Tak jsem před dvěma týdny využil černý pátek a zakoupil novou TV. V planeu, ale objednal na prodejně přes internet. Hned mě prodavač přemluvil na dokoupení prodloužené záruky na tři roky za asi tři tisíce, budiž. Doma jsem ovšem zjistil že TCL dává pětiletou záruku zcela zdarma. Takže telefonát na Planeo a koupenou záruku jsem zrušil.
Za tři dny jedu převzít Tv do prodejny a prodavačka mě hned chytla za rukáv že budeme ještě kontrolovat displej na vadné pixely jako jistota pro zákazníka i pro ně a mezitím se můžeme pobavit o dokoupení prodloužené záruky. Nechal jsem ji asi pět minut mluvit o fantastických výhodách a pak se zeptal v čem teda je jejich záruka lepší než ta zdarma od TCL. Zůstala jak opařená ( nevím jestli to jen hrála ale možná o té zdarma coby odborný prodavač fakt nic netušila ), ale nedoplácel jsem pochopitelně nic.
Tak jsem aspoň počkal jak budou kontrolovat ty pixely. No pochopitelně nijak, skladník jen otevřel krabici, TV na minutu zapnul jestli se vůbec něco rozsvítí a odchod. Na dotaz kdy budeme kontrolovat pixely dle informace jeho kolegyně jen čuměl jak puk
Do Planea nikdy více.....