Jinak auto fajn, potvrzuji výše uvedené. Prodal jsem 17" kola a koupil lehké 16" (Japan Racing JR3) - a je to velký posun kupředu.
Vzadu se vlezou v pohodě 3 dospělí, to auto je uvnitř opravdu dost velké, ač zvenku tak nevypadá

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
T.E.CH píše:Já měl na mysli pouze zvuky od podvozku-tj. slyšet jak podvozek pracuje, v tomhle byla třeba I30 výborná.
O2 má slušný velice slušný podvozek, jen není tak do akce jako 9G.Každý míří charakterově zcela jinam.
T.E.CH píše:Já měl na mysli pouze zvuky od podvozku-tj. slyšet jak podvozek pracuje, v tomhle byla třeba I30 výborná.
O2 má slušný velice slušný podvozek, jen není tak do akce jako 9G.Každý míří charakterově zcela jinam.
maincoonsback píše:T.E.CH píše:Já měl na mysli pouze zvuky od podvozku-tj. slyšet jak podvozek pracuje, v tomhle byla třeba I30 výborná.
O2 má slušný velice slušný podvozek, jen není tak do akce jako 9G.Každý míří charakterově zcela jinam.
NN, tady musím s Kašpim souhlasit, ačkoliv se to nestává často. Co se hluku od práce podvozku týká je Civic suprový, taky min. jedno z nejlepších aut co sem kdy jel a je o celkem návykové, zjistil sem, že se s Civicem podvědomě vyhýbám už dírám míň než i s jinak pohodlným Peugeotem. Jako randal od pneu, boucháni kamínku do podběhu (proboha, kde kdyz je tam filc atd...), to tam slyšet jde dost (asi zase nejvíc co sem kdy na mých autech slyšel, tak na úrovni F 500), ale práce od podvozku, bouchání do tlumičů atd... 0. Což je fakt úžasná práce Hondy... Až mám strach, kdy to začne mlátit.
T.E.CH píše:Počkej, já ale netvrdím nic jiného, vim že je to u 9G cajk, jen jsem psal, že co se tyče pracujicího podvozku (nemyslím odvalování gum) to třeba I30 umí ještě lépe.Nebavím se o jízdních vlastnostech.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků