Volskwagen Polo vz. Opel Corsa D

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 18. 3. 2007 09:41

Pit: "pokud jde o podvozek děsný auto" co si mám pod tímto představit? Jako, že se to auto neudrží na cestě? Nebo že je tvrdý? Nebo že se v zatáčce převrátí? Nevim co ta věta znamená :(

Dále "rozdíl třídy" co si pod tím představit? Nic mi to neříka a mám z toho pocit, že ty starší auta prostě musí skončit každou chvíli v příkopě, protože mají tak tragické jízdní vlastnosti.

Můj názor je takový, že hlavní změna nových generací je v designu a rozšíření výbav. Vlastní technická inovace je velmi malá a decentní a navíc ty špičkové jízdní vlastnosti se projevují hlavně při sportovní a agresivní jízdě.

Při běžném ježdění je úplně jedno, zda člověk jede Fiestou nebo novou Corsou. A je to jen a jen o tom, v čem se budeš cítit lépe.

Když si tedy odmyslíme subjektivní vzhled, nové výbavy, nové (většinou) lepší materiály co pak přináší nové generace? Téměř nic, někdo více prostoru a někteří lepší jízdní vlastnoti??? při jízdě na hraně vozu. Je ovšem toto tak podstatné při výběru vozu, nebo to chtějí jen kupující slyšet, aby měli pocit, že oni mají nejlepší auto v segmentu? Já na to odpověď neznám.

A tak znovu opakuji - je úplně jedno co z kompaktů člověk koupí. Pokud s tím nebude závodit jsou vlastnosti irelevantní a důležité je jenom to, jak se mu auto líbí a jak se v něm cítí.
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pit 18. 3. 2007 09:53

Radku, teď mám ale vážně pocit že to schválně hrotíš. Ty jsi ten kdo ty auta testoval, já jsem s 206 najel tak 200 km celkem a ano, měl jsem pocit, že se auto neudrží na cestě - a není to o tvrdosti podvozku. Fiesta má podvozek tvrdej až to hezký není - ale sedí úžasně.

A pokud jde o rozdíl generací, tak Ti nerozumím:

Když si tedy odmyslíme subjektivní vzhled, nové výbavy, nové (většinou) lepší materiály co pak přináší nové generace? Téměř nic, někdo více prostoru a někteří lepší jízdní vlastnoti
-----------------------------------------------------
Conditions change. Results should not.
Pit
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 18. 3. 2007 09:59

Pit: ne tys to spatne pochopil, ja mluvil o tom minimalnim rozdilu po strance jizdnich vlastnosti apod. Ta evoluce uz je dnes minimalni a nove generace stoji casto na uplne stejnem podovzku, jenom se treba upravi odpruzeni a zaveseni, aby snaselo vyssi vahu.

Jinak samozrejme ze rozdil v generacich tvori ty nove prvky, ale je tu debata "co je lepsi" a ja proste nevim co je lepsi.

Designem exterieru se mi moc libi nove Punto, z nej bych si vzal dale 1,3 a 1,9 JTD. Z P207 bych si vzal 1,6 THP, komfort bych si vzal z C3, jistotu podvozku z Fiesty a noveho Clia.

Interier bych si namixoval z noveho Clia a Corsy a pridal barevne kombinace z Fiesty.

Uz to chapes? Proste kazde ma auto nabidne neco. To je jako rict co je lepsi? Kombi, Coupe nebo kabriolet. Proste ani jedno, kazde je super v necem jinem. A takto je to v tride kompaktu.

A kdybych uz takvoeho prcka skutecne musel koupit a jezdil bych z drtive vetsiny po meste, jdu do C3. Pokud bych to mel jako primestske auto, asi bych zvolil Punto. Pokud neco pro denni vyuziti + zabavu, pak neco z dvojice Clio/Fiesta. A pro rodinu bych si nekoupil ani jedno.
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pit 18. 3. 2007 10:01

Tomu říkám slovo chlapa! Upřímně. Toto považuju za profesionální odpověď a díky moc za ni, toto pomůže každýmu.
-----------------------------------------------------
Conditions change. Results should not.
Pit
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod andre (novy) 18. 3. 2007 12:33

tak co jsem mel moznost zatim zkusit - nova Corsa - vyborne se uvnitr sedi, vse prijemne, motor 1.2 na vahu a velikost auta velice slusny, jen mi ten interier prijde hodne sportovni, vzhledem k tomu, ze autem nebudu jezdit jen ja, tak asi uprednostim polo, preci jen je to 2 roky stary model, ale uvnitr celkem slusny, ted ve stredu ho pojedu do autosalonu vyzkouset, takze pak mohu pridat sve pocity.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 18. 3. 2007 12:38

andre (novy):Tohle Polo je tak rok 99 myslím a v 2004 facelift.Jinak souhlas k té Corse. :)
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honza_L 18. 3. 2007 13:15

Polo je 10/2001 a v roce 2005 byl proveden facelift.
Honza_L
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 18. 3. 2007 15:25

Tak já si spletl s fabkou.
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bob ash 18. 3. 2007 17:57

Radek O. píše:Pit: ne tys to spatne pochopil, ja mluvil o tom minimalnim rozdilu po strance jizdnich vlastnosti apod. Ta evoluce uz je dnes minimalni a nove generace stoji casto na uplne stejnem podovzku, jenom se treba upravi odpruzeni a zaveseni, aby snaselo vyssi vahu.


Pokud někdo rovnou neudělá čelem vzad a nenahradí třeba dvojitý lichoběžníky zkrutnejma tyčema (Kivík).
Speed can kill you. Drive Ford and live for ever.
bob ash
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 18. 3. 2007 17:58

bob: a uprimne ti reknu, ze 99% majitelu toto vubec nepozna, ze je tam neco o cem se rika, ze je to zastarale.
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pit 18. 3. 2007 18:24

Hmm, to sice nepozná, ale jestli je to velký, jestli to má rádio s MP3 přehrávačem, jestli jdou dveře normálně zavřít, aniž bys s nima musel mlátit jak s vratama od stodoly, jestli to má dešťovej senzor, jestli si můžeš zvolit barvu "jablíčkovou", jestli tam jde dát tempomat, jestli to má palubní počítač, jestli když s tím náhodou někde vletí do stromu mají trochu vyšší šanci na přežití, jestli když ťuknou jednou na blinkr jim blikne 3x, jestli budou mít klimu, aniž by mě to zruinovalo - ty wago to bys nevěřil, to ty moje holky v kanceláři, který normálně o autech neví vůbec, hrozně zajímalo a dobře vědí, co z toho v tom autě mají a co ne.
-----------------------------------------------------
Conditions change. Results should not.
Pit
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 18. 3. 2007 18:51

Pit: michas technickou sofistikovanost a vybavy. Ve vybavach s tebou souhlasim, tam ej ten pokrok dulezity, byt je pravka, ze moc zakazniku, kteri si do P207 zakoupi dvouzonovku nebude :)

A k tomu co zminujes, pro mne neni nic horsiho, nez automaticke sterace. Miluju cyklovac :)

Pokud se budeme ovsem bavit o te technice, tak je to porad dokola, jenom mirne evoluce.
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 18. 3. 2007 19:13

Radek O.:kvalitní auto poznáš už podle zabouchnutí dveří.
Naposledy upravil Dix_ dne 18. 3. 2007 19:27, celkově upraveno 1
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pit 18. 3. 2007 19:26

Radek O. píše:A k tomu co zminujes, pro mne neni nic horsiho, nez automaticke sterace. Miluju cyklovac :)


Tak je zrovna jedna z věcí, na kterou ještě nemám úplně hotovej názor, i když jsem s nima najel už v různých autech skoro 200 tis. km. Ale asi jsem si na ně zvyknul - chce to mít odmaštěný okno a dobré stěrače, jinak je pravda, že to občas hapruje. Je to super na dálnici, kdy tak mírně poprchá a pak se najednou někde octnu před kamionem, kterej stříká jako o život - to jsem rád, že nemusím řešit stěrače.

Ale je pravda, že jsou situace, kdy v Jettě vzpomínám na Fiestu, která má takovej ten elektronickej cyklovač. Kde přímo stíráním nastavuješ interval.
-----------------------------------------------------
Conditions change. Results should not.
Pit
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod andre (novy) 18. 3. 2007 20:54

tak co se tyce te vybavy, tak pokud bude corsa, tak urcite s tempomatem, ten palubni pocitac a dalsi blbosti ani tak nepotrebuju. ale uvidime, tento tyden se pojdu project v Polu, vybava je totozna az na ten tempomat, ktery v Polu neni, ale taky se musi brat ohled na to, na jake ucely je to auto kupovane, jelikoz je sluzebni Octavia II Combi v eleganci s dvouzonovkou, dest.senzorem, ovladani radia na volantu, 8 airbagu atd.. tak neni potreba do druheho auta davat tolik veci, ma to byt na mestsky provoz a obcas na nejaky vylet pro rodinu.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků