Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
MELLO píše:A neměl bys tam přidat trochu operační paměti?
Filo0 píše:Jop, asi si to kúpim, rozmýšlal som nad dvojitým karburátorom s vanadiovými tryskami umiestnenými priamo v ňom a navyše s metalurgickou úpravou ojníc a piestov vrátane kovaných bezpečnostných pásov s výstužou v oblasti kolien a navyše čo som čítal, tak najlepšie zlepšuje jazdné vlastnosti tribotonické rozstrekovanie paliva ale na to potrebuješ tie trysky.
MELLO píše:Už sem ho vysmál i v jiném vlákně. Osvěta se musí šířit
dj.kure píše:Tak zaprvé - to auto mělo 98 koní
Za druhé - jsou to jen papírové hodnoty, kus od kusu se liší
Pajjoun píše:dj.kure píše:Tak zaprvé - to auto mělo 98 koní
Za druhé - jsou to jen papírové hodnoty, kus od kusu se liší
To je pravda, ale že by výkon s věkem stoupal, to slyšim prvně.
A ten průměr si počítal jak? Z toho co si tu napsal bych to viděl: (90+160+215)/3=155.
tycoon píše:Spotřebě 5,3 taky moc něvěřím. Na druhou stranu, že se Méganem dTi dá dosáhnout rychlostního průměru 155 km/h a zároveň poměrně nízké spotřeby (dejme tomu 6 litrů), tomu věřím. Na dnešní dobu je lehký a zároveň má dobrou aerodynamiku. A hlavně má přímovstřikový dieselový motor, který se nemusí trápit s emisema (plní jen Euro 2), takže pravděpodobně pracuje s vyšší účinností než kterýkoliv dnešní motor.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků