runner42 píše:Radovanelektro píše:Opět ohraná písnička s výměnami baterií - ukažte mi konečně někoho (a nejlépe desítky) kdo musel baterii v moderním elektormobilu měnit. Co se bazarů týče, uvítám, když mi dáte odkazy na prodeje Peugeotů Ion. Uvažuji o koupi dalšího za 200 tisíc s DPH. Já zatím našel jen takové, co jsou za 324 a více tis. Kč s DPH. Jinými slovy mi cena vozu spadla za 2 roky o +-100 tis. Kč při najetých 30 tis. km. Což dělá na kilometr 3,33 Kč.
Tak to jsi hledal hodně blbě. Je fakt, že ne každý to chce prodávat, ale když se podíváš na nějaký z velkých internetových vyhledávačů, jako třeba Autoscout seženeš jich spoustu.
Hledej v nabídkách okolo 11 tisíc Euro, nabídni cenu 10 a máš to doma.
Ty co jsi našel za cenu 320 tisíc Kč jsou absolutně neprodejné ležáky. Jako například tento výstavní kousek (http://www.sauto.cz/osobni/detail/peuge ... oFrom=list) s průměrným nájezdem 4000 kilometrů ročně, který už přes rok hnije bez zájmu kupujících a kde se majitel zoufale snaží zvrátit ekonomickou sebevraždu a prodat ho za cenu přes třista tisíc, aby ho vyšel jeden najetý kilometr JEN NA 15 Kč.Blbec...
A s cenou tvé ojetiny si pěkně lžeš do kapsy. Tyhle mr*ky nemají většinou moc nejato a lidé se jich snaží zbavit za každou cenu. iOn s necelými 30 tisíci km jako máš ty lze koupit za 9.000 Euro. Tak neváhej a šup do dalšího, majitel se ho za 9000 Eur rád zbaví (http://ww3.autoscout24.de/classified/28 ... asrc=st|as)
A co se týká těch baterií.... chtěl si desítky? A co třeba namátkou čtyři stovky, což se ukázalo v během slyšení k žalobě proti Nissanu http://classaction.kccllc.net/CaseInfo.aspx?pas=NNK
V rámci Nissan Leaf Battery Replacement Programu jsou to dnes tisíce. Ale ty si stejně pomeleš tu svoji, že?
Já hledal jen v ČR, už jsem měl i auta mimo ČR a spokojenost nebyla. Tedy mimo první roční Citroen BX Break, koupený u autorizovaného prodejce ve Vídni. Že to jsou za 300 a více ležáky vím taky, ten modrý tam opravdu leží rok. Včera mi bazar odpověděl, že za 200 bude tak za 2 roky, že dnes dávají nejlepší cenu v ČR

Tu cenu mojí ojetiny beru reálně. Když se podíváte na Váš Autoscout, tak ročníky 2012 s přes 20 tis. km tam jsou za +- 15 tis. Eur, ty levné jsou 2011.
U té žaloby - no, Amerika se soudí pro leccos. Týká se, jak jsem pochopil, ročníku 2011 a 2 lidí, kteří to pro jistotu podali jako oblíbenou hromadnou žalobu, kdyby se to mohlo dotknout případně i dalších majitelů. Z otázek a odpovědí otrocky přeložených si udělejte představu každý sám:
"Žalobci tvrdí, že modelového roku 2011-2012 vozidla Nissan LEAFTM obsahoval "řízení teploty" vadu, že baterie ztrácí kapacitu baterie v průběhu času při nadměrné rychlosti při provozováno v prostředí s vysokou teplotou, a že vozidla nemají driving range zastoupen Nissan. Žalující strana podala žaloby proti Nissan za porušení předpokládané záruky; bezdůvodné obohacení; úmyslné uvedení v omyl; nedbalosti překroucení; a porušení různých zákonů na ochranu spotřebitele státu. Snažili různá zdržení opravné prostředky a náhradu škody.
Nissan popírá tvrzení žalobců, a je přesvědčen, že by soudní spor je neopodstatněný. Podle Nissan, lithium-iontovou baterii do Nissan LEAFTM, první cenově dostupné, masový trh, veškeré elektrické vozidlo, provádí způsobem, který je normální a očekávané ve všech lithium-iontových baterií s časem a použití. Nissan tvrdí, že informace o postupnou ztrátu kapacity, různé faktory, které ovlivňují ztráty kapacity v průběhu času, a faktory, které řada nárazu vozidla byly sděleny všem majitelům a nájemcům od počátku různými způsoby, včetně na internetových stránkách společnosti Nissan, v LEAFTM Uživatelská manuály a jak je jasně uvedeno v Disclosure Form LEAFTM zákazník poskytl kupujícím a nájemci před převzetím. V souladu s tím, Nissan věří není tam žádný "tepelný management" vada Nissan LEAFTM, a žádné překroucení byly provedeny o rozsahu nebo baterie kapacity LEAFTM.
Proč je zde Vyrovnání?
Žalobci se domnívají, že jejich případ je záslužné a že oni by byli schopni zvítězit u soudu. Přesto, že se dohodly na smíru, aby se zabránilo náklady a rizika soudního řízení a protože rozhodnutí soudu představuje významný přínos ke třídě.
Nissan se domnívá, že soud nemá žádnou zásluhu, ale přesto je ochoten vstoupit do této osady jako další závazek ke svým zákazníkům Nissan LEAFTM, poskytovat zvláštní klid pro své zákazníky, a ukončit další soudní spory, které by mohly být zdlouhavý zatěžující a drahý.
Soudní dvůr nerozhodl, kdo je správné nebo špatné v této žalobě. Toto vyrovnání není a neměl by být považován za důkaz Nissan přijetí nebo koncese jakékoliv poruchy, provinění nebo ručení.
Jaké jsou další výhody pozměněného vyrovnání?
Původní přínos Settlement k dispozici všem Settlement Členové skupiny, kteří neměli prohlášení o neúčasti na Vyrovnání bylo modifikace Nissan New Electric Vehicle omezené záruce 2011-2012 modelů vozidel rok Nissan LEAF ™, aby zahrnovala krytí proti ztrátě výkonu méně než devět barů kapacity , jak je znázorněno na možnosti rozchodu vozidla, po dobu 60 měsíců od původní datem servisní prohlídky vozidla nebo do vozidla dosáhne 60,000 mil, co nastane dříve. Původní přínos dal Nissan možnost opravit nebo vyměnit baterii obnovit kapacitu baterie na devět barů.
Pozměněná vypořádání odstraněna možnost Nissan opravit, místo nahradit, baterii. Jinými slovy, pokud vaše 2011 a / nebo 2012 Nissan LEAF ™ dojde ke ztrátě výkonu méně než devět barů kapacity během 60 měsíců nebo 60.000 mil, co nastane dříve, a můžete přinést svůj vůz v autorizovaném Nissan prodejce, dealer nahradí soustavy vozidla baterie s nově vyvinutým baterie v současné době používají ve vozidlech 2015 modelových ročních LEAF ™, které je určeno, aby se baterie odolnější v extrémně horkém podnebí Tato záruka je omezena stávajících podmínek ve Nissan New Electric Vehicle omezené záruce."
Takže si o tom lze myslet cokoliv.