Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
fricoolinek2 píše:"Odborníci spekulují, že letadlo možná nedosáhlo dostatečného tahu kvůli chybné konfiguraci nebo chybným údajům o hmotnosti."
https://www.idnes.cz/ekonomika/doprava/ ... s#cxrecs_s
Školy nemám, ale když už se to vzneslo, neměl by být tah dostatečnej - i s ohledem na to, že každá vteřina ve vzduchu dobrá - jde nahoru výška nebo rychlost, resp. zpravidla obojí. I kdyby ty motory jely na málo, tak nestačilo by jen snížit úhel stoupání? Resp. kdyby tam bylo i lehké přetažení úhlu stoupání, tak nemělo by při poklesu to letadlo okamžitě zase nabrat rychlost, vztlak a pak už to jen narovnat, resp. nastavit do třeba 1° stoupání?
Mi by nejvíc dávalo smysl, že pár vteřin po startu chcíply oba motory.
BTW: Před dosažením V1 moderní letadlo upozorní, že křivka akcelerace je slabá? Resp. pilot by to měl poznat i prostým okem a zadkem, že to netáhne? Tj. není tolik vtažen do sesle, neubíhají tak rychle pruhy ranveje.
A on vzletový výkon není vždy stejný (90%?) a při nízké zátěži se i dá nižší?
Shrnutí:
Ano, existuje reálné video, které ukazuje odlétající kus trupu—pravděpodobně emergency exit, kterým přeživší unikl.
Odtud pramení naděje, že Ramesh využil právě tento výstup, když letoun narazil a explodoval.
Pokud chceš, mohu ti sestavit klíčové screenshoty nebo provést analýzu z různých úhlů – stačí říct!
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků