
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Lukas063 píše:Maj jasne předepsané co se na které prohlídce meni/dela, ač to majiteli muze připadat zbytecne (např ten pylovy filtr).
garážmistr píše:Lukas063 píše:Maj jasne předepsané co se na které prohlídce meni/dela, ač to majiteli muze připadat zbytecne (např ten pylovy filtr).
Ve Fordu jsem se zhádal když mi při prohlídce 2r./60tis. km vyměnili svíčky, přestože auto mělo najeto jen 30tis. km. Argumentovali "co nastane dřív", na protiargument "svíčky nedegradují v čas" nechtěli nějak slyšet.
garážmistr píše:Lukas063 píše:Maj jasne předepsané co se na které prohlídce meni/dela, ač to majiteli muze připadat zbytecne (např ten pylovy filtr).
Ve Fordu jsem se zhádal když mi při prohlídce 2r./60tis. km vyměnili svíčky, přestože auto mělo najeto jen 30tis. km. Argumentovali "co nastane dřív", na protiargument "svíčky nedegradují v čas" nechtěli nějak slyšet.
garážmistr píše:V linku je 5W40.
XB_1 píše:Pokud je auto v zaruce, tak se jede striktne dle servisniho planu. Ono to ty svicky asi nakonec vydrzi, ale pokud nefunguji uz uplne spravne, ma to vliv na vykon/spotrebu a nemusí to delat dobre ani civce. Jestli svicky stoji 2000, bavime se o nakladech do 10hal./km
maXX_CZ píše:garážmistr píše:V linku je 5W40.
Ano. To je pro srovnani, co leju ja.
Ale 6k mi uctovali i tak. Takze jsem jim udela papa.
XB_1 píše:Pokud je auto v zaruce, tak se jede striktne dle servisniho planu. Ono to ty svicky asi nakonec vydrzi, ale pokud nefunguji uz uplne spravne, ma to vliv na vykon/spotrebu a nemusí to delat dobre ani civce. Jestli svicky stoji 2000, bavime se o nakladech do 10hal./km
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků