Jake LED do GU 10

Diskuse na témata, která se vůbec netýkají aut

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod mfilip 29. 3. 2012 14:39

Kibitz píše:prostě zlatý klasický žárovky. ty halogeny jsou příšerně háklivý na častý zapínání(i když se tvrdí opak) a přepětí. životnost halogenu je u mě tak 1/10 životnosti klasické žárovky a cena za kvalitní halogen je 15x vyšší a to se vyplatí!

Problem bude asi u vas v nekde v siti. Provozoval jsem 2x GU10 40W jako osvetleni teraria a teplny zdroj se svicenim 12h denne a za 2 roky neodesla zadna z tech 2. Halogenove na 12V jsem pouzil vicemene sporadicky, parkrat za tyden behem 10 let a taky neodesla zadna.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 29. 3. 2012 14:40

Zato bodove zarovky 40W, nebo jakekoliv cire, matne se zavitem E14 mi odchazeji jedna za druhou v soucasnem terarku. Proto ted prechazim na halogenove 20W
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rattus rattus 29. 3. 2012 14:42

Obrázek o<:)
Rattus rattus
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 29. 3. 2012 14:45

mfilip píše:
Kibitz píše:prostě zlatý klasický žárovky. ty halogeny jsou příšerně háklivý na častý zapínání(i když se tvrdí opak) a přepětí. životnost halogenu je u mě tak 1/10 životnosti klasické žárovky a cena za kvalitní halogen je 15x vyšší a to se vyplatí!

Problem bude asi u vas v nekde v siti. Provozoval jsem 2x GU10 40W jako osvetleni teraria a teplny zdroj se svicenim 12h denne a za 2 roky neodesla zadna z tech 2. Halogenove na 12V jsem pouzil vicemene sporadicky, parkrat za tyden behem 10 let a taky neodesla zadna.


to je klidně možný, ale na věci to nic nemění...přepětí nepřepětí, klasika držela a halogeny odchází. a navíc to potvrzuje co říkám, nesvědčí tomu častý zapínání. pro mě je to finanční vražda. už zcela vážně uvažuju, že vyměním světla za zářivky nebo klasický žárovky
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rattus rattus 29. 3. 2012 14:53

Obrázek
Rattus rattus
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 29. 3. 2012 14:59

Kibitz píše:to je klidně možný, ale na věci to nic nemění...přepětí nepřepětí, klasika držela a halogeny odchází. a navíc to potvrzuje co říkám, nesvědčí tomu častý zapínání. pro mě je to finanční vražda. už zcela vážně uvažuju, že vyměním světla za zářivky nebo klasický žárovky

Ja z vyse uvedenych duvodu udelal presne opacny prestup, vsechny zarovky vymenil na kompaktni zarivky a nyni kopaktni zarivky postupne menim za LED
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rattus rattus 29. 3. 2012 15:05

To přesně dělám teď také. Protože levné zářivky jsou na ***** a ty drahé? To můžu rovnou koupit LED o<:)
Rattus rattus
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 29. 3. 2012 15:22

I ty nejlevnejsi zarivky mi vydrzely cca 3 roky s provozem cca 4h denne. V tom samem provozu mi reflektorove zarovky vydrzely max 10 mesicu
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rattus rattus 29. 3. 2012 15:27

Podle popisků měly vydržet tak 6-10 let :hm
Rattus rattus
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 29. 3. 2012 15:32

Podle popisku to neni v letech ale v nasobcich proti klasikce zarovce ne ?
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod *Victor* 29. 3. 2012 15:35

Problém kompaktních zářivek je v tom, že mají moc součástek. Žárovka jen jednu - wolframové vlákno. Zářivky mají v sobě elektronický předřadník + 2x wolframové vlákno na žhavení při startu. A to už je hodně příležitostí, aby se něco odporoučelo.
Fabbrica Italiana Automobili Torino
*Victor*
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rattus rattus 29. 3. 2012 15:36

Ano samozřejmě. Je to v letech vztažených na xy hodin denního svícení. Kolik to je z hlavy nevím. 2-3 hodiny denně?
Rattus rattus
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rattus rattus 29. 3. 2012 15:38

Kompaktní zářivka má také jednu nepěknou vlastnost(i žárovka) čím je starší a opotřebenější tím méně svítí a tím víc žere. Zvyšuje se příkon. Takže nově koupených 10W ,může být po letech 20W
Rattus rattus
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod *Victor* 29. 3. 2012 15:41

Co jsem slyšel ohlasy, tak nejmarkantnější je to právě u LEDek, které ztrácí svítivost poměrně rychle (možná taky vlivem přehřívání).
Fabbrica Italiana Automobili Torino
*Victor*
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rattus rattus 29. 3. 2012 15:46

Tak o tom jsem neslyšel. LED v mém autíčku nic neztrácení. Asi mají dobrý chladič
Rattus rattus
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků