Jak starý a drahý auto si pořídit?

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Kootil 21. 11. 2024 11:01

puk123 píše:Než Alfu, raději Tipo. A co Scala 1.5TSi?


Tipo mi příjde takový levný v interieu. Scala je fajn, ale mám strach z té 1.5 TSI a toho vypinání válců, jel jsem s tím minulý týden se 110kw verzí, je to svižný, ani to vypinání válců nebylo poznat ale to bylo auto co mělo najeto 30 tisíc km, nevím jak se to po bude chovat po 150 tisících. V takové čtverkové oktávce by se mi ten motor líbil víc. Ale co jsem se díval na ceny ojetých Scal, tak to už bych si ani moc nemusel připlácet na tu Giulii nebo čtverkovou Ofci.

-- 21. 11. 2024 11:06 --

glider píše:Kup si co sa ti paci.
Chces Alfu?
Ber.


Kdyby to bylo takhle jednoduchý, tak sem nepíšu tenhle dotaz. Myslím, že Alfa by při prodeji ztratila víc na ceně, než škodovka. Taky servis. Chtěl bych automat, Giulia má ZF. Ale Giulietta má TCT, kde je nějakej závit co se šteluje na základě toho jestli je to benzin nebo nafta. Nevím, jak je to u DSG ale to uričtě poservisuje víc lidí.

No zatím se nedokážu rozhodnout, jestli do toho auta investovat 60k, 150k nebo 300k. Víc nevím jestli dává smysl. Klidně bych si Giulii na rok pořídil a pojezdil, kdybych měl jistotu, že ji s minimální ztrátou prodám. Ale jak jsem jel v té trojkové Ofci LK, tak se mi taky líbila. Čtverková v nějaké lepší výbavě taky nemusí bejt špatná.
Kootil
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod T.E.CH 21. 11. 2024 11:12

Vypínání válců se vůbec neboj, to je léty prověřená technologie a není s tím vůbec žadný problém.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Goesson 21. 11. 2024 11:13

kdyz sem mel kdysi Golfa II GTI, tak mi vypinaly valce bezne na krizovatce... tehda to byla vada a musela se opravit, dnes je to vlastnost
aikoN 25. 2. 2025 “ještě na gymplu jsem na dané téma napsal několik seminárních prací”
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod puk123 21. 11. 2024 13:49

Kootil píše:Scala je fajn, ale mám strach z té 1.5 TSI a toho vypinání válců, jel jsem s tím minulý týden se 110kw verzí, je to svižný, ani to vypinání válců nebylo poznat ale to bylo auto co mělo najeto 30 tisíc km, nevím jak se to po bude chovat po 150 tisících. V takové čtverkové oktávce by se mi ten motor líbil víc. Ale co jsem se díval na ceny ojetých Scal, tak to už bych si ani moc nemusel připlácet na tu Giulii nebo čtverkovou Ofci.

Když to má být svižné, Scala je proti Ofci o 100kg lehčí.
puk123
Veterán

Odeslat příspěvekod glider 21. 11. 2024 13:59

1,5TSI je v Scale svizne vozenie.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 21. 11. 2024 14:28

Někomu, kdo po 8 letech sleze z AR147 se doporučí jako zábavný auto Scala.
No OK.



Už byl rapid?
O4 FL eTSI DSG 110kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 21. 11. 2024 14:33

A citas, ze rovnaky clovek napise, ze Octavia 2 pekne sedela?

Halooo

Takzw nejaka Scala je voci tomu M2C.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 21. 11. 2024 14:34

To vlastně byla věta, kdy mne thread přestal zajímat.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PeTr7650 21. 11. 2024 15:51

kolik na to máš peněz? Jak dlouho si to necháš? Kolik najedeš?

jestli si tu ojetinu neumíš sám udržet ve stavu, ber nový
Слава Україні!
PeTr7650
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 21. 11. 2024 16:06

Nesmysl, prostě dá do servisu a opraví mu to, jen otázka peněz, ničeho jinýho, navíc nový auto ztratí 33% hodnoty jakmile vyjedes z prodejny
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod saabik 21. 11. 2024 16:57

Tak určitě. :mrgreen:
Alpina B3 Touring 2023

Všichni skončíme u Porsche.
saabik
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kootil 26. 12. 2024 15:48

Díky za odpověď borci. Ano, přišlo mi, že oktávka dobře sedí, protože neměla vůle na řízení na rozdíl od mého auta. v létě jsem tam měnil tlumiče KYB a všechny čtyři ramena GSP a stejně v tom volantu nemám úplnou jistotu, má zpožděný reakci, je to takový meh, ale auto je zrezlý, v březnu jde do šrotu, proto neřeším a proto když jsem jel s Ovečkou, tak jsem byl jistější.

Já najedu tak do 15 tisíc km ročně, teď třeba když jsem studoval to byl i do 10k. Určitě bych to auto nechtěl mít 8 let jak tuhle Alfu a peníze...to je trochu problém. Mám nějaké úspory z dědictví, takže jsem bral svůj budget trochu neomezeně, že i 400 nebo 500 tisíc by nebylo problém. Ale ChatGPT mi poradilo, že při koupi auta nemám brát v potaz svoje úspory ale mám vybírat cenu auta na základě svého ročního platu, že auto není investice ale spotřební věc. Nevím jaký je na to Váš názor? Ale asi to zní rozumně, že?

U nás v bazaru je teď RS Ovečka s celkem dobrým nájezdem, zachovalým interiérem, kosmetika je na tom hůř, oděrky na nárazníku do bezbarvého laku, navíc mi příjde, že na levém světle ten nárazník není spasovanej správně, jako by to bylo po ťukanci ale možná ne. Je tam 1.8 TSI 147 kw na který jsou jenom hejty a stojí to 180 tisíc. Je to asi celkem dost, že? Nebo je to ok?

Za o 80 tisíc víc se byl otec podívat na trojkovou oktávku v automatu, taky s 1.8 TSI která má o 15 kw mín, stejnej ročník 2013, výbava asi velice podobná...trojka má modernější navigaci (infotainment). Mě všichni od dvojkové oktávky odrazují, že už je to starý...ale mně se dvojková oktávka po FL líbí, dokonce se mi tam líbí i ten volant co všem příjde hnusnej. Nutně teda nemusí být v RS, ale ta konkrétní co je u nás, tak je ještě snížená, takže to auto je ještě víc nízko jako moje Alfa. Má to teda černý sedačky RS sedačky, nevím, jestli se dávaly na skonku výroby černý nebo byly bílý a tuner si je střík do černé.

Oktávka je za mě ideální auto, Sup je moc velkej, Scalu nemusím. Vyplatí se v dnešní době dvojka s mým nájezdem nebo spíš už do trojkové? Samozřejmě se divám i po Alfách ale 159tky jsou nebezpečný všechny bez ohledu na motorizaci, tam spíš záleží na původním majiteli a u tak levných aut už na servis každej se**, navíc koroze. Giulietta se mi líbí jen v TBI, otec ji má a velice svižné svezení ale žere to moc, nechtěl bych to jako daily.
Kootil
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod glider 26. 12. 2024 15:56

Daj odkaz na tie auta.

147kW je 2.0TSI - BWA je ok.
1,8TSI v O3 je 132kW.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 26. 12. 2024 16:13

Kootil píše:Díky za odpověď borci. Ano, přišlo mi, že oktávka dobře sedí, protože neměla vůle na řízení na rozdíl od mého auta. v létě jsem tam měnil tlumiče KYB a všechny čtyři ramena GSP a stejně v tom volantu nemám úplnou jistotu, má zpožděný reakci, je to takový meh, ale auto je zrezlý, v březnu jde do šrotu, proto neřeším a proto když jsem jel s Ovečkou, tak jsem byl jistější.


To lecos vysvětluje. Mít jako benchmark polorozpadlý vrak je jistota chybnýho výsledku.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kootil 26. 12. 2024 16:19

glider píše:Daj odkaz na tie auta.

147kW je 2.0TSI - BWA je ok.
1,8TSI v O3 je 132kW.


https://www.tipcars.com/skoda-octavia/l ... 78171.html

https://www.sauto.cz/osobni/detail/skod ... /207677905
Kootil
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků