Oct,Focus,Mondeo,Laguna nove/predvadeci/ojete?

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Dusan 20. 12. 2011 10:37

Superb mi prijde jako velice nezajimave auto co se tyce pomery vykon/cena/pohodli, maximalne pokud ma pozadavek na vyssi machr index, tak tam muze byt nejake opodstatneni. Navic Superb bude mit za pul roku facelift = opet velky propad ceny.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod King of Potato People 20. 12. 2011 10:42

pokud to auto plánuje na delší dobu a větší nájezd, tak bych nějaké nástupce vůbec neřešil po 8 letech je to max pár desítek tisíc rozdílu... při ceně auto, to končící má obvykle nějaké akce a nově nastupující tak leda kulové, takže to v důsledku výjde nastejno.
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 20. 12. 2011 11:54

ja by som bol bud za Lagunu benzin alebo Avensis benzin. 200tkm by mohli v pohode zvladat bez starosti o turbo, vstrekovace. Avensis bude mat lepsiu spotrebu, ale to sa vykompenzuje lepsou cenou Laguny. Inak co som pozeral, ma Avensis 1.8 dost tazke prevody, takze na dialnicu pri 160 by to mala byt pohodicka pod 4t otacok
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod Dusan 20. 12. 2011 12:14

Laguna benzin je nesmysl, protoze ji nabizi pouze se zakladni Expression vybavou. Navic Renault ma nejlepsi ctyrvalcove diesely na svete, je nesmysl do nich nejit zvlaste za ty ceny.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 20. 12. 2011 12:24

tak v polsku vies kupit tri stupne vybavy.
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod Dusan 20. 12. 2011 12:31

Jenze zrovna Renault je v ramci CR nejlevnejsi z cele Evropy, takze kupovat ho v cizine je trosku nerozum. Polaci sice jeste nabizi dvoulitrovy turbobenzin s lepsi vybavou, ale za pro Cecha velmi nezajimave ceny. Za polske ceny s turbobenzinem mam stejne vybaveny diesel a to i v silnejsim provedeni.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 20. 12. 2011 12:48

ja stale pisem o 2.0 140k, ziadne turbo. Primarne mi slo o vylucenie turba koly moznym problemom. Ci maju horsie ceny neviem, je to vej jednania a konkretnej ponuky, ale da sa kupit 2.0 140k vo vybave BOSE
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod Dusan 20. 12. 2011 12:51

Jenze za cenu za jakou u nas koupis silnejsi dvoulitr ve vybave Initiale a to je trosku problem. A co se tyce moznych problemu, tak nez zacne mit ten diesel problemy, tak na palivu usetri skoro dveste tisic korun a za to uz se da ledacos opravit. Diesel je problem u ojetiny, ale u noveho nebo zanovniho auta tam business case je.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Berliner 20. 12. 2011 12:59

V tomhle případě bych vzal klidně tu dieslovou lagunu, ty ceny nových jsou bezkonkurenční...
Berliner
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 20. 12. 2011 13:43

MirecBA píše:ja stale pisem o 2.0 140k, ziadne turbo. Primarne mi slo o vylucenie turba koly moznym problemom.

Popravdě řečeno bych si dnes do auta téhle kategorie čtyřválcový benzín bez turba už nepořídil, bez ohledu na značku. Ta auta jsou relativně těžká a při jejich obvyklém využití člověk čeká odpovídající dynamiku v každé situaci bez nutnosti vytáčet motor někam na 5000+ otáček. Takže buď turbobenzín nebo benzín V6/R6 nebo turbodiesel.

Jen dodám, že třeba do malého a lehkého hot hatche (Clio RS...) nebo dokonce roadsteru (MX-5...) apod. bych naopak malý točivý atmo benzín klidně bral.
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 20. 12. 2011 13:47

Renaulti diesel je nej na svete? Kdo rikal?
Jako spatny neni, ale dle mne nektera konkurence zere mene...
VW Golf VIIIC 1.5 eTSI 110kw
Ford Fiesta ST 1.5 EB 147kw
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 20. 12. 2011 13:59

Spotreba neni jediny parametr, kdyz vezmu komplexne spolehlivost/spotrebu/kultivovanost/jizdni projev tak v kategorii ctyrvalcu opravdu asi neni momentalne konkurence.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 20. 12. 2011 14:03

Řekl bych, že Renaultu 2.0 dCi může 100% konkurovat pouze 20d od BMW. A nedaleko za nimi jsou HDI od PSA a Multijety od Fiatu, přičemž HDI na špičku chybí troška dynamiky a Multijetu zase maličko víc kultivovanosti.
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spitfireIX 20. 12. 2011 14:54

Beaumont píše: Popravdě řečeno bych si dnes do auta téhle kategorie čtyřválcový benzín bez turba už nepořídil, bez ohledu na značku. Ta auta jsou relativně těžká a při jejich obvyklém využití člověk čeká odpovídající dynamiku v každé situaci bez nutnosti vytáčet motor někam na 5000+ otáček. Takže buď turbobenzín nebo benzín V6/R6 nebo turbodiesel.


Vidím to stejně. Můj žebříček spokojenosti z pohledu motoru je (od nejhoršího) atmosféra benzín R4 - turbo diesel R4 - turbo benzín R4 - benzín V6. Jiné jsem neměl, krátkodobá svezení do toho nepočítám.
spitfireIX
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 20. 12. 2011 15:58

burty s krenem píše:Renaulti diesel je nej na svete? Kdo rikal?
Jako spatny neni, ale dle mne nektera konkurence zere mene...

On je ten dci i o dost tižší než konkurence. To taky není zanedbatelný parametr.
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků