Na tom nástupišti, kde měla stavět Kometa a deset minut po tom ještě další vlak do Prahy, zastavil nějakej půl hodiny zpožděnej vlak DB a zablokoval ho, ale na cedulích stále svítily staré informace, tak tam lidi pořád čekali.
Vánoční kometa do Ústí přijela na druhou stranu nádraží, kde ani nebyla vidět, ani nebyla ohlášená a nikdo do ní nenastupoval. Průvodčím to asi nebylo divné, takže prostě po chvíli odjela.
Poté se změnily informace na cedulích, a ukázalo se, že ten druhej vlak do Prahy zastaví jinde a část lidí se do něj přesunula, myslím, že pak neplánovaně zastavoval v Ústí a Děčíně, aby mohli vystoupit.
No prostě fajn vejlet.

saabik píše:Nejen pohyb, ale i otužování. Právě sedím v jedničce spěšného vlaku. Přestože je topení zapnuté, netopí. V kupé je asi tak 6 stupňů. Prý porucha topného agregátu. Dobře mi tak, mám příště jet autem.
V jedničce jsou dva druhy kupé, v jednom to topí na max, ve druhém vůbec. Páčky pod okny jsou jen placebo. Přijatelné teploty se dá dosáhnout tak, že vlakový personál pravidelně vypíná/zapíná topení v celém voze, podle toho, jak moc si cestující stěžují.
