od Driver 16. 1. 2006 13:56
Jestli kupoval auto, tak MUSI MIT kupni smlouvu (KS). V KS je jasne napsano KDO prodava, CO prodava, KOMU prodava, ZA KOLIK prodava a KDY prodava. To jsou asi nejdulezitejsi body. Pak tam taky muzou bejt napsany sankce za poruseni, moznosti odstoupeni od smlouvy a v pripade auta jeste stav tacho/km, zavady, vybava, kody atd.
Tzn. ze prodavajici tam jasne uvede svoji adresu, rodny cislo a proste udaje, ktery ho muzou identifikovat a musi tim padem byt i v technicaku zapsany ty samy udaje, aby mohl auto prodat. Jestli to tak je, ma to v KS a podepsany od prodavajiciho, tak muze prodavajici hlasit na PČR co chce a je mu to k ničemu, protože to auto prodal. a na DI taky potřebujou doklady obou zúčastněných, takže je jasný, že tam musí být oba.
Tohle bych neřešil a jestli má v ruce KS tak může bejt v klidu.
PS: Jeste nechapu, jak PČR přišla hned na novyho majitele, to jako ten puvodni nahlasil přímo jeho jako zloděje? Asi to bude jen nějakej trapnej pokus o pojišťovací podvod, kterej ale podle mě nemůže nikdy vyjít....
Kazdopadne kupujicimu preju hodne stesti a pak sem napiš, jak to všechno dopadlo.
Das Auto