- hlavne zadne drifty, to brzdi, vse jezdit maximalne hladce a jiste
- rovinky plny plyn a pak maximalni brzdeni. Diky brzdene pouze zadni naprave bude mit zadek tendenci vybocovat, je to treba rovnat volantem, je to proste treba natrenovat.
- zatacky v klidu na stopu, jako u zadokolky a ve vyjezdu plyn kotel a hura do dali.
- u motokar se da davat plyn i brzdit zaroven a da se to v nekterych pasazich vyuzivat. Ale uvedom si, ze pokud tak budes jezdit vice (ono je to od obsluhy zakazane) tak tu brzdu uvaris a nebude ti brzdit vubec.
- prvni kolo-dve se snaz maximalne zahrat gumy, napr. se to snaz utrhnout, jed s prokluzem apod.
- jinak na teorii ze zavodu do vrchu zapomen, motokary jsou o necem uplne jinem, uz jen z principu razeni, brzdeni apod. zde nevyuzijes nic z toho (meziplyny apod.).
- proste nejlepsi mas si do toho sednout, projet se, zkusit si co se stane kdyz... a uvidis, jake se to chova.
Ale reknu ti jednu vec, na bezne motorkare ti udela 10 kilo vahy navic vuci souperi ztratu tak 20% vykonu. V dobach, kdy jsem vazil 75-80 kilo, jsem jednu trat daval okolo 33 s, dnes pri vaze 100 kg to davam za 37 s

Vyborne je sledovat rovinky, kdy mi kazdy ujede a v zatackach se to proste dohant neda, protoze pri vyjezdu ti chybi stava. Takze pokud jsi nejaky tlustoch, nepomuze ti vubec nic.