Když pominu opět to podvodné navýšení ztrátového výkonu, ty si myslíš že rozšíření pásma vysokého momentu je znakem špatně odvedené práce ?
Nebo že výkon jde navyšovat donekonečna ?
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Arnie J píše:a k čemu je to dobré?
Vana666 píše:Když pominu opět to podvodné navýšení ztrátového výkonu, ty si myslíš že rozšíření pásma vysokého momentu je znakem špatně odvedené práce ?
Nebo že výkon jde navyšovat donekonečna ?
Vana666 píše:Když pominu opět to podvodné navýšení ztrátového výkonu, ty si myslíš že rozšíření pásma vysokého momentu je znakem špatně odvedené práce ?
Nebo že výkon jde navyšovat donekonečna ?
evlo píše:Proč to teda nemají takhle?
Když podle tebe (a bosch jsem zjistil, ze si to taky myslí) jde to spalování řídit stejně jako u benzínu
-- 4. 3. 2023 15:32 --Vana666 píše:Když pominu opět to podvodné navýšení ztrátového výkonu, ty si myslíš že rozšíření pásma vysokého momentu je znakem špatně odvedené práce ?
Nebo že výkon jde navyšovat donekonečna ?
vdyť píšu opak, ty pyčo!
Zvjevně nevíš jak funguje jakýkoliv motor, no, klasika, tihle lidi co neví se nejvíc navážejí do ostatních.
-- 4. 3. 2023 15:34 --
Je to strašný ta čeština a německý zkratky, VB a VE jsou jediné důležité.
pokud by to takhle fungovalo, tak nechápu proč to dělají tak, jak to dělají
prostě ve u motorů vždy bylo volumetric effeciency, ale u bosche ne
Vana666 píše:glider píše:Naco sa s nim vobec bavis...
Jo, měl jsi pravdu
evlo píše:PZvjevně nevíš jak funguje jakýkoliv motor, no, klasika, tihle lidi co neví se nejvíc navážejí do ostatních.
Arnie J píše:to jsou pak takoví ti co si myslí, že můžou s někým závodit
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků