Honda Civic 1.8g benzín

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod D.a.l.i 18. 5. 2017 10:47

Cena je docela vysoká, přesně před rokem jsem kupoval 2009, najeto 96.000 (přes autorizovaného prodejce, kam prodávající celou dobu jezdila a auto tam koupila) - mělo to být za 190.000, ukecáno na 175.000...

Jinak auto fajn, potvrzuji výše uvedené. Prodal jsem 17" kola a koupil lehké 16" (Japan Racing JR3) - a je to velký posun kupředu.

Vzadu se vlezou v pohodě 3 dospělí, to auto je uvnitř opravdu dost velké, ač zvenku tak nevypadá :)
Nač ten spěch? 5 minut mě nezabije :-)
D.a.l.i
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 18. 5. 2017 11:10

Jo jo, Hondy si drží cenu...
:-)
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod T.E.CH 18. 5. 2017 12:18

Jj až neskutečně....škoda toho podvozku na špatné silnici, to tlučení jsem těžce kousal. U 9G už to je značně jinak, ač malé vítky bych měl taky, ale to je jen akustika, prknennost tam není.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 18. 5. 2017 12:22

U 9G už to a dírách jen klapne, ale nemlátí. Rozbitý český okresky to i na sedmnáctkách zvládá s přehledem, asi nejlíp ze všech aut, co jsem zatím měl, včetně OII.
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 18. 5. 2017 12:50

Já měl na mysli pouze zvuky od podvozku-tj. slyšet jak podvozek pracuje, v tomhle byla třeba I30 výborná.

O2 má slušný velice slušný podvozek, jen není tak do akce jako 9G.Každý míří charakterově zcela jinam.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Anonymni 18. 5. 2017 12:53

já teda mám na O2 trochu přefouklé pneu, protože tahám docela dost nákladu když už jedem a i na 15 je to výrazně nepohodlnější než civic na 17".. a to mám minulej rok měněný tlumiče..
Anonymni

Odeslat příspěvekod maincoonsback 18. 5. 2017 13:20

T.E.CH píše:Já měl na mysli pouze zvuky od podvozku-tj. slyšet jak podvozek pracuje, v tomhle byla třeba I30 výborná.

O2 má slušný velice slušný podvozek, jen není tak do akce jako 9G.Každý míří charakterově zcela jinam.


NN, tady musím s Kašpim souhlasit, ačkoliv se to nestává často. Co se hluku od práce podvozku týká je Civic suprový, taky min. jedno z nejlepších aut co sem kdy jel a je o celkem návykové, zjistil sem, že se s Civicem podvědomě vyhýbám už dírám míň než i s jinak pohodlným Peugeotem. Jako randal od pneu, boucháni kamínku do podběhu (proboha, kde kdyz je tam filc atd...), to tam slyšet jde dost (asi zase nejvíc co sem kdy na mých autech slyšel, tak na úrovni F 500), ale práce od podvozku, bouchání do tlumičů atd... 0. Což je fakt úžasná práce Hondy... Až mám strach, kdy to začne mlátit.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 18. 5. 2017 15:06

A nevydrží to a nevydrží, pořád se musí navážet a urážet. Holt raněné ego je raněné ego a nejlíp to vypovídá o těch řečech, jak je nad věcí...

-- 18. 5. 2017 15:13 --

T.E.CH píše:Já měl na mysli pouze zvuky od podvozku-tj. slyšet jak podvozek pracuje, v tomhle byla třeba I30 výborná.

O2 má slušný velice slušný podvozek, jen není tak do akce jako 9G.Každý míří charakterově zcela jinam.

Njn, OII s naftou se na můj vkus hodně rychle hrnula ven ze zatáčky, zároveň je měkká v silentblocích, takže se to při nájezdu do ostřejší zatáčky zhoupne, aniž by to výměnou ta to nějak lépe tlumilo. Zadek kiwiho je paradoxně i bez multilinku mnohem jistější.
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 24. 5. 2017 11:35

maincoonsback píše:
T.E.CH píše:Já měl na mysli pouze zvuky od podvozku-tj. slyšet jak podvozek pracuje, v tomhle byla třeba I30 výborná.

O2 má slušný velice slušný podvozek, jen není tak do akce jako 9G.Každý míří charakterově zcela jinam.


NN, tady musím s Kašpim souhlasit, ačkoliv se to nestává často. Co se hluku od práce podvozku týká je Civic suprový, taky min. jedno z nejlepších aut co sem kdy jel a je o celkem návykové, zjistil sem, že se s Civicem podvědomě vyhýbám už dírám míň než i s jinak pohodlným Peugeotem. Jako randal od pneu, boucháni kamínku do podběhu (proboha, kde kdyz je tam filc atd...), to tam slyšet jde dost (asi zase nejvíc co sem kdy na mých autech slyšel, tak na úrovni F 500), ale práce od podvozku, bouchání do tlumičů atd... 0. Což je fakt úžasná práce Hondy... Až mám strach, kdy to začne mlátit.


Počkej, já ale netvrdím nic jiného, vim že je to u 9G cajk, jen jsem psal, že co se tyče pracujicího podvozku (nemyslím odvalování gum) to třeba I30 umí ještě lépe.Nebavím se o jízdních vlastnostech.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod maincoonsback 24. 5. 2017 12:16

Já pochopil jak to myslíš, ale nemyslím, že to I30 umí líp. U Civicu to možná právě ruší ty ostatní hluky. I30 mám najetou (novou) celkem pár km a nezdálo se mi, že by byla lepší. Ale možná je to subjektivní. Já zrovna tady to co sme psali beru jako největší plus 9G a věřím, že pofacelift bude ještě poznatelně lepší než předfacelift.

Ale o prd jde.

Já se vlastně jen vyjádřil proto, že v tomto je Civic fakt suprový, byť v jiných věcech alespoň v mých očích není žádný terno, ale co bychom jako chtěli, ty auta jsou si jako vejce vejci, tady je lepší tohle, jinde jiný... a do toho subjektivní faktory.

Nemám s tím problém.

Jak říkám... Mi se na Civicu líbí výbava, design a ten podvozek jak tlumí + očekávám jistou spolehlivost a výdrž motoru. Vzhledově se mi to auto líbí den ode dne víc, prostě tady to funguje. Civic mi nezevšední.

Co se mi nelíbí je výkon motoru (je to prostě ve srovnání s tím na co si člověk zvykl prostě mrtvý, nejede to, kvalita výroby ve srovnání s Fiatem asi taky mírně pokulhává a se servisem sem si ve srovnání s Fiatem asi taky nepolepšil.

Spotřeba je mírně lepší než byla u Brava, ale nic zásadního, o čem tady někdo musel psát tisícistránkové chvalozpěvy, tam bohužel naftový Peugeot je jinde, ale tak to prostě je.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 24. 5. 2017 12:26

T.E.CH píše:Počkej, já ale netvrdím nic jiného, vim že je to u 9G cajk, jen jsem psal, že co se tyče pracujicího podvozku (nemyslím odvalování gum) to třeba I30 umí ještě lépe.Nebavím se o jízdních vlastnostech.

Pokud je řeč o nové i30, tak tam podvozek chválil dokonce i D1,8T. Jen motor 1,4T ho moc nenachnul.
R18Z4
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anonymni 24. 5. 2017 12:28

v podstatě ano.. každýho nemusí bavit ten výkon lovit v otáčkách a i tak i když to jede, to jede jako 140 koňová atmoška.. ten pocit rychlosti je dle mého dost utlumený právě komfortem a kdyby to trošku zastřílelo do výfuku, bylo by to lepší, byť alespoň nějaký náznak sportovního zvuku tam je.. hlavní je, že ve finále to víc řve jak jede.. bohužel je to ovšem dáno tím, že člověk už nějaký auta projel a ty oturbený 150 koňový auta jedou prostě líp..
Anonymni

Odeslat příspěvekod maincoonsback 24. 5. 2017 12:52

no bravo jezdilo výrazně lip. pocitove i reálné.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod T.E.CH 24. 5. 2017 13:13

No jo ale zase to bylo prkenný až hrůza.A Michale, určitě mě to nevyvracej, je to tak.

Jinam měl jsem na mysli I30 verze 2, ne tu poslední.Tam podvozek kluci fakt nezatluče nikdy.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Anonymni 24. 5. 2017 13:16

to je moc troufalé napsat NIKDY, nedělejme z něj mercedes...
Anonymni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků