
Dále "rozdíl třídy" co si pod tím představit? Nic mi to neříka a mám z toho pocit, že ty starší auta prostě musí skončit každou chvíli v příkopě, protože mají tak tragické jízdní vlastnosti.
Můj názor je takový, že hlavní změna nových generací je v designu a rozšíření výbav. Vlastní technická inovace je velmi malá a decentní a navíc ty špičkové jízdní vlastnosti se projevují hlavně při sportovní a agresivní jízdě.
Při běžném ježdění je úplně jedno, zda člověk jede Fiestou nebo novou Corsou. A je to jen a jen o tom, v čem se budeš cítit lépe.
Když si tedy odmyslíme subjektivní vzhled, nové výbavy, nové (většinou) lepší materiály co pak přináší nové generace? Téměř nic, někdo více prostoru a někteří lepší jízdní vlastnoti??? při jízdě na hraně vozu. Je ovšem toto tak podstatné při výběru vozu, nebo to chtějí jen kupující slyšet, aby měli pocit, že oni mají nejlepší auto v segmentu? Já na to odpověď neznám.
A tak znovu opakuji - je úplně jedno co z kompaktů člověk koupí. Pokud s tím nebude závodit jsou vlastnosti irelevantní a důležité je jenom to, jak se mu auto líbí a jak se v něm cítí.