Lumpo píše:janda:
aktuálně mám od novoty najeto 160tis km... a co se *****?
vstřiky komplet ve 120tis km
čerpadlo taktéž 120tis
dvouhmota 130tis (na OII běžně 200-250tis)
150tis výfuk - totálně shnilej - u OII o něm ani při 300tis nevíš
zadní tlumiče a jejich uložení 155tis km
neustále nějaké tyčky stabilizátorů, silenbloky atd atd...
ESP řešeno několikrát - kroužek pod volantem, čidlo v kole opakovaně
centrál - občas nereaguje na dálku - baterkou to není
140tis km - engine fault - auto zdechlo a v servisu den kroutili hlavami, pak se vzpamatovalo a nikdo neví proč...
na víc si ted nevzpomenu...
No jo, ale ty máš naftu

To je jiný level. To se nedivím. Levný provoz, drahý servis. My máme na firmě benzíny a jediné, co se měnilo z tebou vyjmenovaného, tak u "mého" Focuse zadní tlumiče po cca 130 000 ježdění. Z toho dost po Praze. Takže to není závada, ale výměna opotřebeného dílu. Jinak nic. Máme dvě auta od novoty. Můj má nějakých 150 000, kolegy cca 130 000. Spolehlivost absolutní.
-- 2. 3. 2014 23:04 --a7gkiller píše:Ten focus si nejdřív vyzkoušej. Segra má kombi a místo vzadu je sotva pro děcka. Kašli na to co se kde píše v testech o mírách pro nohy. Já při 185cm je tam strčím a cítím se značně nepohodlně. Jízda a podvozek je špička, to jo..
Já mám nějakých 183 a za sebe si sednu luxusně. Já si ale dávám sedačku na kolmo. Pokud jí máš na ležáka, může být místa méně.