od DrumSession 4. 9. 2020 21:36
JJ das ist BAZAR ! Nalákat na divadelní plac. Jedná se o použité zboží, stav nepřesný, neúplný (dobudoucna těžko odhadnutelný) a ceny jsou smluvní a vysoké.
Cílem je dotlačit kupujícího k rozhodnutí pod soustavným mírným nátlakem a za použití lehkých (občas více) manipulativních technik a triků, emoční cukatůra, dlouhá čekací dobou na jakési rozhodování prodejce v kanceláři (co by šlo s cenou udělat?).
Párkrát jsem stál v létě pod otevřeným oknem kanc. prodejců, nedalo se to přeslechnout, moc se stím nepárali, 90% pokec úplně o něčem jiném, a pak střelil cenu. V kompu mají ke konkrétnímu autu výkupku, pak cenu interního servisu, čištění interiéru ap. a prodejní cenu. Z té si větší kus bere firma a menší kus konkrétní prodejce.
Prostě tvrdý business, při dohadování ceny žádné smilování...
Jedna z posledních možností (stoptime) před uzavřením sml. je sdělit, že si smlouvu odnesete[1], (zítra) v klidu doma přečtete[2] a pak ji předáte[3] ke kontrole ještě právníkovi. V tom vám nemůže nikdo bránit. Ale čekeje odpověď, že auto už zítra může být prodané (10% pravděpodobnost) a cena nebude platit. Což určitě bude platit, pokud tam bude jiný prodejce.
Takže si můžete vyjednat případně i nižší cenu...
PENÍZE nebo nepočitatelná LÁSKA ? ŠTĚSTÍ spočívá vědět to, co si vybrat
Nesmíte se bááát a na hlavu si nechat s... Takže? Musíte se ptááát !!