MV_cz píše:A DQ381 se nejmenuje 381 podle max krouťáku?
Ne, ta má max od 400-440 podle verze.
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
MV_cz píše:A DQ381 se nejmenuje 381 podle max krouťáku?
Ingos píše:MV_cz píše:A DQ381 se nejmenuje 381 podle max krouťáku?
Ne, ta má max od 400-440 podle verze.
Vana666 píše:To je první graf z profitunungu kde ztrátový výkon po čipu klesnul. Nezapomněli šlápnout na brzdu?
-- 23. 9. 2023 11:33 --
A ještě je divné ten motor by měl mít plný krouťák už kolem 1500 ot., neměří jim ta brzda nějak blbě?
Goesson píše:Vana666 píše:, neměří jim ta brzda nějak blbě?
Meri to co si objednas
glider píše:Dal bych taky, ale bojim o převodovku, která se za chvíli vysype i bez toho.
Samotne ABT to ponuka.
https://www.abt-sportsline.com/seat-tun ... 15!1465780
Je tam datasheet so vsetkymi informaciami.
Znalci vidia, ze krutak sa drzi pri zemi a je posunuty otackovo o nieco vyssie.
1,5 TSI 110 kW (150 HP), 250 Nm to approx. 140 kW (190 HP), 290 Nm
Tomas B píše:https://www.auto.cz/novy-nejvykonnejsi-spalovaci-sedan-na-svete-stoji-za-nim-spicky-v-oboru-150077
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků