od milsimr 22. 12. 2016 04:09
Aby byla nějaká zpětná vazba .. S výběrem (Škoda Superb II 1.9 TDI 77 kW) jsem ve finále spokojen, poctivých 149 tisíc kilometrů, po druhém majiteli (dovoz z Holandska, takže u nás papírově vypadá jako "po prvním" majiteli), servisní knížka.
Jezdí se s tím dobře, trasa Kaplice => České Budějovice (a zpět), po které jezdím denně, beztak není místem pro "raketu"; spotřeba zcela vyhovuje mým představám.
Jediné mínus - prodejce auto udával "v top stavu", nicméně prohlídka v servisu odhalila několik závad celkem za 7,5 tisíce (včetně práce); manžeta na poloose (kritická), stabilizační tyčka řízení (též na výměnu), přední brzdy (tam jsou poslední 4 mm) + některé silentbloky na zadní nápravě (přední rameno); tudíž bylo třeba vykomunikovat slevu.
Jedinou úpravu, kterou budu řešit, je akorát zámek řadící páky ... popř. něco jiného (proti zlodějům), co má smysl; v tomto směru je mínus to, že Superby jsou nejkradenější auta u nás.
Pro změnu akorám nevím (a řeším), co se starým pežotem 306; má shnilé hlavní nosníky + nejspíš prasklá hlava / těsnění motoru. Má smysl do toho těch 30-40 tisíc za opravu ještě nacpat (a v budoucnu ještě dalších cca 10-15 tisíc na repas zadní nápravy), nebo to poslat do šrotu? To auto (krom těch nosníků) jinak není shnilé, takže šrot mi přijde vcelku jako škoda, ale kdybych to chtěl prodat, tak náklady, které dám za opravu, bych zpátky rozhodně nedostal; tudíž to auto by prostě u mne už tzv. "dosloužilo".
Administrátor fóra Živě.cz.