Za kolik jezdíte s benzínem?

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Ingos 17. 2. 2025 15:37

To hej, spíš jde o to, že je jaksi nebaví sedět v nepohybujícím se autě, když už v něm do té doby seděli 3h a ještě 3 budou ;-)
Ingos
Inventář

Odeslat příspěvekod Major Kure 17. 2. 2025 15:54

Dvouleta vezme 9 mesicniho na zadicka a muzou se jit projit.
[quote="goes"] je to postaveno na mych znalostech o vsem[/quote]
[quote="antracit"]Já jsem se ještě nezmýlil.[/quote]
[quote="maincoonsback"]V zásadě je můj názor na tuto věc správný.[/quote]
[quote="goes"]Major ma pravdu[/quote]
[quote="goes"]Mam ho rad.[/quote] (Majora)
Major Kure
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 17. 2. 2025 16:43

S tou pokutou bych byl asi v klidu
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 17. 2. 2025 16:57

glider píše:Tvl hentak zamrznute auto som v nasich koncinach nevidel.

Radar asi neni vyhrievany co.

Ani kapota sa neroztopila predsalen nejake teplo to robi.

Mohl by byt, Passat B8,5 uz ma.
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 17. 2. 2025 17:28

Ingos píše:To hej, spíš jde o to, že je jaksi nebaví sedět v nepohybujícím se autě, když už v něm do té doby seděli 3h a ještě 3 budou ;-)

Chce to dávat víc rohypnolu :D
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatV 17. 2. 2025 18:50

Ingos píše:Čtvrtek Zwickau-Vítkov

Ostřik světel máš?
3.0 V6
2.0 R4
PatV
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ingos 17. 2. 2025 21:45

Mám, ale ten taky zamrznul, proč?
Ingos
Inventář

Odeslat příspěvekod MV_cz 17. 2. 2025 23:08

:D
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pozpatku_fijA 18. 2. 2025 08:50

někdo by se mohl ve VW hluboce zamyslet a dát vyhřívání i do nádržky kapaliny ostřikovačů ... aby se pak zjistilo, že než to došplíchne z ostřiku na světla/čelní sklo, tak to stihne zchladnout ...
pozpatku_fijA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod saabik 18. 2. 2025 09:12

To lze vyřešit litím kapaliny nemznoucí do aspoň -30 stupňů, ideálně -40.
Alpina B3 Touring 2023

Všichni skončíme u Porsche.
saabik
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 18. 2. 2025 09:21

do -40 to je zas takovej dryák, že ti to rozežere hadičky a těsnění :D
už nemám žádnou Mazdu :(
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pozpatku_fijA 18. 2. 2025 09:24

saabik píše:To lze vyřešit litím kapaliny nemznoucí do aspoň -30 stupňů, ideálně -40.

Podle mě ani nemrzka do -40°C ledovou krustu na světlech nerozpustí, což možná tazatel na přítomnost ostřiku světel očekával :hm
pozpatku_fijA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 18. 2. 2025 09:46

Na hento nepomoze nic.

Tolko tepla nevygeneruje bezny motor aby sa to roztopilo.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 18. 2. 2025 10:06

Presne tak. Zdielajte, kvalitny nazor.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ingos 18. 2. 2025 10:36

pozpatku_fijA píše:někdo by se mohl ve VW hluboce zamyslet a dát vyhřívání i do nádržky kapaliny ostřikovačů ... aby se pak zjistilo, že než to došplíchne z ostřiku na světla/čelní sklo, tak to stihne zchladnout ...


Vyhřívání nádobky interně je poněkud zbytečné, když vedle té nádržky máš 150kg horkého železa.
Tady by nepomohlo nic, celé to koryto pod čelním sklem bylo plné ledu a s ním i trysky ostřikovače.

-- 18. 2. 2025 10:48 --

Btw. dneska jsem vzal do práce starého Golfa, který skoro 2 týdny stál, páč měl vybitou baterku, a po 500m jsem skoro dostal záchvat rrrraptického vzteku, jak říká Vaculík.
Auto začalo řvát, kontorolka oleje, nízký tlak oleje, zastavte motor. Už jsem jen *****ě očekával, až se vyvalí dým z kapoty a já budu muset shánět náhradu. Naštěstí to po nastartování a 10 minutách na volnoběh už nic nepsalo. Nejspíš moc tuhý olej při -12 st., které tady dneska byly.

Nicméně, to auto mě začíná čím dál víc srát, už to má 3. baterku za poslední rok a půl. Nejdřív odešla stará-ok, pak za měsíc a půl nová, když auto stálo přes vánoce a teď na Nový rok další.
Odlepujou se tomu všechny tapecírungy na dveřích, asi důsledek 13let provozvání v Itálii.
Stropnice odpadává a ještě do ní kdysi zateklo.
Netopí to v zimě, nechladí to moc v létě - klima doplněná.
Jako každá 1.6MPI to trochu žere olej, trochu mizí chladící kapalina.

Prostě stará vražda, akorát nervy, ale za 40k zase, co lepšího bez stopy rzi seženu.

Díval jsem se na nějaké menší elektro, ale na trhu nic pořádného není, jen velikosti Citigo apod.
Což je prostě malé auto bez kufru, bez pořádného battery managementu, takže rychlá degradace a ještě za to chtějí 300k po 5 letech.
Ingos
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků