od Moucha 4. 7. 2024 08:37
Zlaty prazsky letiste proti Lidlu, z reklamace posilaji vic rozbite veci, takze si to posilame tam a zpet a novou objednavku nejsou schopny poslat (koupeno 23.6.). Fuck Lidl
děkujeme za Váš e-mail.
Vaše zboží bylo připraveno na našem skladě k vyexpedování k přepravci. Vlivem logistické chyby bylo ovšem naskenováno jako vrácené zboží zpět. Jelikož byla objednávka zaplacena platební kartou / online bankovním převodem, částka za zboží z vrácené zásilky se automaticky vrací zpět na Váš bankovní účet.
Za situaci, která nastala u Vaší objednávky, se omlouváme.
V případě zájmu Vám vytvoříme náhradní dodávku s daným výrobkem, pokud bude stále na e-shopu dostupný.
Náhradní dodávku je nutné uhradit na dobírku a to ve stejné výši jako byla hodnota původní nedoručené zásilky. Poplatek za dobírku účtován není. Náhradní objednávka je vždy zasílána na stejnou doručovací adresu jako u původní objednávky.
Žádáme Vás tedy o upřesnění, zda máte zájem o zaslání náhradní objednávky.
Děkujeme za Vaši trpělivost a uděláme vše pro to, aby se situace již neopakovala.