Oct,Focus,Mondeo,Laguna nove/predvadeci/ojete?

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod mpack 19. 12. 2011 12:52

Zdravim vas panove,

je mi jasne, ze tema neni nijak originalni ale at jsem procital forum jakkoli nikde jsem nenarazil na jasne srovnani uvedenych vozu a tak zakladam toto tema pro me dost ozehave jelikoz zacatkem roku jedno z techto aut chci koupit - tedy pokud mi tady nerozmluvite neco jineho ;-)

co se tyce pozadavku :

rad bych slusnou vybavu - Titanium u Forda? atd...
motorizace - asi benzin i kdyz ani nafte bych se nebranil ( treba Laguna v nafte 2011 ma retez takze odpadavaji rozvody ve 100k coz je usetreni par tisic ) - ale treba Fordacky Ecoboost 1,6 taky nevypada zle, jezdim 30k rocne dalnice/nejaky to mesto- malo/okresky - 50/50 s dalnici

mam dilema mezi znackama i mezi stavem ( nove/predvadeci atd...)

napr. mam nabidku 520k za Focuse 2,0TDCi, Titanium, 2011 skladovka - novy vuz

ale zase Ford a jeho ceny servisu? v servisu Skody mam kamarada - tam by ceny byly urcite lepsi ale zase cena za novou Oct hatch s nejakou vybavou ( nikoli TOP jako Titanium u F ) je pres 500k a to mi neprijde uplne koser

Laguna zatim vychazi nejlepe cenove - 2011, referentska, 2,0 DCi, plna vybava, za 418k ale bojim se jeji spolehlivosti

rad si prectu jakykoli nazor

diky predem vsem
mpack
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MELLO 19. 12. 2011 13:25

OII 1.8TSi nová
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 19. 12. 2011 13:29

Řekl bych, že:
-30 tis. km ročně je tak na hraně benzín / diesel. U Laguny stejně není co řešit, tam je diesel jediná reálná volba, naopak u Forda stojí nové benzíny EcoBoost určitě za úvahu.
- Ceny servisu u Forda jsou velmi rozumné, určitě nižší než standard u Škodovky (nevím jakou slevu bys měl přes známého). Renault bude mít o něco dražší servis než Ford, tam bych si připlatil za prodlouženou záruku, nejlépe na celou dobu uvažovaného vlastnictví auta.
- Ceny Octavie jsou IMHO velmi velmi přemrštěné vzhledem k tomu, co to auto nabízí
- Současná Laguna by měla být spolehlivostí v pohodě, Fordy a Octa taktéž, tady bych to viděl na plichtu. Benzíny s turbem (EcoBoost, TSI) jsou na tom se servisem a rizikem poruch skoro (!) stejně jako turbodiesely.
- Pokud uvažuješ o Laguně, proč ne taky Mondeo? připadá mi, že při současných skvělých akčních cenách Mondea nemá koupě více vybaveného a silnějšího Focusu moc smysl, rozdíl cen oproti Mondeu už je velmi malý.

Já bych volil mezi Lagunou diesel a Mondeem EcoBoost, oboje bych si důkladně projel a vybral. U mě by asi vyhrál Ford, ale Laguna určitě taky není špatná volba.
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 19. 12. 2011 14:00

OII uz je za zenitem, tu nema moc smysl brat. Nejenom, ze je to male auto, ale je to male auto z roku 2004, coz je znat.
Laguna nema problem se spolehlivosti, ale neni to zrovna dvakrat uspesny model. Vyhodou je cena a nejlepsi diesely na trhu.
Mondeo ma diesely hodne drahe, Ecoboosty presto skoro nikdo nekupuje. Problemem je strasna osizenost auta, videl jsem kary co po 250.000km vypadaly lepe nez stavajici Mondeo po padesati tisicich. Focus nedava smysl, protoze je maly a strasne drahy.
Doporucil bych ti si project Lagunu, Mondeo, mozna C5 a rozhodnout se co ti sedne lepe. Ale Mondeo si radeji projed nekde v autobazaru, ojete vypada hodne jinak nez v autosalone. :-(
Kdyby jsi mel vice penez tak zajimavou volbou muze byt novy Peugeot 508, kterym rozhodne Peugeot velmi prekvapil a to pozitivne, ale to uz jsou jine penize.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 19. 12. 2011 14:53

Ford ma jeden z nejlevnejsich servisu, toho se netreba bat
O4 FL eTSI DSG 110kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 19. 12. 2011 15:00

Peugeot 508 s 1.6 THP nebo 2.0 HDI a prakticky plné výbavě se dá sehnat kolem 500 tis.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mafel 19. 12. 2011 15:00

šel bych do saaba, bude výprodej skladových modelů (jestli někde ještě nějaký sklad existuje :-) )
V6 3.6 192 kw
V6 3.7 204 kw
V4 2.0 200 kW
mafel
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 19. 12. 2011 15:16

:mrgreen:
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mpack 19. 12. 2011 16:07

Beaumont píše:Řekl bych, že:
-30 tis. km ročně je tak na hraně benzín / diesel. U Laguny stejně není co řešit, tam je diesel jediná reálná volba, naopak u Forda stojí nové benzíny EcoBoost určitě za úvahu.
- Ceny servisu u Forda jsou velmi rozumné, určitě nižší než standard u Škodovky (nevím jakou slevu bys měl přes známého). Renault bude mít o něco dražší servis než Ford, tam bych si připlatil za prodlouženou záruku, nejlépe na celou dobu uvažovaného vlastnictví auta.
- Ceny Octavie jsou IMHO velmi velmi přemrštěné vzhledem k tomu, co to auto nabízí
- Současná Laguna by měla být spolehlivostí v pohodě, Fordy a Octa taktéž, tady bych to viděl na plichtu. Benzíny s turbem (EcoBoost, TSI) jsou na tom se servisem a rizikem poruch skoro (!) stejně jako turbodiesely.
- Pokud uvažuješ o Laguně, proč ne taky Mondeo? připadá mi, že při současných skvělých akčních cenách Mondea nemá koupě více vybaveného a silnějšího Focusu moc smysl, rozdíl cen oproti Mondeu už je velmi malý.

Já bych volil mezi Lagunou diesel a Mondeem EcoBoost, oboje bych si důkladně projel a vybral. U mě by asi vyhrál Ford, ale Laguna určitě taky není špatná volba.



jj psal jsem i Mondeo takze o tom urcite taky uvazuju - jen nevim jestli treba nejakou predvadecku nebo lehce ojety referentsky nebo uplne novy?
videl jsem referentskou Lagunu 2011 za 420k s 2,0 DCi a 20k najeto to si myslim ze pri 5-ti lete zaruce bude fungovat slusne...?

cekam na nejakou nabidku obchodnika Fordu na Mondeo takze uvidim co posle....

-- 19. 12. 2011 15:13 --

Dusan píše:OII uz je za zenitem, tu nema moc smysl brat. Nejenom, ze je to male auto, ale je to male auto z ......



proc myslis ze Laguna neni uspesny model - byl jsem se podivat v saloonu a meli tam Lagunu kombi, 2,0 DCi plna vybava za 518k !!! a to mi jeste obchodnik rovnou rekl ze s cenou by se dalo hnout ( doufam teda ze myslel dolu ;-) ) takova nabidka nema konkurenci myslim

co myslis tou osizenosti Mondea a tim ze po 250k jine auto je lepsi nez Mondeo po 50k ? co se ti na Mondeu po 50-ti nelibi?

C5 nevim jak je na tom s cenama o tu sem se vubec nezajimal a 508 je cenove docela dost nevim jestli ma cenu tolik investovat
mpack
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Dusan 19. 12. 2011 16:39

mpack píše:proc myslis ze Laguna neni uspesny model - byl jsem se podivat v saloonu a meli tam Lagunu kombi, 2,0 DCi plna vybava za 518k !!! a to mi jeste obchodnik rovnou rekl ze s cenou by se dalo hnout ( doufam teda ze myslel dolu ) takova nabidka nema konkurenci myslim

co myslis tou osizenosti Mondea a tim ze po 250k jine auto je lepsi nez Mondeo po 50k ? co se ti na Mondeu po 50-ti nelibi?

C5 nevim jak je na tom s cenama o tu sem se vubec nezajimal a 508 je cenove docela dost nevim jestli ma cenu tolik investovat


Tim jsi si sam odpovedel. :mrgreen: Kdyby Laguna III byla uspesny model, tak by ji neprodavali za ceny, ktere jsou opravdu bezkonkurencni. Laguna III byla neuspesna nejenom u nas, ale v cele Evrope. Jsem zvedav jestli vubec bude Laguna IV nebo jestli Renault stredni tridu do budoucna vypusti, protoze tohle nemuze byt ziskovy model v zadnem pripade.
Mondeo je osizene na materialech a na zpracovani. Podivej se na to jak vypada ojete Mondeo uz treba po tech padesati tisicich. Poskrabany lak, poskrabany interier, setrene barvy ovladacich prvku, zasle barvy, osoupane calouneni. Proste to auto je hrozne nekvalitne udelane a chvili po vyjeti z autosalonu vypada opravdu dost zasle.
Peugeot 508 je cenove velmi vyhodny, problem je pouze v tom, ze diky mladi modelu nejsou k dispozici predvadecky a referencni auta. V cenach ojetin je to s ohledem na kvalitu velmi konkurenceschopny model. Uprimne kupovat funglovku ve stredni tride asi bych neuvazoval nad nicim jinym nez 508.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod x2005 19. 12. 2011 16:42

Laguna bude asi největší výprodej. Ale třeba tady seženeš Mondeo za 499tKč http://www.autobusch.cz/nabidka-vozu/ford/ Verze poFL už snad nebude tak příšerná v interiéru (ale velký skok vpřed to nebude).
x2005
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 19. 12. 2011 16:44

Uprimne jsem nejak nepochopil business na nakup buhvi odkud dotazenych predvadecek od Auto Busch za ceny za ktere muzu mit v akci funglovku od mistniho dealera.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 19. 12. 2011 17:06

mpack píše:jj psal jsem i Mondeo takze o tom urcite taky uvazuju - jen nevim jestli treba nejakou predvadecku nebo lehce ojety referentsky nebo uplne novy?

To už je na Tobě, jestli Ti stojí úspora několika desítek tisíc za mírně vyšší problémů riziko u předváděček (většinou je lidé dost "honí" i se studeným motorem) + nemožnost konfigurace auta na míru (barva, výbava). Já osobně bych v této cenové hladině asi do předváděčky nešel, když už tak spíš do referentského auta, kterým alespoň jezdil jeden člověk delší dobu nebo do skladovky (mě třeba barva auta vůbec nezajímá).

mpack píše:C5 nevim jak je na tom s cenama o tu sem se vubec nezajimal (...)

To je možná trochu škoda, to auto je dost zajímavé a dá se koupit za rozumnou cenu. C5 boduje hlavně mimořádným odhlučněním a komfortem + ve verzi Exclusive perfektními sedadly, ale Excl. je asi mimo Tvůj rozpočet. Naopak C5 není ani vzdáleně "sportovní".
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mafel 19. 12. 2011 17:07

V6 3.6 192 kw
V6 3.7 204 kw
V4 2.0 200 kW
mafel
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 3MPS 19. 12. 2011 18:00

Já bych osobně volil benzín. A to z důvodu: dmes je nafta už skoro o 2Kč/km dražší, než benzín. Pří spotřebě nějakého 2litru TD a benzínu 2l je cena za palivo identická.
Naftaový agregát má obrovský potenciál nekonečných poruch (namátkuo - emisemi donucení výrobci montují nepřeberné systémy recirkulace spalina filteace výfukových plyn§ - EGr ve všech jeho možných i nemožných podobách, DPF, dále šetření na metriálech a zvyšování vstřikovacích tlaků and 2000barů snižuje životnost vstřiků a zvyšuje namáhání celého palivového systému....).

Za mě na 30.000km by byla jednou z možností Toyota Avensis s 94kW motorem 1,6 - dají se shnat viz inzerce Tipcars pod 400.000Kč v záruce. toyota mívala slušné vozy. A myslím si, že normálnímu řidiči bude i tato relativně slabá motorizace stačit, SPotřebou bude kolem 6,5-8/100. SRovnatelné s dýzlem, jen za menší cenu :-)
3MPS
Štamgast

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků