Koupě skříňové dodávky na obytnou konverzi

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod K86 28. 9. 2020 15:55

U ojetych dodavek bude strasne zalezet co pred tim delaly, takze se zameruj na jeden model, ale na to, co bude v nejlepsim stavu.
Ducato / boxer / jumper se delaly na jedne vyrobni lince, jen fiat tam daval svoje motory.
Master a daily budou asi dost utahane, hlave to iveco.
Jak jsem psal, radeji bych koupil dodavku s 750tkm na hrbu ktera jezdila dopravu, nez neco se 150tkm na tachu co huntoval remeslnik na kratky trasy.
O4 FL eTSI DSG 110kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 28. 9. 2020 16:49

Vyhnul bych se Mercedesu /Sprinter/ a VW /Crafter/ páč to shnije než to dotáhne domu a motor se rozloží pri pouhem otevření kapoty.
Transportér je malý a má houby nosnost / obvykle /, tze to smysluplné nějak přestavět nepůjde. Zbývá boxer, Jumper, Ducato, případně Master, případně odvozeniny od Opelu a podobně. A to bych vybral podle konkrétního stavu. Transit bych vzal na milost v případě dobrého stavu, ale líp než ten Crafter na tom nebude, ale je větší možnost, že to nebude past a mohl by být za lepší peníz.

Bral bych 2,8 MJTD , případně alternativy ppodobne vykone/bude li za ty prachy/ a i pro tento účel bych chtěl Klímu. Všechno ostatní je řešitelné.

Iveco za ty peníze ve smysluplnem stavu nebude..., Ale kdyby bylo, ber. Ale Iveca se prodávají až před smrtí

-- 28. 9. 2020 18:00 --

https://www.sauto.cz/uzitkova/detail/iv ... oFrom=list


Tohle mi nepřijde blbý. Tady by. Se dalo udělat spaní i v mezi stropu a furt by to mělo plnohodnotných 5 míst k sezení...., Takže předělání asi bez problémů i pro celou rodinu... Jako základ mi to nepřijde mimo...
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Vana666 28. 9. 2020 17:22

salam01 píše:Jedna zkušenost k tématu: http://dfens-cz.com/jak-jsem-kupoval-by ... stavby-t4/

No pán bude určitě velký odborník, jak píše že "Další výlet proběhl za Fordem Transit s alkovnou, polointegrál Elnagh ze dřeva a plastu z druhé půlky devadesátých let..... Zadní náhon na zimu nic moc. "

Za prvé polointegrál alkovnu nemá, A pokud má, už to není polointegrál. A za druhé zadní náhon je u takových obytňáků pro trakci mnohem lepší než FWD. V zimě i v létě
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 28. 9. 2020 17:40

Kamarád si pořídil nějakýho Hyundaie, přes zimu si ho odizoloval, vybavil, zabydlel a teď obráží celou evropu :)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 28. 9. 2020 17:44

Nevadí mu že nemá propojení s kabinou ? Já bych to považoval za dost velký hendikep
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 28. 9. 2020 17:48

On cestuje úplně sám, bez nikoho, tak že nemá vícemístný sezení mu asi nevadí. Já bych asi taky uvítal. Otázkou je, jak je to s odstraněním té přepážky z výroby a jak tam třeba vyrobit/vyměnit ty křesla v kabině za otočný, aby šly použít jako sezení (jako to má Mulťák/California apod.).
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zelvotron 28. 9. 2020 17:49

Ty H350 se prej celkem dost serou.
zelvotron
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 28. 9. 2020 17:51

Pěkně.
Ale těch Háček bude přeci jen na výběr min. Ale pokud by byly, fajn volba. Jen nevím jestli mají dostatečně výkonné motory...

vana, proč by ti vadilo to nespojeni. Při dostatečném prostoru nákladového prostoru to vidím i jako výhodu... /I bezpečnostní/
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod speleo 28. 9. 2020 17:51

Takový ty poláci, co lítaj evropou s přetíženýma dodávkama a suplujou kamiony, tak prej berou Renaulty Mastery a nebo Iveca :hm

-- 28. 9. 2020 18:53 --

A nechci se mýlit, ale nemá tam žádnej hajzl ani mytí, to taky sebere kus místa.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 28. 9. 2020 17:55

maincoonsback píše:Vyhnul bych se Mercedesu /Sprinter/ a VW /Crafter/ páč to shnije než to dotáhne domu a motor se rozloží pri pouhem otevření kapoty.
Transportér je malý a má houby nosnost / obvykle /, tze to smysluplné nějak přestavět nepůjde. Zbývá boxer, Jumper, Ducato, případně Master, případně odvozeniny od Opelu a podobně. A to bych vybral podle konkrétního stavu. Transit bych vzal na milost v případě dobrého stavu, ale líp než ten Crafter na tom nebude, ale je větší možnost, že to nebude past a mohl by být za lepší peníz.

Bral bych 2,8 MJTD , případně alternativy ppodobne vykone/bude li za ty prachy/ a i pro tento účel bych chtěl Klímu. Všechno ostatní je řešitelné.

Iveco za ty peníze ve smysluplnem stavu nebude..., Ale kdyby bylo, ber. Ale Iveca se prodávají až před smrtí

-- 28. 9. 2020 18:00 --

https://www.sauto.cz/uzitkova/detail/iv ... oFrom=list


Tohle mi nepřijde blbý. Tady by. Se dalo udělat spaní i v mezi stropu a furt by to mělo plnohodnotných 5 míst k sezení...., Takže předělání asi bez problémů i pro celou rodinu... Jako základ mi to nepřijde mimo...


Jasně, sprinteří motor se rozloží při otevření kapoty.... Než se s tebou hádat a dožadovat se důkazů tak raději hned napíšu že ne.
O4 FL eTSI DSG 110kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 28. 9. 2020 17:57

maincoonsback píše:vana, proč by ti vadilo to nespojeni. Při dostatečném prostoru nákladového prostoru to vidím i jako výhodu... /I bezpečnostní/

Přepážka je určitě bezpečnější ale tím ty výhody končí. Bez přepážky se výrazně zvětší prostor, přední sedadla můžou být otočná a využijou se při kempování včetně prostoru kabiny. Za jízdy se zadní prostor vyhřívá nebo klimuje zároveň s kabinou. Za jízdy může spolujezdec zajít dozadu (i když by ze zákona neměl) třeba do ledničky pro pití a baštu. I behem stání při kempování se nemusí venkem - tj. nutnost přezouvat se, déšť...atd ...
Naposledy upravil Vana666 dne 28. 9. 2020 17:58, celkově upraveno 1
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 28. 9. 2020 17:58

Hcko od spelea pekne, ale ***** tolko dreva, ved to musi vazit dardu.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 28. 9. 2020 18:02

speleo píše:On cestuje úplně sám, bez nikoho, tak že nemá vícemístný sezení mu asi nevadí. Já bych asi taky uvítal. Otázkou je, jak je to s odstraněním té přepážky z výroby a jak tam třeba vyrobit/vyměnit ty křesla v kabině za otočný, aby šly použít jako sezení (jako to má Mulťák/California apod.).


Mě se teda nelíbí, že je z toho pojízdný srub, ale to není podstatný. Jen to Háčko bude mít vyšší pořizovačku, ne?
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 28. 9. 2020 18:03

speleo píše:On cestuje úplně sám, bez nikoho, tak že nemá vícemístný sezení mu asi nevadí. Já bych asi taky uvítal. Otázkou je, jak je to s odstraněním té přepážky z výroby a jak tam třeba vyrobit/vyměnit ty křesla v kabině za otočný, aby šly použít jako sezení (jako to má Mulťák/California apod.).

Me tam chybi hajzlik - pokud neni nekde schovany, bez toho bych nikam nejel :D
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 28. 9. 2020 18:07

sledovat to tu budu se zájmem, víc fotek klidně...
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků