Moc pekna diskuse
Na uvod bych rad rekl, ze jsem galantni, okouzlujici a skromny muz

Bond je na Krete, takze vlastne jedina dostupna volba
Vlastne jen omylem mam par BMW, vzhledem k me skromnosti mi ta auta vubec nesedi

Ale clovek mini a zivot meni...
Nevim, co od auta ocekavate, takze nevim, zda pro Vas zrovna trojkove BMW je tou pravou volbou, ale predpokladam, ze jste si jej nevyhledla jen z prospektu. Obecne je E46 jedno z nejpovedenejsich BMW vubec a i ve srovnani s dnesnimi vozy je velice konkurenceschopne, vetsina dnesni "bezne" stredni tridy typu Mondeo, Passat na nej stale nema. Je velice univerzalni a v zavislosti na zvolenem podvozku, interieru, kolech atd. lze jeho charakter obracet z pomerne komfortni limuziny az po auto schopne solidnich sportovnich vykonu.
Co se tyce stavu, zavad atd., zalezi na tom, kde a jak se s nim drive jezdilo. BMW vzdy preferovalo vlastnosti pred zivotnosti, takze podvozek, brzdy atd., jsou nachylne k opotrebeni. Pokud si vyberete auto z CR, pocitejte, ze bude do 90 tkm zrale na vymenu (paklize to jiz neudelal prvni majite) prednich cepu (nutne vcetne ramen) a zadnich silentbloku. Ceska nafta obvykle donuti kolem 100 tkm menit zanesene vstrikovace. Klasickym problemem turbomotoru je turbo, to muze (ale nemusi) byt v haji vzdy. Zbytek je jen spotrebni material, osobne jsem mel 2 E46 a krom podvozku se nikdy nic jineho nez brzdy nemenilo, s auty ovsem nikdy nejezdim vice nez 100 tkm, takze vse pred Vasi "zlomovou" hodnotou. Nicmene E46 vnimam jako spolehlive auto, provozni naklady jsou oproti levnejsi konkurenci neposrne vyssi, tim vice, cim intenzivneji budete vyuzivat schopnosti auta. Neni problem menit brzdy po 10 tkm a gumy po peti, ale snad nejste takovy divoch
Jako problem vnimam samotnou volbu 320d nebo 330d, jsou to dobra auta, ale spatna BMW. Pokud chcete dobre auto, klidne si to kupte, pokud chcete dobre BMW, urcite to nedelejte, dieselove motory jsou pro typicke vlastnosti BMW devastujici. Trpi jizdni vlastnosti, ovladatelnost, zejmena u 330d brzdy atd. Rizeni je odstinene, auto mnohem vice tihne k nedotacivosti, prevodovka u 330d je u 150 kW verze na hranici svych moznosti, akusticky komfort je v haji. Neduhu se najde hodone. Je mi jasne, ze pro vetsinu uzivatelu je to nepodstatne, ale neznam Vas, nevim, co ocekavate, zena nutne nemusi byt jemny ridic
Mam nyni mj. 330Cd a jedine, na co se tesim je, az ho mit nebudu, je to nejhorsi koupe meho zivota. Ale aspon jsem se presvedcil, ze tudy cesta opravdu nevede, coz jsem si myslel davno. Osobne bych doporucil 325i nebo 330i. Nevim, co vnimate jako vyhodu dieselu, ale u BMW pro me prevazuji nevyhody...
O tom bychom mohli vest nekonecnou debatu (obzvlaste se zasahy okoli presvedceneho o tom, ze 330Cd je snove auto), ale kdybyste chtela, urcite si o tom nekdy muzeme popovidat
