Radovanelektro píše:A proč se toho majitele jednoduše nezeptáte? To je takový problém jet chvíli souběžně, stáhnout okýnko a zjistit, proč jede nadupaným elektromobilem jako kamion?...
Musel bych hodně brzdit
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Radovanelektro píše:A proč se toho majitele jednoduše nezeptáte? To je takový problém jet chvíli souběžně, stáhnout okýnko a zjistit, proč jede nadupaným elektromobilem jako kamion?...
Radovanelektro píše:Marek71 píše:Tak som zrovna dorazil do Reichu, do mojho druhého domova. No a konečne som po ceste stretol Teslu S! Na diaľnici a v tom istom smere ako ja. Bol to nejaký model P85D+, alebo tak nejak, ak si správne pamatám, bordová metalíza. Čo ma hneď zaujalo, bola v pruhu pre kamiony, rýchlosť tak 90-100 km/h. Jeden kamion aj predbehla, ale tá dynamika predbiehania bola ako keď sa obiehajú dva kamiony a rozdiel rýchlostí je tak do 5 km/h. A mal napol otvorené okienko na strane spolujazdca - žeby "klimatizácia"?
Tak teraz neviem, či sa kochal, alebo už mu dochádzala baterka, tak šetril. Bolo to na A6, asi 30 km pred krížením s A81 a na najbližší supercharger to mal nejakých 50-60 km ďalej po A6.
Išiel som za ním len tak zo zvedavosti asi 5-10 km, ale asi by ma nebavilo takýmto štýlom jazdiť. Neviem, odkiaľ a kam išiel, ale mal značku KA (Karlsruhe), takže domov to mal nejakých 100 km. Ťažko povedať, čo bolo príčinou tak extrémne defenzívnej jazdy, diaľnica suchá, premávka normálna, ja som išiel v pohode na tempomat 140.
Trochu mi potom uniká zmysel auta, ktoré je svojou cenou, výbavou a zrejme aj pohodlím cestovania kokurentom vyššej strednej triedy ako MB E, BMW 5 a podobne, ktoré sú určené na pohodlné cestovanie po diaľnici a potom sa s tým vlečiem medzi kamionmi. Snaď mi to nejaký majiteľ vysvetlí...
A proč se toho majitele jednoduše nezeptáte? To je takový problém jet chvíli souběžně, stáhnout okýnko a zjistit, proč jede nadupaným elektromobilem jako kamion?
Radovanelektro píše:goes píše:No a kcemu to pak je takove ohromne vykony. Na 130 prece staci 50 kW a kdyz pises, ze to neni sportovni auto, tak 0-100 pod 3 s jsou taky zbytecne, staci za 18 s coz mas ty a pises tu, jak s tim kazdeho pozavodis...
Přesně tak, k čemu? K čemu tachometry na autech do 220, k čemu výkony přes 130 km / hod, k čemu na tohle všechno dimenzované karoserie, deformační zóny, pevnost skeletu, nápravy, pérování, tlumiče, brzdy atd.? Dnešní kultura aut je prostě divná. Nedá se to kromě toho Německa a závodního okruhu nikde legálně použít, ale vyrábí a vyvíjí se to o106. Peugeot Ion opravdu stačí.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků