Vyměnit Ibizu za Fabii?

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Anorex 10. 3. 2014 14:06

MELLO píše:asi myslis tycky, bo stabik sam o sobe vydrzi docela dost, teda ten inovovany s lepsim ulozenim. A jeste bych dodal serva klimatizace



tyčky už teď drží celkem dobře,měnil jsem je celkem asi dvakrát během dvou let,pak se změnil kolem roku 2011 dodavatel a od té doby ta třetí sada od nového dodavatele(bavím se o originál v autorizáku) drží až do teď,to samé silenbloky,které se měly tendenci docela brzo trhat(měněno 2x během jednoho roku),teď už ok...obecně podvozek má solidní výdrž,zvlášť u lehčích Fabii,resp s lehčím motorem vepředu (i tak u mě původní ramena,tlumiče,pružiny,poloosy) a případné výměny nejsou nikterak finančně náročné u jedničkové Fabie,na výběr z poměrně širokého spektra prvo i druhovýrob...měnil jsem průběžně jen ty stabilizátory,silenbloky,(opravy v řádech stovek,max pár tisíců i s prací),kolem 160000 km jsem nechal udělat všechny ložiska,na podzim horní uložení tlumičů a jinak je pokoj...
co se týče rozvodů,pokud má 117 000 km,pak tě budou případně velice brzo čekat rozvody,ono to není jen o najetých kilometrech,ale taky o stáří řemene,nicméně tady to spíš bude hlavně o těch kilomterech...
Škoda Krabička Outdoor - daily
Škoda Superb III liftback - casual
Škoda Rapid 130 5 speed - leštěná víkendofka
ex FRS

"Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod..."
Anorex
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 10. 3. 2014 14:48

Anorex: myslíš že se to vyplatí si připlatit? Originál je snad za 7-800 jedna, teď mne výměna taky čeká a říkal jsem si, že tam frknu něco kolem 3-400 :hm
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anorex 10. 3. 2014 14:59

jop,tak nějak to je kolem sedmi stovek,já tam dal ty a dva roky je pokoj,s tím,že budou mít najeto kolem 50000 km,takže ti samozřejmě neřeknu 100 % ,ale dal bych tam raději ty,300-400 kč ve mě nevzbuzuje úplnou důvěru...
Škoda Krabička Outdoor - daily
Škoda Superb III liftback - casual
Škoda Rapid 130 5 speed - leštěná víkendofka
ex FRS

"Kdo chce, hledá způsob. Kdo nechce, hledá důvod..."
Anorex
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lukas.pce 10. 3. 2014 17:02

pokud se s tim autem jezdi treba jenom po dalnici tak nevidim duvod proc by rozvody nemeli vydrzet dyl (nedostavaj tam razy a nejminkrat se otocej na km)
S1 V6
Škoda Heinline 1.4
Citroen Berlingo 1.4
lukas.pce
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 10. 3. 2014 17:32

KluG píše:Teď musela měnit přístrojovku, jinak to celkem slouží.

To si nějak neumím představit. Proč se to dělalo?
Mondeo MK4 1.6eb, Mitsu Eclipse Cross 1.5T Mivec Intense
p:Mondeo MK3 fl 2.0i Viva, Kiwi 8G ufo 1.8 i-vtec Sport, GrandCaravan mkV 3.3i V6 SE, Corolla mkXI 1.4 vvti, Fabia mkI 1.4 mpi
"D1.8T: Koupil dvoulitr a jezdí s ním jako s dvoulitrem."
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 10. 3. 2014 18:02

Anorex píše:jop,tak nějak to je kolem sedmi stovek,já tam dal ty a dva roky je pokoj,s tím,že budou mít najeto kolem 50000 km,takže ti samozřejmě neřeknu 100 % ,ale dal bych tam raději ty,300-400 kč ve mě nevzbuzuje úplnou důvěru...

Hm, hm, tak to asi zvážím, za ty 300-400 by to čína být neměla, ta je za 150. Teď je tam nvm co a bude to mít už skoro 100tkm, ale je pravda, že nějakou chvíli si to už poklepává.. :-))

lukas.pce: jj, nejlepší by byly motohodiny, ale spíš než přetahovat u dálničních aut, bych u vyloženě městských raději zkracoval. U oleje se to také doporučuje. S jak moc velkou rezervou výrobce počítá ví asi jen on.
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lukas.pce 10. 3. 2014 18:38

Jelass píše:
KluG píše:Teď musela měnit přístrojovku, jinak to celkem slouží.

To si nějak neumím představit. Proč se to dělalo?


moc km :D
S1 V6
Škoda Heinline 1.4
Citroen Berlingo 1.4
lukas.pce
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod KluG 10. 3. 2014 18:40

Jelass: Protože prostě přestala fungovat :) neukazovalo to rychlost, stav paliva, blinkry...s tim se jezdí těžko :)

Ty rozvody mě štvou, pár lidem prdly ani ne 50000 km od výměny a tady jsou furt původní. Asi musí být fakt v dobrym stavu. Zítra se zkusím optat, proč je nevyměnili při poslední prohlídce.
KluG
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 10. 3. 2014 18:54

Na rozvody bacha, nezáleží jen na najetých km, ale taky na stáří, řemen je pryžový, guma stárne a jednou nečekaně prostě rupne.
Obvykle by se měly rozvody měnit po pěti letech, pokud nenastanou dříve ujeté km.
Některé automobilky mají delší interval, ale je to jako s olejem, nespoléhal bych na to. Třeba škodovka v tomhle strašně lže.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 10. 3. 2014 19:03

Klug: jo pristrojovku, ja cetl palubku... Tohle se stava, ale vetsinou se to da opravit, nemusi se to menit cely.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod KluG 10. 3. 2014 20:44

Tak na Ibize byly rozvody dělaný někde na 85000 km v roce 08, tedy 12 let. Asi vazne záleží kdo to auto měl a jak s nim jezdil.
KluG
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dr._lukas 10. 3. 2014 23:44

Ja bych to za 70 nekoupil..naseres do toho dalsich 5-10 tisic a pak teprve budes klidne jezdit..za pade bych nepremyslel..ale doporucuji dosetrit a mas uplne jine auto..to i stary escort je vetsi nez ta pritapnuta fabka
dr._lukas
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 10. 3. 2014 23:50

Vidíš, to je nápad. Escort.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 10. 3. 2014 23:56

:D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 10. 3. 2014 23:56

:mrgreen:
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků