Jak jezdit na motokárách co nejrychleji ?

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod mfilip 28. 10. 2008 09:59

Nejlepsi je vysusena motodraha a v pneu voda po desti. Vzdycky do pneu nekdo vkuri, voda vytece na drahu a najednou je tam, kde nebyla, smyk a jste v pneu. A zase voda na draze ....,
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 28. 10. 2008 10:08

jj, voda na trati rulezzz :D Zažil jsem to a prča největší :D Jedu, louže a motokároj jela rovně do svodidel :D
anonymni

Odeslat příspěvekod zigi 28. 10. 2008 13:43

Moje zkusenosti jsou zhruba stejen jako tu popsala vetsina, tj nejdulezitejsi veci urcuji tvoji rychlost:
- hmotnost ridice
- stav motokary (rozdily byvaji opravdu brutalni)
- zbytecne nedriftovat, drobny drift je naopak v plus (nejakych 10-15% smykoveho treni, tj nechat se mirne vytahovat ze zatacky bokem)
-drzet motokaru v otackach, jak spadnou, tak ztracis cenne vterinky
- zapamatovat si trat a volit idealni stopu s ohledem i na dalsi nasledne zatacky
- predjizdeni vyzaduje dobre naplanovani a trosku tvrdosti
- plno trati se opravdu da projet s plynem na podlaze, kdyby brzdeni do zatacek provedes rozhozenim motokary a naslednym driftem
- nebat se ten plyn podrzet do tahlych zatacek, motokara drzi velmi dobre, hlavni je pevne drzet volant
- v zatacce ridit za pomoci plynu prujezd (jemne pridavat ci ubirat, dle oblouku)

Kazdopadne body 1 a 2 delaji 90% casu, ostatnim pouze drobne doladujes vysledny cas. Nektere motokary jsou ve stavu, kdy na jednu stranu nezataci, jine nebrzdi, dalsi jede pomalu na rovinkach, treti nezrychluje, proste totalni bordel. Sam to poznas az trat projedes v nekolika motokarach a vzdy budes muset styl jizdy prizpusobit dane motokare.
Sierra fanda
zigi
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kefish 28. 10. 2008 13:54

OS píše:A když máš 100 Kg, tak už ti toho moc nepomůže. :D

Pomuze um ridice a absence pudu sebezachovy. :D
Jsem podpisový virus. Prosím, zkopírujte si mě, abych se mohl rozšířit.
kefish
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 28. 10. 2008 17:04

čmoudi maj novou šéfovou, jeden černej si stěžoval, skoro všechno je na objednávku (prý pravidla šéfové) Motokáry vypadaj jak ze SAW 4 a celá ta dráha působí non-user friendly, pneumatiky místy chybí a je tam jen zeď. Mechaniků ubylo, byl tam jen jeden starej známej čmoud plus neznámej cigoš. Eva trochu vyrostla, je z ní celkem kunda :D
Moucha
ing. Spokojený
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JackNO.1 28. 10. 2008 17:13

Tak o bezpečnost dráhy nejde, aspoň bude trochu zábava :-) Ale ty káry by to chtělo v rozumným stavu...
V2 60°
JackNO.1
Motorkář roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JackNO.1 28. 10. 2008 17:19

btw: někdo říkal, že by zorganizoval zase nějakou akci, tuším Pickuper... Tak hurá do toho :-) Sice si moc nezajezdíme, ale plně využijeme výborné jídlo a levnej chlast :D
V2 60°
JackNO.1
Motorkář roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 28. 10. 2008 17:44

a střídání na Evě může bejt po domluvě :D
Moucha
ing. Spokojený
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod risomas 28. 10. 2008 18:17

Co som ja jazdil na tych slabych karach tak tam bolo hlavne nedriftit. Pokial nikto nie je zatebou kto by sa ti tam vopchal radsej zakrutu brat oblukom aby si nemusel brzdit a mal velku vyjazdovu rychlost. Inak stale plny plyn aj v zakrutach kde myslis ze je to nemozne brdit co najmenej.
C5 X7 Tourer 2.2
risomas
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Předseda 28. 10. 2008 22:28

jj Eva je stále pěkná.. ale víc se mi líbila tehdá.. :hm
I shock the angel in you...
Is that what devils do?

I need to know now - can you love me again?
Předseda
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ota 28. 10. 2008 23:21

mfilip píše:Nejlepsi je vysusena motodraha a v pneu voda po desti. Vzdycky do pneu nekdo vkuri, voda vytece na drahu a najednou je tam, kde nebyla, smyk a jste v pneu. A zase voda na draze ....,


Voda se da dosytosti uzit na venkovnich motokarach po desti. Jezdil jsem na tom v Zebraku a musim rict, ze to je celkem narez. Me osobne to velmi vyhovuje, protoze se tim dost smazava moje hmotnostni nevyhoda. Konkretne na Zebraku se to pod plnym plynem za mokra cele projet nedalo a smyky pred zatackou a v zatacce byly hodne dlouhe a korekce vyzadovala trochu citu.
Ota
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JackNO.1 29. 10. 2008 08:07

Jo, tak na mokru je to paráda :-)
V2 60°
JackNO.1
Motorkář roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OS 29. 10. 2008 23:39

kefish píše:
OS píše:A když máš 100 Kg, tak už ti toho moc nepomůže. :D

Pomuze um ridice a absence pudu sebezachovy. :D


Ha, už mám "jen" 85. To už bych jezdil, jako drak. :twisted:
OS
Inventář

Odeslat příspěvekod kefish 30. 10. 2008 00:07

Ja jsem vic nez o 20kg tezsi. Odrazeni nohama obcas taky pomaha. :D
Jsem podpisový virus. Prosím, zkopírujte si mě, abych se mohl rozšířit.
kefish
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lordmystic 30. 10. 2008 08:55

No ale překvapilo mě, že např. v Plzeňské Fernet Stock aréně má rekord trati nějaký Mr. Nafta se 100kg a poráží mnoho jezdců o více jak 20-30kg lehčích... Takže váha asi nebude úplně vše, ale mezi amatéry to hraje velkou roli...
Audi A4 (B7) Avant 2.0TFSI Quattro S-line (190kW, 390Nm)
lordmystic
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků