Garáž musí vymrzat, jinak auto zničí

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod AgentOrange 15. 12. 2011 21:41

http://www.rozhlas.cz/motozurnal/servis/_zprava/989341

Co o tom soudíte? Nabízí se mi výhodná možnost parkovat přes zimu v garáži, kde je pár stupňů nad nulou (není samostatná, je součástí vytápěné stavby) a nevím jestli to mám vzít nebo radši parkovat venku.
AgentOrange
Nováček

Odeslat příspěvekod Slawall 15. 12. 2011 21:43

Jo včera to měli jako téma v rozhlasu...no je asi lepší to nechat venku.
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ultima__ratio 15. 12. 2011 21:43

Jestli tam budeš dávat neumyté auto, tedy špinavé od soli, tak ti bude fest reznout, protože sůl má s vyšší teplotou vyšší agresivitu. To je lepší parkovat venku v mrazu.
ultima__ratio
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 15. 12. 2011 21:45

Hlavně se ve vodě začne rouzpouštět..tuhé krystaly tak neškodí jako rozpuštěná sůl ve vodě.
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 15. 12. 2011 21:49

Tak hlavne je to pohodlnejsi nastoupit do nevymrzleho auta, na ostatni bych se *****, auto ma slouzit me a ne ja jemu.
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Posraldescu 15. 12. 2011 21:56

Já parkoval auta od funglovek ve vytápěné garáži a žádné nezačalo reznout.
Naposledy upravil Posraldescu dne 15. 12. 2011 21:57, celkově upraveno 1
Každej nemůže bejt chytrej, ti hloupí musejí dělat výjimku, poněvadž kdyby byl každej chytrej, tak by bylo na světě tolik rozumu, že by z toho byl každej druhej člověk úplně blbej (Švejk)
Posraldescu
Avatar roku 2011
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 15. 12. 2011 21:57

Já parkuju Fabku od začátku v plechovce, takže teploty pod nulou nebo okolo nuly a rezne jako kráva, takže to nelze zobecňovat
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 15. 12. 2011 21:59

Tak ono zalezi na tom, kde to taky jezdi... Kazdy den couracky po presolenym meste budou labuzo.
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powerball 15. 12. 2011 22:00

JardaB píše:Tak hlavne je to pohodlnejsi nastoupit do nevymrzleho auta, na ostatni bych se *****, auto ma slouzit me a ne ja jemu.

amen
seek discomfort
powerball
Powerman
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 15. 12. 2011 22:01

Evidentně kvůli vysokému rozdílu teploty, bude jistě fajn nevytápěná, suchá a odvětrávaná garáž. To jestli se na stavu auta podepíše více garáž nebo stání venku asi nemá cenu moc mluvit.
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod skype 15. 12. 2011 22:04

On to hlavně psal nějakej borec od Fordu, tak se musí na něco vymluvit proč ty jejich auta kvetou :))
skype

Odeslat příspěvekod Heini 15. 12. 2011 22:07

Když garáže přežily i š120, tak moderní auta je přežijou taky. A co bude po 10 letech jeho věku už mně opravdu jedno. Radši bych parkoval v teplé garáži a v zimě nemusel řešit námrazu, než těch 10 let parkovat pod přístřeškem s vidinou o 10 tisíc vyšší zůstatkové hodnoty po 10 letech :D
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Viribus Unitis 1912 15. 12. 2011 22:08

parkování venku zvyšuje cenu auta? :shock:
Viribus Unitis 1912
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 16. 12. 2011 08:31

Ona vůbec úroveň Motožurnálu je úděsná.
Ale od té doby, co tam zařízli diskuzi, mají klid a nikdo je neotravuje. Hnijou v klidu.
GeneHawkins
Insomniak roku 2013-17
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 16. 12. 2011 09:36

AgentOrange píše:http://www.rozhlas.cz/motozurnal/servis/_zprava/989341

Co o tom soudíte? Nabízí se mi výhodná možnost parkovat přes zimu v garáži, kde je pár stupňů nad nulou (není samostatná, je součástí vytápěné stavby) a nevím jestli to mám vzít nebo radši parkovat venku.


Soudím o tom to, že zrovna školitel z Fordu, jejichž auta už rezatý sjížděj z výrobního pásu, by měl být ten poslední, kdo by měl poučovat kohokoliv o korozi. >:-(

„Povlak smíšené soli s vodou, který je na vozidle nabalen, vytváří chemický elektrolytický roztok, jenž je zdrojem poškození nejen kovových částí karosérie, ale naleptává také antikorozní vrstvy,“ popisuje šéfškolitel Fordu Jan Karnolt.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků