AgentOrange píše:http://www.rozhlas.cz/motozurnal/servis/_zprava/989341
Co o tom soudíte? Nabízí se mi výhodná možnost parkovat přes zimu v garáži, kde je pár stupňů nad nulou (není samostatná, je součástí vytápěné stavby) a nevím jestli to mám vzít nebo radši parkovat venku.
Soudím o tom to, že zrovna školitel z Fordu, jejichž auta už rezatý sjížděj z výrobního pásu, by měl být ten poslední, kdo by měl poučovat kohokoliv o korozi.
„Povlak smíšené soli s vodou, který je na vozidle nabalen, vytváří chemický elektrolytický roztok, jenž je zdrojem poškození nejen kovových částí karosérie, ale naleptává také antikorozní vrstvy,“ popisuje šéfškolitel Fordu Jan Karnolt.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).
Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium