od zigi 28. 10. 2008 13:43
Moje zkusenosti jsou zhruba stejen jako tu popsala vetsina, tj nejdulezitejsi veci urcuji tvoji rychlost:
- hmotnost ridice
- stav motokary (rozdily byvaji opravdu brutalni)
- zbytecne nedriftovat, drobny drift je naopak v plus (nejakych 10-15% smykoveho treni, tj nechat se mirne vytahovat ze zatacky bokem)
-drzet motokaru v otackach, jak spadnou, tak ztracis cenne vterinky
- zapamatovat si trat a volit idealni stopu s ohledem i na dalsi nasledne zatacky
- predjizdeni vyzaduje dobre naplanovani a trosku tvrdosti
- plno trati se opravdu da projet s plynem na podlaze, kdyby brzdeni do zatacek provedes rozhozenim motokary a naslednym driftem
- nebat se ten plyn podrzet do tahlych zatacek, motokara drzi velmi dobre, hlavni je pevne drzet volant
- v zatacce ridit za pomoci plynu prujezd (jemne pridavat ci ubirat, dle oblouku)
Kazdopadne body 1 a 2 delaji 90% casu, ostatnim pouze drobne doladujes vysledny cas. Nektere motokary jsou ve stavu, kdy na jednu stranu nezataci, jine nebrzdi, dalsi jede pomalu na rovinkach, treti nezrychluje, proste totalni bordel. Sam to poznas az trat projedes v nekolika motokarach a vzdy budes muset styl jizdy prizpusobit dane motokare.
Sierra fanda