nemyslím - to je fakt, že tím připravili Kimiho o 15s minimálně.. jestli tak úmyslně pomohli Alosovi dostat se před něho (+ aby získal nějakou šanci proti Jetteloj) protože jedou na Alonsa - možné to je, na zídce mají takové množství údajů a nechce se mi věřit, že by měli stratéga úplného lempla, aby se toto stalo jakože nějakým pochybením - oni vědí sakra přesně jak se kdo, kdy a kam zařadí, uměj naplánovat zastávky aby se jezdec vyhnul traffiku - museli vědět na +-1s jak se kdo zařadí... :kuk:
A7R4 + 20/40/135 art a FE85.
Fuck8r
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chytrolin94 17. 5. 2014 19:50

Opět zdravím pány komentátory ;-) Nevíte prosím, jak se jmenuje hudba, kterou Nova pouštěla v předzávodním studiu VC Španělska k reportáži o letošní smůle Williamsu? Díky ;-)
chytrolin94
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomyš 17. 5. 2014 23:08

Zeptám se ;)
Tomyš
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chytrolin94 27. 5. 2014 12:21

Moc děkuji za ochotu, už jste se na tu hudbu ptal? :-)
chytrolin94
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kiwi Rajkohlen 8. 6. 2014 00:59

Kéž by mluvil více Fabry. Pan Richtr je se sebou evidentně velmi spokojen. Třeba komentátoři na SPORT5 jsou při komentování WRC mnohem profesionálnější, byť jeden nevystačí s dechem, a druhý si šlape na jazyk. Ale než uznat chybu a pořádně na sobě zamakat, bude mi odepsáno něco jako "...nicméně o tom by se dalo polemizovat". Asi zbytečné, psát takové věci. Tak si to užívejte pane "Tomyš". Snad to nebude trvat dlouho.
Kiwi Rajkohlen
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Fuck8r 8. 6. 2014 09:30

Fabry komentoval v minulosti moje závody v rFactor simulátoru a tam už byl profesionální - no myslím že Tomyš ho doplňuje po bulvární stránce a dohromady tvoří celkem zábavnou dvojku. I když mi častokrát vadí umělá dramatizace očividně nudného závodu kdy se s řevem připomíná "no jestli mi bude někdo tvrdit že závody F1 nejsou zajímavé.." a přitom se děje prd. tedy v Bahrainu byl řev skoro celý závod oprávněný :D ale ohnehdá kdy se tam 3/4 závodu řvalo o dramatických soubojích na dálku Alo vs Rai a Ham vs Ros a jak je zajímavý tento virtuální pitstopový duel.. tam žádné ryčení nad kvalitou závodu nebylo na místě :-))

Jinak závod se vysílá na celorepublikově nedostupném multiplexu 4, takže aspoň někomu přeju příjemnou podívanou - s přáním aby byla F1 co nejdříve na celostátní veřejnoprávní ČT4 sport.. ;-)
A7R4 + 20/40/135 art a FE85.
Fuck8r
Nováček
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků