od maincoonsback 13. 1. 2025 18:39
Tak já jsem za JGC platak i s autem táhl. Jel jsem bez problémů 130 i v dálničním stoupání na D1, kde zmíněné transportéry jely s podobným nákladem sotva 80...
A řeknu to takhle. Zvládlo to auto vc. Mě celkem v pohodě. Za Tucsona bych platak nepřipojil, teda odvahu bych na to neměl.
Smax bude na tak těžký přívěs nahrane mimoto pokud to bude tahat častěji, tak velmi rychle odejde to auto do věčných lovišť.
Takže já bych na to hledal právě něco jako je Jeep GC, případně něco podobného, teď Toyota LC, Nissan Patrol atd...
Asi do nejmenšího do čeho bych šel by byl Turek, ten je tak za mne na hraně.
Samozřejmě tam spadají i Pickupy 4x4, ale v cenové úrovni kolem 200 to nebude nic extra. Možná nějaké Musso.
-- 13. 1. 2025 18:40 --
Jo... A pro rypaly, byl jsem nad váhový limit mých papíru pro běžné B. To je hned.
-- 13. 1. 2025 18:43 --
Hlavně ještě... JGC měl HDM převodovku, což beru jako výhodu.
Třeba u Turka nevím, co tam je za převodovku, ale pokud by tam byl nějaký ten skopcacky svojspojkovy ***** /dtto Transportér/, tak bych to na tahání /zvlášť ojeté/ taky nekupoval. Ale to nevím. Nemám tušení co tam bývá za převodovky.
-- 13. 1. 2025 18:47 --
A taky bych chtěl vždycky na tahání přívěsů 4x4...