Volskwagen Polo vz. Opel Corsa D

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Saman 17. 3. 2007 22:16

Dix_ píše:Pochopil,ale už si to nepamatuju.Ale jinak Corsa je jedno z mála aut co mě zaujalo. :)

quote="Saman"]
Dix_ píše:Saman:Tak ono se to těžko popisuje,když jsem měl tu předváděčku v říjnu.. /quote] tys to nepochopil vid :lol:


takze nepochopil :lol:
6 hrnku dopovanych dvema feny
Saman
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod andre (novy) 17. 3. 2007 22:32

dodaci lhuta na 3dv. Corsa - 3-4 mesice a na 5dv. az 6 mesicu, ale je samozrejme moznost zjistit u dealera, ktere vozy uz jsou na ceste, ci ktere z jejich objednavek pujdou do vyroby a popripade do nich jeste nejakou vybavu dodat, dokud se auto nedostalo na pas da se s tim jeste neco delat a cele objednavky se posunuji v poradniku, takze od doby objednavky u dealera do doby realizace v tovarne uplyne i nekolik mesicu, kolik ted je na corsu zakazek a takto to pry pujde nejmene do leta.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pit 18. 3. 2007 02:07

Radek O. píše:zpracovani velmi dobre? nic nevrze? - to pises, jako by to bylo neco nadstandardniho. Tedy nevim, ale nepamatuji si, ze by neco v nejakem novem voze nefungovalo a nebylo dobre zpracovane. To je dnesni samozrejma vlastnost vsechno novych vozu, jaksi.

Jak muze byt 59 kW do 80 linejsi a pak to jede? To bych chapal u auta se 159 kW, ale s 59 kW je to line do 80 kmh a pak uz to nejede temer vubec.

Podvozek dobrej je co? Muzes to nejak rozepsat, nebo zustanes u obecne fraze, ktera vubec nic nerekne. Jaky by mel byt podvozek, kdyz jsi ho nezkousel v extremu, nez OK?


Tý jo Radku, co se děje? Nač ta agresivita? Pokud jde interiér, my co jsme nový auto kupovali naposled před více než 3 lety na to prostě nejsme zvyklí, promiň, ty sedíš v nových autech 100x za měsíc, tak Ti to připadne normální, ale pro nás je to skok, co je na tom divnýho? (A navíc si teda nejsem jistej tou samozřejmostí u nových vozů, ale to už je jen spekulace.)

Linej motor - to teda sorry, ale tady z Tebe mluví nadutost. Představ si to, že i tak to může fungovat. Nechápu, proč by auto s 60 kW mělo být líné. Kdysi jsem jezdil v Octavii, která měla 66kW a jaký to bylo dělo ;) 60 kW na takový autíčko mi připadne slušný a rozhodně nemám pocit, že by to bylo líný.

Podvozek je prostě dobrej. Proč to rozepisovat? Jsou podvozky dobrý a špatný, tento někomu připadal jako dobrej, tak wo co go? Kdyby ses mě zeptal na 206, řeknu Ti "podvozek: špatnej". Kdyby ses zeptal na BMW 535dA, řeknu Ti celkem dobrej, ale na můj vkus moc tvrdej.

Tady nejsme v oficiální recenzi auta, abychom museli zachovat nestrannost a objektivitu.
-----------------------------------------------------
Conditions change. Results should not.
Pit
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 18. 3. 2007 08:33

Pit:Dík.Ono to je těžký rozepsat.Prostě až v těch 120 mě to připadalo,že jede,spíš se vyrovná Astře.Jo s tím podvozkem máš pravdu.
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pit 18. 3. 2007 08:39

Jen jak se tak dívám: doufám, že jsem tady nevstoupil do nějaké tajné války moderátorů :hm
-----------------------------------------------------
Conditions change. Results should not.
Pit
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 18. 3. 2007 08:40

Pit: to neni agrese, to byla reakce na nic nerikajici text Dixe. Ja si to precetl, ale nevedel jsem o tom aute vubec nic noveho.

Kdyz bych ti napsal "auto dobre" ma to stejnou vypovidaci hodnotu. Chtelo by to nejake prirovnani.


K tomu motoru: ja chapu, ze pro mnohe je 60 kW slusny vykon a dostacujici, ale ja proste neumim nazvat "dynamiku 60 kW" 1200-1300 kg tezkeho auta s jednim az dvema lidmi o vaze 200 kg "dynamikou". To je porad cihla na podlaze a nic kolem. A neni to o nadutosti, to je realita.

K podvozku: takze Dix by projel zatackou 120 misto 80 a bylo by to furt dobre. A to jako pravouhlou, nebo dalnicni? V cem je podvozek dobry? Takovy Citroen C3 projede zatackou pomaleji, ale je 3x komfortnejsi. Je proto spatny?

Corsa je proste typicky priklad typickeho kompaktu. Male, vcelku pritvrzeny kompakt. Takova ta "uskakana koza" ala Fabia a dalsi auta. V teto tride vladnou komfortu jine vozy, ovsem zalezi, co od auta pozadujes a kde vsude s nim bude jezdit. Pokud hlavne po meste, nasel bych si komfortne jine auto, pokud hlavne jinde, pak bych sahnul po subjektivne jistejsim podvozku.

A v globalu je to uplne jedno. Tyto reci o tom, co je o chlup lepsi, o chlup horsi stejne na nic. Nic neni nejlepsi a nic nejhorsi, vsechno je jenom jine a olisne a smeruje k jinemu typu zakaznika.
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 18. 3. 2007 08:47

Pit:-Ne to ne. :)
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 18. 3. 2007 08:50

Radek O.:To byla tehdy krátká jízda,tak jsem shrnul co nejvíc dojmů co jsem si pamatoval.
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 18. 3. 2007 09:09

K těm podvozkům.Dobrej podvozek má O II,Golf V,Corsa D,Audi A6 S-Line,MB E,Astra.,Passat.
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pit 18. 3. 2007 09:12

Radek O. píše:Pit: to neni agrese, to byla reakce na nic nerikajici text Dixe. Ja si to precetl, ale nevedel jsem o tom aute vubec nic noveho.
Kdyz bych ti napsal "auto dobre" ma to stejnou vypovidaci hodnotu. Chtelo by to nejake prirovnani.


Ale jo, proč ne? Nemyslím, že bychom tu řešili nějaký flame, jestli ano nebo ne. A jestli v tom jel někdo, kdo už v nějakým autě seděl a připadlo mu "dobré" - tak si piš, že pro mě to má obrovskou vypovídací hodnotu. Já vím, že to ze své pozice můžeš vidět jinak, že je to hrubě neprofesionální, etc. - ale tady jsme na volné internetové diskusi.
Jiná věc je, jestli lze dnes nějaké auto označit za "špatné", to by mě celkem zajímalo, protože si myslím, že snad už asi ani ne.

quote]K tomu motoru: ja chapu, ze pro mnohe je 60 kW slusny vykon a dostacujici, ale ja proste neumim nazvat "dynamiku 60 kW" 1200-1300 kg tezkeho auta s jednim az dvema lidmi o vaze 200 kg "dynamikou". To je porad cihla na podlaze a nic kolem. A neni to o nadutosti, to je realita.


A tady bych od Tebe, kdo se snaží být nezávislý a objektivní a chce poskytovat "vypovídací hodnotu", čekal jiný přístup. Ano, já kterej vyměním auto jednou za 3 roky a pohybuju se dnes někde na úrovni 100kW, když se svezu tchánovým bavorem 535d s 200kW a 560Nm, pak můžu říkat, že mi cokoliv, co nemá 160 kW připadne líný. Jasně, pro člověka kterej chce kupovat 60 kW to sice bude mít nulovou vypovídací hodnotu, ale vlastně budu mít pravdu.
Jenže si představ, že jsou lidi, pro který je 60 kW vrcholem jejich řidičské kariéry, protože do teď jezdili se 40 kW Favoritem.
Mně se ten motor líbí, je třeba ho trochu protočit, ale třeba zdaleka ne tolik jako 1.3 co máme ve Fiestě a když to srovnám s Fiestou, tak Corsa je celkem dělo, kde se o lenosti nedá mluvit.

Ono všechno je relativní....

quote]K podvozku: takze Dix by projel zatackou 120 misto 80 a bylo by to furt dobre. A to jako pravouhlou, nebo dalnicni? V cem je podvozek dobry? Takovy Citroen C3 projede zatackou pomaleji, ale je 3x komfortnejsi. Je proto spatny?


Ale prd. Tady nikdo nepsal o tom, že by Corsa byla nejlepší ve své třídě, Dix_ jen napsal, že podvozek je hodně dobrej. Pravda, informace o projetí zatáčky ve 120 mi taky vyloudila úsměv na tváři.

vquote]Corsa je proste typicky priklad typickeho kompaktu. Male, vcelku pritvrzeny kompakt. Takova ta "uskakana koza" ala Fabia a dalsi auta. V teto tride vladnou komfortu jine vozy, ovsem zalezi, co od auta pozadujes a kde vsude s nim bude jezdit. Pokud hlavne po meste, nasel bych si komfortne jine auto, pokud hlavne jinde, pak bych sahnul po subjektivne jistejsim podvozku.


Nevim, mně prostě Corsa jako "typický kompakt" nepřipadne. Připadne mi hodně velká ve srovnání s konkurenty a rozhodně bych o ní teda neřekl, že je to "uskákaná koza". Není ani tvrdá, ani měkká, pro mě prostě dobře nastavená. Kdybych chtěl komfortní podvozek, asi bych taky sáhl jinam, ale nepamatuju si, že by tu byl býval někdo psal o tom že chce komfortní auto.

A když píšeš po čem bys sáhnul: proč to sem nenapíšeš?! Kdo jinej už by to sem měl napsat než Ty?

oquote]A v globalu je to uplne jedno. Tyto reci o tom, co je o chlup lepsi, o chlup horsi stejne na nic. Nic neni nejlepsi a nic nejhorsi, vsechno je jenom jine a olisne a smeruje k jinemu typu zakaznika.


Jo, tak pod toto bych se taky podepsal :wink:

Ale stejně si myslím, že pro člověka, kterej čte Vaše úžasný Autorevue.cz a kterej se rozhodne zeptat na diskusi je to auto určitě dobrý. :razz:
-----------------------------------------------------
Conditions change. Results should not.
Pit
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 18. 3. 2007 09:23

ja ti nenapisu, po cem bych sahnul, protoze kazdy mame jine pozadavky. Pokud bych hledal v kompaktech komfort, jdu jednoznacne do C3. Ano, neprojedu zatakou tak rychle jako treba s Corsou, ale ne proto, ze je podvozek spatny, ale proto, ze je komfortni.

Pokud bych hledal jinak zamereny komapkt, sel bych, vyzkousel je a co by mi sedlo, to bych si koupil. Proste zadne z tech aut neni nejlepsi a nejhorsi a je treba vybirat dle vlastnich pozadavku. Ja ti akorat muzu rici, co je treba komfortnejsi do ovladani, co ma treba sportovnejsi amibce a to na zaklade porovnani mezi jednotlivymi modely.

Ale nechtej po mne, abych ti napsal co si vybrat, to si musis rozhodnout ty.

Corsa je dobra o tom zadna, ale jsou tu dalsi nove kompakty - Clio, Punto, P207 a starsi Fiesta, Polo, Ibiza, C3, Fabia I atd.

Takze tu mas nejakych 10 kompaktu a vsechny jsou zajimave a dobre a je jenom na tobe, co se ti bude libit jak designem, tak charakterem.
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 18. 3. 2007 09:25

V C3 jsem kdysi jel a na mě moc měkký.Spíš Fabia,Polo,Corsa D,to mě vyhovuje víc.
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Radek Ondrášík 18. 3. 2007 09:31

Dix: a vidis a to je ten problem. Proto neni vhodne rikat, co je lepsi, ale vzajemne ty auta porovnat. To rekne vice, nez popis nejakeho vozu subjektivnim pohledem.

Jinak k tomu vyberu podvozku, myslim ze to je u tebe dano tim, s cim mas moznost se obcas projet...
Radek Ondrášík
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pit 18. 3. 2007 09:36

2Radek: no hurá, konečně rozumná řeč. Já nevim proč, ale nějak prostě cítím, že Dix píše o tom samým co já, že to vidí stejně, tak mi nějak nevadí, že je to příliš abstraktní.

Pokud jde o C3: může být jednou jsem s ním absolvoval nějakých 300 km a hodně se mi líbilo.

Jenom mě zájímá Tvůj názor: já mám pocit, že stará generace aut (např. Fiesta, Polo) se s tou novou (Corsa D, 207, nový Clio,...) nedá srovnávat, že je to rozdíl třídy. Že třeba P206 bylo pokud jde o podvozek děsný auto, ale o 207čce mi sám prodejce Opelu řekl, že je to super auto a že se s 206kou nedá srovnávat.
-----------------------------------------------------
Conditions change. Results should not.
Pit
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pit 18. 3. 2007 09:38

Radek O. píše:Dix: a vidis a to je ten problem. Proto neni vhodne rikat, co je lepsi, ale vzajemne ty auta porovnat. To rekne vice, nez popis nejakeho vozu subjektivnim pohledem.

Jinak k tomu vyberu podvozku, myslim ze to je u tebe dano tim, s cim mas moznost se obcas projet...


Radku, já bych si dovolil nesouhlasit. Toto platí pro všechny články, který najdu na http://www.autorevue.cz, ale ne pro diskusi. Tady je to právě o tom, že to nejsou jen fakta, ale taky subjektivní pocit někoho. Když prostě vidím, že někdo chce Octavii 2.0 TDI DSG a já jezdím de facto stejným autem, tak má asi hodně podobný subjektivní vidění světa - já to tak beru, se všemi úskalími, který subjektivní pohled přináší.
-----------------------------------------------------
Conditions change. Results should not.
Pit
Nováček
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Zpět na Výběr auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků