dneska jedna rychlá bojovka, elektrický Citroen e-Jumpy plecháč, L3H1, 2024, 75 kwh baterka.
Vyjíždím z Prahy s dojezdem 352 km a baterkou ukazující 99 procent nabití. Po ujetých 75 km mi auto ukazuje dojezd 220 km. Jsem na dálnici na 60. km tempem 115-120 km/h a baterka 69 procent. Dosavadní průměrná spotřeba 35,6 kWh. Začalo mi docházet, že to do Brna nedám
Zaparkoval jsem na hwy na Ionity (ujeto 112 km od startu), že trochu doplním baterku. Zbývající dojezd 134 km, baterka 47 procent. Ale kua, ta věc se nabíjela max 60 kW. Quick check v manuálu, max. nabíjecí výkon 100 kW. Kurwa . .
20 minut, dobito na 67 procent a 212 km dojezdu, to mi domů a ráno do hokny stačí.
Doma mi to ukazovalo 114 km dojezd (sjel jsem na 153. km a jel po okreskách domů mlhou tak hustou, že jsem viděl úplnou *****). Od nabíječky ujeto 69 km (z dojezdu ubylo 98 km) za 1h 19min, spotřeba 26,9 kWh / 100 km. Za celou cestu spotřeba 32 kWh, ale půlku cesty jsem jel už jenom 106 km/h tempomat.
Kua, nic moc . .