924 je fajn kára
Určitě bych počítal s kompletní výměnou brzd - válec, všechny trubky a hadice a možná i třmeny, nebo alespoň prasátka. Totéž spojka a samozřejmě prakticky všechno gumové (např. manžety na kloubech). Pochopitelně veškeré kapaliny, baterie, pneumatiky...
924 už je dost cenné auto, aby stálo za to rozhodit motor a podívat se dovnitř. Ale nedivil bych se, kdyby to motor přežil celkem dobře, mohlo by stačit očistit vnitřní plochy válců. Kolik to auto před tím odstavením najelo? Pokud dost, vyplatilo by se rovnou udělat generálku motoru vč. ložisek na klice - protože motor je od Audi, díly by měly být relativně levné.
Výhoda je, že Porsche má (podobně jako Mercedes, BMW a Alfa Romeo) speciální oddělení pro klasická auta a je schopno dodat víceméně všechno důležité - jen za příslušně "mastné" ceny. Nevím přesně jak je to u Porsche, ale třeba BMW dodává na auta ze 70. let veškerou mechaniku a většinu plechařiny, problémy jsou s některými díly do interiéru a "kosmetikou" typu lišty, krytky atd.
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!

"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)