Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Majkl píše:To je Craig.
Tak stejně jako nikdy nevyšel MacBook s dotykovým displejem, ani jiný věci. Ne proto, že Apple chce prodávat všechno… ale hlavně proto, že je to uživatelsky nesmysl. Stejné jako Dex, co nikdo nepoužívá, nebo laptopy s dotykovýma displejema, který… dělá je dneska ještě vůbec někdo?
aikoN píše:Taky si nemyslím, že by Apple něco sjednocoval. Chce, aby si od nich lidi kupovali plnej knedlík a ne, aby vše vyřešili jen telefonem.
Majkl píše:To je Craig.
Tak stejně jako nikdy nevyšel MacBook s dotykovým displejem, ani jiný věci. Ne proto, že Apple chce prodávat všechno… ale hlavně proto, že je to uživatelsky nesmysl. Stejné jako Dex, co nikdo nepoužívá, nebo laptopy s dotykovýma displejema, který… dělá je dneska ještě vůbec někdo?
Goesson píše:jenze marketing je i ten produkt, ne reklama a kecy okolo, to si pletes promition s marketingem... to jen pro zkalibrovani pouzivani nekterych vyrazu...
co se tyka toho cos objevil ve svem strednim veku je super. Tak to bylo je a bude, ze na trhu dlouhodobe nevyhrava nejlepsi produkt z pohledu nejakeho objektivniho srovnani parametru. A je jedno zda jde o produkt ci sluzbu. A ani nevyhravaji ti prvni ci druzi co s necim prijdou.
takze nepodstatny svet "geeku" si bude zit ve sve bubline, kde buodu porovnavat jednotlive konkretni parametry a hledat viteze, tak ten realny svet funguje kapku jinak. A pokud si "geek" mysli, jak unikl tomu "promiton" tak ver ze ne,m protoze pro ne se prave detali ty hi-end parametry, aby i on dostal to, o cem si mysli, ze potrebuje...
Slawall píše:Majkl píše:To je Craig.
Tak stejně jako nikdy nevyšel MacBook s dotykovým displejem, ani jiný věci. Ne proto, že Apple chce prodávat všechno… ale hlavně proto, že je to uživatelsky nesmysl. Stejné jako Dex, co nikdo nepoužívá, nebo laptopy s dotykovýma displejema, který… dělá je dneska ještě vůbec někdo?
Lenovo..mam takove 2, jeden svuj, jeden sluzebni a nahodou je to fajn. Cas od casu ten dotykac vyuziju.
aikoN píše:Goesson píše:jenze marketing je i ten produkt, ne reklama a kecy okolo, to si pletes promition s marketingem... to jen pro zkalibrovani pouzivani nekterych vyrazu...
co se tyka toho cos objevil ve svem strednim veku je super. Tak to bylo je a bude, ze na trhu dlouhodobe nevyhrava nejlepsi produkt z pohledu nejakeho objektivniho srovnani parametru. A je jedno zda jde o produkt ci sluzbu. A ani nevyhravaji ti prvni ci druzi co s necim prijdou.
takze nepodstatny svet "geeku" si bude zit ve sve bubline, kde buodu porovnavat jednotlive konkretni parametry a hledat viteze, tak ten realny svet funguje kapku jinak. A pokud si "geek" mysli, jak unikl tomu "promiton" tak ver ze ne,m protoze pro ne se prave detali ty hi-end parametry, aby i on dostal to, o cem si mysli, ze potrebuje...
No, já beru promotion jako součást marketingu.
A právě mi přijde, že si často firmy myslí, že ten promotion se udělá sám - protože mám přece nejlepší produkt, a to stačí. A pak spousta zajímavých myšlenek zanikne v propadlišti dějin.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků