Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
goes píše:luk píše:Lukas-E30: Je to prosté - malé gé ("g") je hodnota tíhového zrychlení, čili 9,80655 m.s-2. Proto třeba 10g bude zrychlení cca 98,1 m.s-2.
Velké gé ("G") je tíha, čili součet tíhového zrychlení a hmotnosti: G = m . g
Proto když někdo napíše "zpomalení 5G", je to blbost. Ale že působí síla 5G, to smysl má - a to naprosto stejný, jako zpomalení 5g. /quote]
tak to je 1:0 pro tebe-/quote]
The_Mask píše:Lukas-E30:s tim g u indycaru.Staci se podivat tedka na F1,ukazujou tam pretizeni.Nekde se jim to blizi i skoro 4g,normalne tak 2-3 v tahlych rychlych zatackach.
kosch píše:a pak ještě existuje mocná přitažlivost G, ale tu radši nekombinovat s řízenim auta...![]()
Lukas: to s tím výbuchem bylo míněno obecně - prostě, že když když se ti nic nestalo minule, tak to neznamená, že by to takdopadlo i příště...d/quote]
Lukas-E30 píše:kosch píše:a pak ještě existuje mocná přitažlivost G, ale tu radši nekombinovat s řízenim auta...![]()
Lukas: to s tím výbuchem bylo míněno obecně - prostě, že když když se ti nic nestalo minule, tak to neznamená, že by to takdopadlo i příště...d/quote]
jo to jo, tohle byal moje první zaviněna bouračka a doufam, že taky poslední.........
ale spiš sem tim naražel na ty akce, kdy lidem davaji vyzkoušet naraz v 30km/h a chtěji jim dokazat jak sou pasy duležite...........
když sem viděl, že rana je už nevyhnutelna tak sem se zapřel a držel volantu a teměř to se mnou "netrhlo"....................
jen tvrdim, že pasy ANO/NE by měla byt věc řidiče. On je zodpovědý za sebe a svoje pasažery. Takže ja jako řidič vyžaduji, aby se spolujezdci poutali, i když sam jezdim většinou bez pásů..........ale pokud se stane při nehodě něco mě, je to muj problem, ale pokud by se stalo něco spolujezdci, a on nebyl připoutany tak to odnesu ja jako řidič...........n/quote]
¨goes píše:Lukas-E30 píše:kosch píše:a pak ještě existuje mocná přitažlivost G, ale tu radši nekombinovat s řízenim auta...![]()
Lukas: to s tím výbuchem bylo míněno obecně - prostě, že když když se ti nic nestalo minule, tak to neznamená, že by to takdopadlo i příště...d/quote]
jo to jo, tohle byal moje první zaviněna bouračka a doufam, že taky poslední.........
ale spiš sem tim naražel na ty akce, kdy lidem davaji vyzkoušet naraz v 30km/h a chtěji jim dokazat jak sou pasy duležite...........
když sem viděl, že rana je už nevyhnutelna tak sem se zapřel a držel volantu a teměř to se mnou "netrhlo"....................
jen tvrdim, že pasy ANO/NE by měla byt věc řidiče. On je zodpovědý za sebe a svoje pasažery. Takže ja jako řidič vyžaduji, aby se spolujezdci poutali, i když sam jezdim většinou bez pásů..........ale pokud se stane při nehodě něco mě, je to muj problem, ale pokud by se stalo něco spolujezdci, a on nebyl připoutany tak to odnesu ja jako řidič...........n/quote]
ja jako platce do solidarniho zdravotniho pojisteni budu radeji, kdyz budes na miste mrtvy, kdyz se nepoutas, nez bys mel mit sebemensi zraneni, vyzadujici osetreni a tedy odcerpani casti financi, urcenych hlavne pro lidi, kteri si sve zdravotni komplikace nezpusobuji zcela zrejmym hazardem se zdravim a zivotem...
marepa píše:ten vysledek anktery je opravdu zajimavyale asi opravdu na AR chodi jen sami uvedomeli ridici
ja se taky poutam vzdy. Je to prvni vec co v aute udelam po zavreni dveria zvlast si myslim,ze cim novejsi ma clovek auto se solidni bezpecnostni vybavou jako jsou predpinace bezp.p., hlavove airbagy apod, tak je opravdu lepsi se pripoutat.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků