Co dělat, když ten za Vámi chce jet o 5 km/h rychleji?

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Nimra 20. 4. 2005 11:21

Na úvod předesílám, že na dálnici nepatřím k nejrychlejším, na druhé straně nejsem vyloženou brzdou provozu ani dogmatickým stotřicítkářem. Takže se mi ledaskdy stane, že při předjíždění kolony kamionů mě dojede zezadu někdo rychlejší a tlačí mě vpřed, často i za pomoci problikávání. Pokud není kam uhnout, ignoruju ho. Pokud však mám kam uhnout (škvíra mezi kamiony), většinou je pouštím. Polovina z těch, které pustím, šlápne na plyn a zmizí vpředu - proti těm nic nemám a vracím se do levého pruhu dopředjíždět kolonu. Druhá polovina mi brutálně leze na nervy... zrychlí o pět kilometrů za hodinu a dlooooouze a pomalu předjíždí. Takže já si pak připadám jako blbec, který musel ze svých 140 ubrat na 90 - 100, plouží se mezi kamiony, protože někdo, kdo jel za ním 160, potřeboval předjet, teď zvolnil na 110 a akorát mě blokuje. Takže vzkaz těmhle lamám: potřebujete-li mě předjet, učiňte tak rychle. Jinak už nebudu za slušňáka a klidně vás budu zdržovat během svého celého předjíždění kilometrových kolon.

Co Vy na to? Máte obdobné zkušenosti?
Nimra
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Arnie J 20. 4. 2005 11:27

Jo, tohle se mi taky občas stane. Asi to bude tím, že dotyčné vozidlo (poté co jsi ho zbrzdil) už nemá dostatek výkonu k rozjetí se na původní rychlost ;-)
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 20. 4. 2005 11:28

Jo a nenechte se zmást mým obrázkem, rozhodně se jako výše zmiňované lamy nechovám :)
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod instalater 20. 4. 2005 20:59

doubt píše:Jo, tohle se mi taky občas stane. Asi to bude tím, že dotyčné vozidlo (poté co jsi ho zbrzdil) už nemá dostatek výkonu k rozjetí se na původní rychlost ;-)!/quote]


Možná kdyby podřadil a nedusil to, tak ten výkon dostane :hm Mr. Green
Citroen BX 1.9 GTi 16V 4x4 ... 160 bujných koní
instalater
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepek 20. 4. 2005 21:40

Jenže to by se mu zvedla spotřeba a to přece nemůže dopustit
pepek
Poslední varování

Odeslat příspěvekod The_Mask 20. 4. 2005 21:55

doubt:to je lama?ja si dotedka myslel ze jednorozec :D nejak jsem tomu nevenoval pozornost
The_Mask
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukke 20. 4. 2005 22:14

To zažívám dnes a denně. Možný důvod je ale také ten, že ty jedeš svých 150 a on třeba 160 na tempomat. Dojede tě, ale jede stále na tempomat, proto tě předjíždí pomalu. Já osobně když vidím, že má vpravo před sebou jiný auto, tak přidám a pak se opět vrátím na stálou rychlost. Ale tihle jezdci jak píšeš mě také vadí - ty mu uhneš, aby mohl před tebe, ale přitom kvůli němu se musíš pak ploužit za kamionem... Poslední dobou na ně kašlu a zařadím se doprava až když je volno nebo přidám. Podle toho jakou mám náladu. :-)
autorevue.cz: BMW 330i E90, 190 kW + BMW 525d F11, 150 kW
zive.cz: Intel Core i9-7980XE, 2x Radeon RX 480, 64 GB RAM, SSD Intel 720, Samsung MD230X6
mobilmania: Galaxy S9+
Lukke
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bigdoc 21. 4. 2005 06:29

taky se mně to občas stane, ale není to tragédie. Tak prostě chvilku počkám mezi kamiónama, a když on pořád ne a ne předjet, tak mu tam vjedu a ujedu dopředu, on zmizí z dohledu a je pokoj.
bigdoc
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vopelista 21. 4. 2005 11:59

Ja prizpusobuji rychlost pravemu pruhu, bez ohledu na to kolik jede. Vetsinou 90-130 to me staci. Tim se vyhybam neustale se opakujicimu brzda / plyn v pruhu levem. Nemam na to nervy. Vzdy me nekdo nastval :-) tak sem to jednoduse "zabalil". Vyberu si strudl do neho se uklidim a mam klid. Zdrzeni o 15min. me nijak nebere. A argumenty typu cas? Neberu v potaz. Vsichni vime jak to sqele funguje tak vyjedu driv a je.
Calibra for ever!
Vopelista
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 20. 2. 2006 18:53

uhnut alebo pridat....
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 20. 2. 2006 19:26

no treba ja mam takove problemy taky, ale pak kdyz jedu v pravem mezi kamiony tak mam problemy se dostat do leveho pruhu abych nikoho nezbrzdil, kdyz je provoz... takze majitele Ochcafek mi prominou kdyz jim uhnu az kdyz je v pravem volno...
jenze je to presne tak ja ohnu a docela dost lidi si toho nevazi a jedou na moji urovni, pak ja musim jit vetsinou ostre na brzdy, a to sem ***** ze se mi pak zvedne spotreba o min. 1l/100km...
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dushanski 20. 2. 2006 19:28

taky si říkám, že přidat je lepší varianta..
nekřič hop, ať ti nepřeskočí...
dushanski
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 20. 2. 2006 19:32

dushanski: ono kdyz jedes 160-170tacho s thalii, na barumkach (ktere plavaji jak svina), cili sotva to drzis v jednom pruhu tak bych chtel videt jak pridavas ;)
PS: Moje staricka thalie ma max. 180kmh na rovince, z kopce pry i vice, ale to sem uz nezkousel nejsem sebevrah :)
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 20. 2. 2006 20:07

Když jednou dvě auta s přiměřeným odstupem za sebou v levém pruhu, tak obvykle z pravého pruhu vjedou náhle do cesty jen tomu prvnímu. A zatímco první auto tak musí intenzivně brzdit, autu v závěsu stačí jen mírně zvolnit.

Takže pokud ten za mnou chce jet rychleji, rád ho pustím. Nechám mu pak trochu odstup, přidám na jeho rychlost a můžu jet o hodně plynuleji, protože mi "rozráží " volnou cestu a jízda je příjemnější i bezpečnější. :wink:
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koby 20. 2. 2006 20:51

Tak tohle mi zas gtak moc nevadí, co mi všask vadí víc...

... jedu po dálnici na tempomat pořád stejně např. 130. Předjedu Oktávku. Nádledně mě okrátvka předjede a udělá asi 200 metrů odstup a jede zase stejně jako já. Pak z nákýho neznámýho duvodu zpomalí a já opět předjíždim při své stejné rychlosti. Ujedu oktávce tak že jí třeba deset minut nevidim v zrcátku, ale najednou koukám, oktávka mě zase předjíždí... No, a takhle to chodí na českých dálnicích věčně. Praha - Brno, neni problém narazit na několik takovýchto řidičů, kteří neumějí udržet rychlost nesnesou, když je někdo předjede... Tohle mě vytáčí daleko víc
Mazda MX5 NC1 2.0i expression - Bilstein podvozek, samosvor LSD, 6kvalt, xenony, Bose sound, Keyless systém, kůže + výhřev atd.. = opravdová RADOST Z JÍZDY
Koby
Inventář
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků