Za kolik jezdíte s elektromobilem?

Které palivo je výhodnější?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Radovanelektro 5. 4. 2016 20:18

runner42 píše:
Radovanelektro píše:Opět ohraná písnička s výměnami baterií - ukažte mi konečně někoho (a nejlépe desítky) kdo musel baterii v moderním elektormobilu měnit. Co se bazarů týče, uvítám, když mi dáte odkazy na prodeje Peugeotů Ion. Uvažuji o koupi dalšího za 200 tisíc s DPH. Já zatím našel jen takové, co jsou za 324 a více tis. Kč s DPH. Jinými slovy mi cena vozu spadla za 2 roky o +-100 tis. Kč při najetých 30 tis. km. Což dělá na kilometr 3,33 Kč.

Tak to jsi hledal hodně blbě. Je fakt, že ne každý to chce prodávat, ale když se podíváš na nějaký z velkých internetových vyhledávačů, jako třeba Autoscout seženeš jich spoustu.
Hledej v nabídkách okolo 11 tisíc Euro, nabídni cenu 10 a máš to doma.
Ty co jsi našel za cenu 320 tisíc Kč jsou absolutně neprodejné ležáky. Jako například tento výstavní kousek (http://www.sauto.cz/osobni/detail/peuge ... oFrom=list) s průměrným nájezdem 4000 kilometrů ročně, který už přes rok hnije bez zájmu kupujících a kde se majitel zoufale snaží zvrátit ekonomickou sebevraždu a prodat ho za cenu přes třista tisíc, aby ho vyšel jeden najetý kilometr JEN NA 15 Kč. :-! Blbec...

A s cenou tvé ojetiny si pěkně lžeš do kapsy. Tyhle mr*ky nemají většinou moc nejato a lidé se jich snaží zbavit za každou cenu. iOn s necelými 30 tisíci km jako máš ty lze koupit za 9.000 Euro. Tak neváhej a šup do dalšího, majitel se ho za 9000 Eur rád zbaví (http://ww3.autoscout24.de/classified/28 ... asrc=st|as)

A co se týká těch baterií.... chtěl si desítky? A co třeba namátkou čtyři stovky, což se ukázalo v během slyšení k žalobě proti Nissanu http://classaction.kccllc.net/CaseInfo.aspx?pas=NNK
V rámci Nissan Leaf Battery Replacement Programu jsou to dnes tisíce. Ale ty si stejně pomeleš tu svoji, že?


Já hledal jen v ČR, už jsem měl i auta mimo ČR a spokojenost nebyla. Tedy mimo první roční Citroen BX Break, koupený u autorizovaného prodejce ve Vídni. Že to jsou za 300 a více ležáky vím taky, ten modrý tam opravdu leží rok. Včera mi bazar odpověděl, že za 200 bude tak za 2 roky, že dnes dávají nejlepší cenu v ČR :oboze . Bohužel ty ostatní jsou všechno 20 ukončených operačních leasingů ČEZu z ledna 2015, prodává je Peugeot ČR a nesleví. Pořizují si je firmy, tedy bez DPH a většinou taky leasing. Prý už jich mají podle včerejší informace jen 7.

Tu cenu mojí ojetiny beru reálně. Když se podíváte na Váš Autoscout, tak ročníky 2012 s přes 20 tis. km tam jsou za +- 15 tis. Eur, ty levné jsou 2011.

U té žaloby - no, Amerika se soudí pro leccos. Týká se, jak jsem pochopil, ročníku 2011 a 2 lidí, kteří to pro jistotu podali jako oblíbenou hromadnou žalobu, kdyby se to mohlo dotknout případně i dalších majitelů. Z otázek a odpovědí otrocky přeložených si udělejte představu každý sám:
"Žalobci tvrdí, že modelového roku 2011-2012 vozidla Nissan LEAFTM obsahoval "řízení teploty" vadu, že baterie ztrácí kapacitu baterie v průběhu času při nadměrné rychlosti při provozováno v prostředí s vysokou teplotou, a že vozidla nemají driving range zastoupen Nissan. Žalující strana podala žaloby proti Nissan za porušení předpokládané záruky; bezdůvodné obohacení; úmyslné uvedení v omyl; nedbalosti překroucení; a porušení různých zákonů na ochranu spotřebitele státu. Snažili různá zdržení opravné prostředky a náhradu škody.
Nissan popírá tvrzení žalobců, a je přesvědčen, že by soudní spor je neopodstatněný. Podle Nissan, lithium-iontovou baterii do Nissan LEAFTM, první cenově dostupné, masový trh, veškeré elektrické vozidlo, provádí způsobem, který je normální a očekávané ve všech lithium-iontových baterií s časem a použití. Nissan tvrdí, že informace o postupnou ztrátu kapacity, různé faktory, které ovlivňují ztráty kapacity v průběhu času, a faktory, které řada nárazu vozidla byly sděleny všem majitelům a nájemcům od počátku různými způsoby, včetně na internetových stránkách společnosti Nissan, v LEAFTM Uživatelská manuály a jak je jasně uvedeno v Disclosure Form LEAFTM zákazník poskytl kupujícím a nájemci před převzetím. V souladu s tím, Nissan věří není tam žádný "tepelný management" vada Nissan LEAFTM, a žádné překroucení byly provedeny o rozsahu nebo baterie kapacity LEAFTM.
Proč je zde Vyrovnání?
Žalobci se domnívají, že jejich případ je záslužné a že oni by byli schopni zvítězit u soudu. Přesto, že se dohodly na smíru, aby se zabránilo náklady a rizika soudního řízení a protože rozhodnutí soudu představuje významný přínos ke třídě.
Nissan se domnívá, že soud nemá žádnou zásluhu, ale přesto je ochoten vstoupit do této osady jako další závazek ke svým zákazníkům Nissan LEAFTM, poskytovat zvláštní klid pro své zákazníky, a ukončit další soudní spory, které by mohly být zdlouhavý zatěžující a drahý.
Soudní dvůr nerozhodl, kdo je správné nebo špatné v této žalobě. Toto vyrovnání není a neměl by být považován za důkaz Nissan přijetí nebo koncese jakékoliv poruchy, provinění nebo ručení.
Jaké jsou další výhody pozměněného vyrovnání?
Původní přínos Settlement k dispozici všem Settlement Členové skupiny, kteří neměli prohlášení o neúčasti na Vyrovnání bylo modifikace Nissan New Electric Vehicle omezené záruce 2011-2012 modelů vozidel rok Nissan LEAF ™, aby zahrnovala krytí proti ztrátě výkonu méně než devět barů kapacity , jak je znázorněno na možnosti rozchodu vozidla, po dobu 60 měsíců od původní datem servisní prohlídky vozidla nebo do vozidla dosáhne 60,000 mil, co nastane dříve. Původní přínos dal Nissan možnost opravit nebo vyměnit baterii obnovit kapacitu baterie na devět barů.
Pozměněná vypořádání odstraněna možnost Nissan opravit, místo nahradit, baterii. Jinými slovy, pokud vaše 2011 a / nebo 2012 Nissan LEAF ™ dojde ke ztrátě výkonu méně než devět barů kapacity během 60 měsíců nebo 60.000 mil, co nastane dříve, a můžete přinést svůj vůz v autorizovaném Nissan prodejce, dealer nahradí soustavy vozidla baterie s nově vyvinutým baterie v současné době používají ve vozidlech 2015 modelových ročních LEAF ™, které je určeno, aby se baterie odolnější v extrémně horkém podnebí Tato záruka je omezena stávajících podmínek ve Nissan New Electric Vehicle omezené záruce."
Takže si o tom lze myslet cokoliv.
Radovanelektro
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 5. 4. 2016 20:35

Radovanelektro píše:
Opět ohraná písnička s výměnami baterií - ukažte mi konečně někoho (a nejlépe desítky) kdo musel baterii v moderním elektormobilu měnit. Co se bazarů týče, uvítám, když mi dáte odkazy na prodeje Peugeotů Ion. Uvažuji o koupi dalšího za 200 tisíc s DPH. Já zatím našel jen takové, co jsou za 324 a více tis. Kč s DPH. Jinými slovy mi cena vozu spadla za 2 roky o +-100 tis. Kč při najetých 30 tis. km. Což dělá na kilometr 3,33 Kč.


Sam sobe lzes. Ty jsi EM maniak co je ochoten ten ion koupit nivy za 450000. Byt je to auto velikosi i10 s cenou 200000. To je jedno. Pises ze ta auta lidi davaji do inzeratu za 320 a z toho usuzujes ze ti klesla hodnota jen o 100000 jenze hned dodas ze za 320 to nekoupis ze chces nejake nejete za 200. Takze ty jako maniak jsi ochotny to koupit za 200. Takze trzni cena neni 320 ale 200. To ze to nekdo vystavi do inzeratu neznamena ze to prida.
Takze jsi nepisel o 100tis ale o 220 tis. Sam tu pises jakou ma cenu tve auto ne 320 ale 200. Takze razem jsi nekde na 7,5-8 kc km navic s neprodejnym autem.

Nutno rici ze jsi uz pomalu na urovni toho meho
anonymni

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 5. 4. 2016 20:42

Ty vole, ono to fakt tak nějak vychází. To je teda masakr, za 30 tisíc najetejch km ztratit 200 tisíc na hodnotě auta, no je zřejmé, že Radovan/elektromobilisti obecně jsou vataři :D
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mlaskac 5. 4. 2016 23:03

runner42 píše:
Tak každý jako ty neprojezdí za 5 let a 200 tisíc km nějakých 8 milionů Kč. :shock:


500k nafta ročně ročně, 6,5 + cena auta. kousek by s tím zamával odprodej ale ten neplánuju. a je to hned jen pitomej olej po dobu záruky je 0.50 na kilometr. k tomu pojistka je koruna na kilometr prvních 5 let, pneu jsou taky koruna na kilometr, benzín je znám 4.5 jm, brzdy jsou jasan u automatu po dobu záruky koruna na kilometr a už to sviští podle mě kdyby jsi to dobře sečet i bez samotného nákupu se dostaneš výš než nelejvější taxíky co jezdí za 14. takže já si teslu umím představit v práci za plotem, v druhé práci za plotem, doma za plotem tj v dosahu elektřiny ale neumím si představit jet na jednání a pak se nechat třeba od mcd v brně dovézt na jednání taxíkem abych mohl nabíjet o x-set metrů dál. ale ekonomicky by to smysl dávalo.

u auta platím za mobilitu (tj mít ho k dispozici) a to tesla nenabízí. minule jsem zapoměl ten ipad v brně tak jsem se od jihlavy vracel 200km/h abych stihl zavíražčku v restauraci v tesle scifi v konvenčním autě drahota ale realizovatelné pár minutama zdržením na pumpě.

ale konec ot, čekáme na model 3 třeba to ekonomiku změní při 300 km dojezdu (216 mil)
Naposledy upravil mlaskac dne 5. 4. 2016 23:06, celkově upraveno 1
mlaskac
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 5. 4. 2016 23:06

Radovanelektro píše:
Ludek_II píše:Vychytávka pro Radovana
https://www.youtube.com/watch?v=3mz1cnC ... r_embedded

Zatím to dělám z Peugeotu Ion opačným směrem do Samsungu, ale jak vidno, existují silnější značky, kam se hrabe Korejec. :-)
P.S. Někde na webu byla v sobotu stránka se spoustou podobných aprílových videí. Některé fakt dobré. Včetně výše uvedeného.

-- 3. 4. 2016 20:32 --

Ke spotřebě Peugeotu Ion - s klesajícím používáním topení se opět zvyšuje dojezd a snižuje spotřeba. Už míváme běžně přes 110 km ze 150 papírových (reál 136 km). Čeká nás týden s teplotami kolem +20 C, takže se na reál dostaneme. Aktuálně má auto najeto za 2 roky těsně pod 30 tis. km, v úterý jde na dvouletou garančku.

-- 3. 4. 2016 20:37 --

Zarytý petrolhead František Dvořák z Iděsu opětně nezklamal a bulvárně pojal uvedení Tesly III do prodeje "Autofotka týdne: Američané čekají ve frontách kvůli slevě. Fronta před jednotou na banány a toaletní papír je evergreen vzpomínek na nákupy v socialistickém ČSSR. V moderním věku je ovšem fronta na iPhony a nově před elektromototechnou na Teslu 3 velmi bizarním projevem. " Zdroj: http://auto.idnes.cz/tesla-3-c4w-/autom ... tomoto_fdv
Jednoduše mu to v Diskusi vysvětlil jeden z Čechů v Kalifornii, Jan Hoblík: "Byl jsem jednim z tech kteru stali ve fronte na Model 3 pokusim se vysvetlit proc. Do chvile kdy firma vyrabi mene nez 200 000 aut rocne, muze clovek usetrit na danich. Bydlim v Californii, tak to dohromady je $10000. Takze auto, ktere stoji 35k me, bude stat 25k. Tesla letos vyrobila 50k aut, kazdy rok se snazi zdvojnsobit prudukci, takze v roce 2018 bude asi blizko tomuto limitu.
Auto bylo mozno objednat take online, ale o 10 hodin pozdeji. Vedel jsem, ze bude velky zajem, tak jsme si chtel byt jisty, ze se dostanu na poradnik co nejdriv.
Mam uz 6 mesicu BMW i3 a muzu vam rici, ze uz bych si nikdy nekoupil auto na benzin. Elektricke auto je tak rychle, tiche, pohodlne, zapomel jsem proc tady jsou benzinove pumpy , cenam benzinu se jen smeji a hlavne ani nevim, kolik ted stoji.
BMW je skvele auto, ma jen par negativ, je male, nema autopilot, dojezd jen 70-80mil a je drahe. Dostal jsme vsak dobry leasing, protoze BMW se snazi protlacit auta na trh. Mesicne platim to co bych utratil za benzin. Elektrina je strasne levna $0.05/kWh(Nocni proud).
Teslu chci hlavne kvuli autopilotu, supercharging, bezpecnosti a ze je to relativne levne auto,vzhledem k svemu zakladnimu vybaveni. Milerad predam rizeni na dlouhych cestach a nebo v denim trafiku autopilotu."

-- 3. 4. 2016 20:44 --

Tesla Model 3: už přes 200 000 rezervací!
Automobilka Tesla zažívá bezprecedentní úspěch. Více než čtvrt milionu rezervací na její nový elektromobil Tesla Model 3 během tří dnů - to je víc, než kolik se dosud prodalo elektromobilů Nissan Leaf za pět let!
Elon Musk nicméně přiznal, že to zdaleka přesahuje i jeho nejoptimističtější očekávání a bude muset znovu promyslet plánování výroby.
Na Twitteru přiznal, že očekával 1/4 až 1/2. A nikdo v Tesle si prý nemyslel, že by takových čísel jako mají dnes mohli dosáhnout před druhou částí odhalení vozu.
Model 3 se má začít vyrábět teprve na konci roku 2017 a čtvrt milionu aut se bude vyrábět přibližně následující dva až tři roky (za předpokladu startovní roční produkce 80 000 aut).
Elon Musk také na svém Twitteru potvrdil, že pro lidi kteří čekali v nejdelších frontách má Tesla Motors připraveny dárky.
http://www.hybrid.cz/tesla-model-3-prvn ... -rezervaci
Pro představu o celosvětovém zájmu:
03.04.2016 11:30 = 276.000 rezervací
02.04.2016 07:00 = 253.000 rezervací
01.04.2016 19:26 = 232.000 rezervací
01.04.2016 10:42 = 198.000 rezervací
01.04.2016 09:11 = 180.000 rezervací
01.04.2016 00:00 = 133.135 rezervací
31.03.2016 21:00 = 115.000 rezervací

-- 3. 4. 2016 20:47 --

Možná Vás všechny mrzí, že se tu vyskytuji sporadicky. Nicméně slova jsou slova a činy jsou činy. Můžete se těšit v nejbližších dnech na test elektrického Renaultu Zoe, s nímž jsme s rodinou strávili ve středních Čechách velikonoční prázdniny.

-- 3. 4. 2016 20:52 --

A také se trochu podílím na přípravě a koordinaci velké akce v Ostravě - 14.-24.4.2016 máme v Ostravě v Obchodním centru Nová Karolina na 3 patrech výstavu Elektrokrásky. V sobotu 16.4. je hlavní doprovodný program, kde budu kromě přednášek vozit lidi svým Peugeotem Ion od rána do večera. V okolí máme 2 rychlonabíječky, tak to bude v pohodě. Navíc v podzemí OC NK je 8 nabíjecích míst zdarma plus pomalé stojany ČEZ a PRE k tomu. Tak pokud máte v těch 10 dnech cestu přes Ostravu, vřele zvu. Bude k dispozici vše od historických P106, přes Nissany Leaf až po hybrid BMW i8 a samozřejmě Teslu. Minimálně Model S, včetně možnosti svezení se. Detaily již brzy na http://www.forumnovakarolina.cz

-- 3. 4. 2016 21:00 --

K předchozí diskusi ohledně FVE na střechách a akumulace elektřiny asi tolik - Na tom pracuji už 6 let. První krok byl z donucení monopolem elektráren vlastní FVE na střeše RD, druhý krok byl z donucení monopolem plynáren vlastní solární ohřev vody se zásobníkem na střeše RD, třetí krok byl z donucení ropnými monopoly nákup elektrokola a elektromobilu, čtvrtý krok je právě projektované posílení kapacity FVE a doplnění o akumulační baterii. Pátý je do projektu zakomponovat další ohřev vody, tentokráte z FVE a propojení s okruhem topení, cílem je nechat plyn v zemi.

Vlastně kecám. Dělám to už 17 let. První krok byl z donucení monopolem vodáren vlastní studna. Druhý krok byl z donucení monopolem plynáren sendvičový dřevodům.

A jak si zatím stojím? Teplá voda více než polovinu roku jen ze slunce, jinak i v zimě předehřátá na +20 C a více (jsem držgrešle, ometám panely od sněhu, zimní slunce dokáže i v -5 C divy). Dohříváme (zatím) plynem na +45 C. Výroba elektřiny za rok 2015 4.874 kWh, celková spotřeba domu 6.882 kWh (od 6/2014 část z toho noční proud 1/3 dne díky elektromobilu). Z toho pokryto ze sítě 4.565 kWh, z FVE jen 2.317 kWh. Dalších 2.577 kWh z výroby FVE jsme dodali jako přebytky do sítě. Tu hodlám akumulovat a chybějící +-2.000 kWh dodat z další FVE, střecha je velká. Jízdy elektromobilem a elektrokolem prakticky zdarma.

-- 3. 4. 2016 21:16 --

puk123 píše:
eLzyx píše:... Být li-ion baterie třeba za třetinu ceny, tak se mi vyplatí nahodit FVE na střechu, akumulovat to přes den do baterií ... a od ČEZ se nechat úplně odstřihnout. ...

Bydlíš v kravíně?


Budete se divit, ale jde to už dnes. Pán si nechal firmou, která se instalaci ostrovních systémů živí již přes 15 let udělat kalkulaci na energeticky soběstačný dům na svém pozemku (žádná přípojka k el. síti, respektive má tam elektřinu, ale nechal si to spočítat bez ní). Hybridní systém fotovoltaika/vítr zajistí ohřev vody, vytápění domu, bezproblémový chod domu 5 dní bez slunce a větru + záloha 50 kWh na dobití auta. Na klíč 1,45 mil. Kč, přitom střecha pokryta jen z půlky plochy. Zkuste třeba http://www.nelumbo.cz/

A neteoretizujeme, bereme reálná data, třeba od pana Kubiše, majitele FVE, Nissanu Leaf, Tesly Model S, firmy Inchanet, rychlonabíječky elektromobilů a spolumajitele frmy Robe lighting:
Nejhorší měsíc z hlediska výroby elektřiny z FVE je Leden. Jen plocha střech obytných budov v ČR je při pokrytí FV panely schopna vyrobit v lednu více než 500 GWh elektřiny. To stačí na 1.000km pro 2,5 milionu aut. A to jsem nepočítal plochu střech hospodářských stavění, průmyslových objektů a komerčních budov. Pro veškeré energetické potřeby ČR nepotřebujete ani v lednu jediný panel na polích.
Zdroj přibližné plochy střech: Český statistický úřad https://vdb.czso.cz/vdbvo2/faces/index. ... rze=-1&z=T
Zdroj výkonu FVE: měření za posledních 7 let na mojí střeše http://www.roznovan.cz/~kubis/mereni.php
Zdroj spotřeby elektromobilů: osobní zkušenost za 4.5 roku a 140 tisíc najetých kilometrů.
Jak píše - Netvrďte s kalkulačkou v ruce, že něco nejde bez toho aby jste k té kalkulačce vzal i reálné data.

Ano.

-- 5. 4. 2016 23:08 --

Radovanelektro píše:
runner42 píše:
Radovanelektro píše:Opět ohraná písnička s výměnami baterií - ukažte mi konečně někoho (a nejlépe desítky) kdo musel baterii v moderním elektormobilu měnit. Co se bazarů týče, uvítám, když mi dáte odkazy na prodeje Peugeotů Ion. Uvažuji o koupi dalšího za 200 tisíc s DPH. Já zatím našel jen takové, co jsou za 324 a více tis. Kč s DPH. Jinými slovy mi cena vozu spadla za 2 roky o +-100 tis. Kč při najetých 30 tis. km. Což dělá na kilometr 3,33 Kč.

Tak to jsi hledal hodně blbě. Je fakt, že ne každý to chce prodávat, ale když se podíváš na nějaký z velkých internetových vyhledávačů, jako třeba Autoscout seženeš jich spoustu.
Hledej v nabídkách okolo 11 tisíc Euro, nabídni cenu 10 a máš to doma.
Ty co jsi našel za cenu 320 tisíc Kč jsou absolutně neprodejné ležáky. Jako například tento výstavní kousek (http://www.sauto.cz/osobni/detail/peuge ... oFrom=list) s průměrným nájezdem 4000 kilometrů ročně, který už přes rok hnije bez zájmu kupujících a kde se majitel zoufale snaží zvrátit ekonomickou sebevraždu a prodat ho za cenu přes třista tisíc, aby ho vyšel jeden najetý kilometr JEN NA 15 Kč. :-! Blbec...

A s cenou tvé ojetiny si pěkně lžeš do kapsy. Tyhle mr*ky nemají většinou moc nejato a lidé se jich snaží zbavit za každou cenu. iOn s necelými 30 tisíci km jako máš ty lze koupit za 9.000 Euro. Tak neváhej a šup do dalšího, majitel se ho za 9000 Eur rád zbaví (http://ww3.autoscout24.de/classified/28 ... asrc=st|as)

A co se týká těch baterií.... chtěl si desítky? A co třeba namátkou čtyři stovky, což se ukázalo v během slyšení k žalobě proti Nissanu http://classaction.kccllc.net/CaseInfo.aspx?pas=NNK
V rámci Nissan Leaf Battery Replacement Programu jsou to dnes tisíce. Ale ty si stejně pomeleš tu svoji, že?


Já hledal jen v ČR, už jsem měl i auta mimo ČR a spokojenost nebyla. Tedy mimo první roční Citroen BX Break, koupený u autorizovaného prodejce ve Vídni. Že to jsou za 300 a více ležáky vím taky, ten modrý tam opravdu leží rok. Včera mi bazar odpověděl, že za 200 bude tak za 2 roky, že dnes dávají nejlepší cenu v ČR :oboze . Bohužel ty ostatní jsou všechno 20 ukončených operačních leasingů ČEZu z ledna 2015, prodává je Peugeot ČR a nesleví. Pořizují si je firmy, tedy bez DPH a většinou taky leasing. Prý už jich mají podle včerejší informace jen 7.

Tu cenu mojí ojetiny beru reálně. Když se podíváte na Váš Autoscout, tak ročníky 2012 s přes 20 tis. km tam jsou za +- 15 tis. Eur, ty levné jsou 2011.

U té žaloby - no, Amerika se soudí pro leccos. Týká se, jak jsem pochopil, ročníku 2011 a 2 lidí, kteří to pro jistotu podali jako oblíbenou hromadnou žalobu, kdyby se to mohlo dotknout případně i dalších majitelů. Z otázek a odpovědí otrocky přeložených si udělejte představu každý sám:
"Žalobci tvrdí, že modelového roku 2011-2012 vozidla Nissan LEAFTM obsahoval "řízení teploty" vadu, že baterie ztrácí kapacitu baterie v průběhu času při nadměrné rychlosti při provozováno v prostředí s vysokou teplotou, a že vozidla nemají driving range zastoupen Nissan. Žalující strana podala žaloby proti Nissan za porušení předpokládané záruky; bezdůvodné obohacení; úmyslné uvedení v omyl; nedbalosti překroucení; a porušení různých zákonů na ochranu spotřebitele státu. Snažili různá zdržení opravné prostředky a náhradu škody.
Nissan popírá tvrzení žalobců, a je přesvědčen, že by soudní spor je neopodstatněný. Podle Nissan, lithium-iontovou baterii do Nissan LEAFTM, první cenově dostupné, masový trh, veškeré elektrické vozidlo, provádí způsobem, který je normální a očekávané ve všech lithium-iontových baterií s časem a použití. Nissan tvrdí, že informace o postupnou ztrátu kapacity, různé faktory, které ovlivňují ztráty kapacity v průběhu času, a faktory, které řada nárazu vozidla byly sděleny všem majitelům a nájemcům od počátku různými způsoby, včetně na internetových stránkách společnosti Nissan, v LEAFTM Uživatelská manuály a jak je jasně uvedeno v Disclosure Form LEAFTM zákazník poskytl kupujícím a nájemci před převzetím. V souladu s tím, Nissan věří není tam žádný "tepelný management" vada Nissan LEAFTM, a žádné překroucení byly provedeny o rozsahu nebo baterie kapacity LEAFTM.
Proč je zde Vyrovnání?
Žalobci se domnívají, že jejich případ je záslužné a že oni by byli schopni zvítězit u soudu. Přesto, že se dohodly na smíru, aby se zabránilo náklady a rizika soudního řízení a protože rozhodnutí soudu představuje významný přínos ke třídě.
Nissan se domnívá, že soud nemá žádnou zásluhu, ale přesto je ochoten vstoupit do této osady jako další závazek ke svým zákazníkům Nissan LEAFTM, poskytovat zvláštní klid pro své zákazníky, a ukončit další soudní spory, které by mohly být zdlouhavý zatěžující a drahý.
Soudní dvůr nerozhodl, kdo je správné nebo špatné v této žalobě. Toto vyrovnání není a neměl by být považován za důkaz Nissan přijetí nebo koncese jakékoliv poruchy, provinění nebo ručení.
Jaké jsou další výhody pozměněného vyrovnání?
Původní přínos Settlement k dispozici všem Settlement Členové skupiny, kteří neměli prohlášení o neúčasti na Vyrovnání bylo modifikace Nissan New Electric Vehicle omezené záruce 2011-2012 modelů vozidel rok Nissan LEAF ™, aby zahrnovala krytí proti ztrátě výkonu méně než devět barů kapacity , jak je znázorněno na možnosti rozchodu vozidla, po dobu 60 měsíců od původní datem servisní prohlídky vozidla nebo do vozidla dosáhne 60,000 mil, co nastane dříve. Původní přínos dal Nissan možnost opravit nebo vyměnit baterii obnovit kapacitu baterie na devět barů.
Pozměněná vypořádání odstraněna možnost Nissan opravit, místo nahradit, baterii. Jinými slovy, pokud vaše 2011 a / nebo 2012 Nissan LEAF ™ dojde ke ztrátě výkonu méně než devět barů kapacity během 60 měsíců nebo 60.000 mil, co nastane dříve, a můžete přinést svůj vůz v autorizovaném Nissan prodejce, dealer nahradí soustavy vozidla baterie s nově vyvinutým baterie v současné době používají ve vozidlech 2015 modelových ročních LEAF ™, které je určeno, aby se baterie odolnější v extrémně horkém podnebí Tato záruka je omezena stávajících podmínek ve Nissan New Electric Vehicle omezené záruce."
Takže si o tom lze myslet cokoliv.

+1
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honza42 6. 4. 2016 00:02

Radovanelektro píše:
Honza42 píše:Tak jasně, žádné odříkání. Koupíš rychlovarnou konvici 24V/100A, připojíš kabelem od svářečky a normálně bez omezení si uděláš kafe. Stejně tak mikrovlnka a ostatní spotřebiče. Prostě jak píšeš, normálka bez omezení, pohoda klid. Vysavač 24V/50A má navíc tu výhodu, že se ti šňůra nikdy nezamotá, protože nejde ohnout.


Vidíte, je to o myšlení. Prostě uvažujete v kontextu rozšířené 230V soustavy. A té přizpůsobujete spotřebiče. A co třeba takový měnič 12V/230V, když už tak nutně potřebujete rychlovarnou konvici a mikrovlnku?


Jaký měnič? Píšeš přece, že pro život bez omezení stačí natahat 24V a užívat radostí fotovoltaického života.
Aha, sorry, zapomněl jsem, že jsem odporný petrolhead, který se mimo jiné vyznačuje tím, že občas pozře i teplou stravu a nápoje. Až prozřu, koupím si elektromobil, začnu pít studenou vodu a žrát syrový žrádlo. Ano, máš pravdu, je to o myšlení.
Přerod homo sapiens na homo fotovoltaikus zkrátka vyžaduje kromě výměny zažívacího traktu i výměnu mozkovny. Zatím o tom ovšem neuvažuju, protože vidím, že operace je velmi riziková.
Honza42
Inventář

Odeslat příspěvekod Vana666 6. 4. 2016 06:51

Radovanelektro píše:Vidíte, je to o myšlení. Prostě uvažujete v kontextu rozšířené 230V soustavy. A té přizpůsobujete spotřebiče. A co třeba takový měnič 12V/230V, když už tak nutně potřebujete rychlovarnou konvici a mikrovlnku?

Ale samozřejmě že rychlovarnou konvici a mikrovlnku nepotřebujeme. Stačí vzít sekeru, přinést z lesa trochu dříví, na dvoře rozdělat pod kotlíkem oheň a kafe si při svitu 12V žárovky uvaříme taky. Žádný problém, stačí jen správně myslet.
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod siol.a 6. 4. 2016 07:05

Radovanelektro píše:Možná Vás všechny mrzí, že se tu vyskytuji sporadicky.

Ten byl dobrej.
Dálniční predátor
siol.a
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 6. 4. 2016 07:14

:D
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod runner42 6. 4. 2016 08:09

Radovanelektro píše:
Tu cenu mojí ojetiny beru reálně. Když se podíváte na Váš Autoscout, tak ročníky 2012 s přes 20 tis. km tam jsou za +- 15 tis. Eur, ty levné jsou 2011.


Co si myslíš, že je pro hodnotu vozidla určující - to za jakou cenu se reálně prodá, nebo za jakou cenu je někým nabízeno.

Je úplně jedno, že někdo chce za ojeté auto s 20 tisíci km (!) 14 tisíc Eur. Je to stejný ležák, jako iOn za 320 tisíc na Sauto. Dokude nesleví na 9-10 tisíc, tak neprodá. A to je skutečná hodnota auta.

Radovanelektro píše:U té žaloby - no, Amerika se soudí pro leccos. Týká se, jak jsem pochopil, ročníku 2011 a 2 lidí, kteří to pro jistotu podali jako oblíbenou hromadnou žalobu, kdyby se to mohlo dotknout případně i dalších majitelů.


Pochopil jsi to úplně blbě. O samotnou žalobu tady vůbec nejde. Jde o tvoje zlehčování výměny aku tvrzením, že bys chtěl nejlépe slyšet o desítkách případů a o informaci, kterou Nissan musel poskytnout soudu, a to že v době projednávání musel vyměnit americkým zákazníkům již 400 akupacků. A to v okamžiku, kdy se výměny teprve začaly rozjíždět, jak u prvních modelových ročníků začaly stárnou akumulátory.
Odkazem na projednávání kauzy jsem přímo informací Nissanu vyvrátil tvůj kec a můžeme se posunout dál.

Aby si viděl, jak velký jsi můj oblíbenec, našel jsem iOna přesně pro tebe -> http://ww3.autoscout24.de/classified/28 ... asrc=pl|as

Majitel se ho za 200.000 Kč rád zbaví (aby taky ne, když ho ta hydra stáhla nejméně o 6 Kč za kilometr jen v poklesu ceny). Ty nám tady všem dokážeš, že jsi tvrďák věřící svým ideálům a není pro tebe problém koupit si elektromobil s najetými 80 tisíci kilometry, jehož akupack bude mít na krku nejméně 1000 nabíjecích cyklů. To přece nevadí. Takže s chutí do toho! ;-)
Naposledy upravil runner42 dne 6. 4. 2016 13:29, celkově upraveno 2
runner42
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod runner42 6. 4. 2016 12:33

mlaskac píše:
runner42 píše:
Tak každý jako ty neprojezdí za 5 let a 200 tisíc km nějakých 8 milionů Kč. :shock:


500k nafta ročně ročně, 6,5 + cena auta. kousek by s tím zamával odprodej ale ten neplánuju. a je to hned jen pitomej olej po dobu záruky je 0.50 na kilometr. k tomu pojistka je koruna na kilometr prvních 5 let, pneu jsou taky koruna na kilometr, benzín je znám 4.5 jm, brzdy jsou jasan u automatu po dobu záruky koruna na kilometr a už to sviští podle mě kdyby jsi to dobře sečet i bez samotného nákupu se dostaneš výš než nelejvější taxíky co jezdí za 14. takže já si teslu umím představit v práci za plotem, v druhé práci za plotem, doma za plotem tj v dosahu elektřiny ale neumím si představit jet na jednání a pak se nechat třeba od mcd v brně dovézt na jednání taxíkem abych mohl nabíjet o x-set metrů dál. ale ekonomicky by to smysl dávalo.

u auta platím za mobilitu (tj mít ho k dispozici) a to tesla nenabízí. minule jsem zapoměl ten ipad v brně tak jsem se od jihlavy vracel 200km/h abych stihl zavíražčku v restauraci v tesle scifi v konvenčním autě drahota ale realizovatelné pár minutama zdržením na pumpě.

ale konec ot, čekáme na model 3 třeba to ekonomiku změní při 300 km dojezdu (216 mil)


Hele kámo nezlob se na mě, zkoušel jsem několikrát pochopit ta tvoje čísla a prostě to nedávám.
Čím víc jezdíš, tím levněji. Náklady PHM a spotřební věci se rozpočítávají do ceny kilometru bez ohledu na celkový nájezd, ale podíl nákladů fixních v čase, jako je například roční pojištění, se v ceně kilometru s rostoucím nájezdem snižuje.

Jestli to "6,5" znamenalo nájezd 6500km ročně, tak by tě těch 6500 kilometrů podle tvého tvrzení muselo stát 260 000 Kč, což dělá po třech letech 780 000 Kč za necelých 20 tisíc km. Stále na stejných gumách a s výdajem 20 tisíc za výměnu oleje a 13 tisíc za palivo. Což je u normálního auta prostě absolutní nesmysl.
runner42
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PalaS 6. 4. 2016 20:30

Nechce niekto stručne zhrnúť o čo ide na predchádzajúcich 2-3 stránkach? ;-)
PalaS
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vakan 6. 4. 2016 20:38

Šlo o to, že elektromobily v současné podobě nejsou vhodné pro běžné využití.
Je to šílenĕ drahé, nikam to nedojede, netopí to a neklimatizuje.
Naposledy upravil Vakan dne 6. 4. 2016 20:43, celkově upraveno 1
Vakan
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonymni 6. 4. 2016 20:40

Pica pica kokot jebat
anonymni

Odeslat příspěvekod milanekjablonecak 6. 4. 2016 21:05

Já to tady taky nečtu, páč by mě to osrdečnice nemusela vydržet, jen se ptám, je Elon Musk ženská nebo chlap? Kdyby to náhodou byl chlap, tak mu dřív nebo pozdějc dá tlupa nepřízpúsobivých do držky, ty jsou jediný, který ty kecy kontra skutečnost řešej jaksi od podlahy.
milanekjablonecak
Pozorovatel

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků