Kootil píše:MV_cz píše:Giulietta s t-jetem (když se multiairu bojí, ale ten je paradoxně jízdně lepší než qv s těžítkem na předku, ale chápu, že pokud je etalon dvojková ovce, tak se jízdní vlastnosti neřeší), úplně to bude stačit.
Giulii pak samozřejmě v dízlu, jak se na alfu sluší a patří
Myslíš ten T-jet co máš v základu 88 kw? No prej je to hodně spolehlivý motor, ale otec má tu Giuliettu v QV, má to čipnutý na 206 kw a jede to hodně slušně, v Dynamic modu už to trhá volant z ruky, což je daň za to, že to není zadokolka a všechno to jde na předek. Ale svezení je v tom hezký, když někdo vystrkuje lokty tak ho v tom zpráskáš, akorát tam natankuješ za dva tisíce a ujedeš na to 500 km...tak s JTD jsem zvyklej na jinej dojezd, proto bych to nechtěl na daily. A z té Giulie jsem byl zklamanej, protože to pocitově nejelo, věřím, že verze bez OPFka může jet líp, ale na to kolik to má papírově kw a že to ukazoalo spotřebu 12/100 tak nic moc.
A ano, teď jezdím v takové m*dce, že co se týče ovladatelnosti v zatáčkách tak i jedničková fábka s 50k na hrbu, co má teta od novoty a půjčila mi ji mi přišla lepší, takže ať si koupím cokoliv slušného, určitě si polepším.
Vlastně by mě zajímalo, jestli takové auto jako je to moje - koroze, díra v prahu vyplněná montážní pěnou, jestli to vykoupí v áčkách nebo ne. Rád bych jim to tam nechal![]()
No a jinak mi teda něco doporučte, protože každej můj známej automechanik mi doporučí něco jiného. Mně se vždycky líbily Alfy a Škodovky. Jednu chvíli jsem si hodně chtěl koupit Alfu 155 ale ten výběr tady a na Mobile.De moc není. Jako v dnešní době díky inflaci asi auta do 100k jsou většinou shitky, ale zase dávat půl míče za nový nebo nějaký lepší mi příjde asi škoda. Kamoš si koupil BMW G21 320D za 560 tisíc, dovoz z DE a hned první týden když parkoval v Brně tak mu někdo svým autem třískl s dveřma do jeho a měl tam důlek až na plech a byl z toho celkem nemocnej. Kdybych si koupil koupil nějaký nový a tohle mi někdo udělal, tak to těžko nesu. U dvojkové ofce za 180 tisíc mi to asi bude jedno. Parkuju na sídlišti a garáž nemám.
Jo 88kW t-jet, prostě je to 88kW relativně starej motor a v turbu takže pojede přesně tak, akorát to má takový přesnější a zábavnější řížení a nevisí ti litinovej tbi na předku, jako u QV. Ano v přímce to bude pomalejší, nebude to zbytečně trhat volant (představ si, že vím, co je 206 kW v předokolce a s lepším podvozkem než giulietta) a do zatáček to bude jezdit líp.
Nevím co jako přesně potřebuješ a plácat se od O2 po alfu je takový..... řekněme podivný
