Peugeot 407 vs Citroen C5

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Dzordz5 13. 5. 2011 06:39

Tak ako tu bolo spomenuté, benzínového japonca, na EU modeloch sa hrozne šetrí...
Honda Civic, Subaru Impreza / Legacy (odporúčam skôr AT) Subaru si skvele drží cenu, ale oprávnene. Peugeot či Citroen by mali byť výborné po stránke komfortu, ale vlastniť Peugeota alebo Subaru je taký rozdiel ako vlastniť Fabiu alebo Sandero


jenže za 200t bude Legacy tak rok 2002/2003, o spotřebě ani nemluvě...
Dzordz5
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod K86 13. 5. 2011 06:57

jeste ze toto forum navstevuji takove kapacity, ktere to tu vse uvedou na pravou miru
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dzordz5 13. 5. 2011 07:17

jeste ze toto forum navstevuji takove kapacity, ktere to tu vse uvedou na pravou miru

<zvědavost>vždycky mě zajímalo, co vede člověka k tomu, aby do normální diskuze přispěl nějakým OT blábolem. Jakej důvod bys uvedl ty? <zvědavost>
Dzordz5
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod speleo 13. 5. 2011 07:20

správně by to mělo končit takto: </zvědavost>, popř. ještě phpBB lépe: [zvědavost][/zvědavost]
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 13. 5. 2011 07:25

jediny OT tu ma Mr. Semtex a mozna mtb_
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 3MPS 13. 5. 2011 07:31

Na téma P407 ti mohu napsat román, která ovšem vychází z mé osobní zkušenosti s vozy pežot již od roku 1995 -to jsem začínal na P306, následoval P605 ("zahynula jako totoálka následkem jednoho korunovanýho vola, co neuměl řídit kamion), pak 406, proložýeno několika Škodovkami Octavi 1,9TDI, následovla další P407 (ale už 1,6HDI) a k tomu šéfova auta jako P406, 407 a otocva paralelně žijící P405SRI 2,i:-)

Pežot je stroj. Ke stroji je třeba se nějak chovat. je třeba respketovat pokyny výrobce. Pak stroj funguje. Mně fungovaly všechny bez tzásadních potíží. Dokonce i ona 1,6HDI, kterou jsem koupil jako ojetou s údajnými 140.000km po 2,5 letech (otázka, byla to realita??)Tutéž 1,6 80kW najdeme i ve Volvu V50, Focusu a Mazdě 3 (tu si nejsem ale zcela jistý).

Pak mám vedlůe sebe člověka, co v Přerově servisu jen a pouze Citroeny a specializuje se na C56 a Xantie.

Jedním slovem - je to o výběru daného kusus. Jaký pán, takový krám. Není nejmenší důvod, aby P407 nefungoval. U C5 bych měl trochu obavu z elektriky, přeci jen, její složitost je vysoká. Ale P407 ať 2,0HDI či 1,6HDI jsou slušné vozy, na kterých tě nepotká nic víc níc mmíň než na ostatních dýzlech dneška. SPíše tě toho potká daleko míň, např. ve srovnání s Das Auto či VW (jejich věhlasné verze 103kW PD motorů, turba ve všech podobách, vstřiky, kombnovaná naftová čerpadla, vykrádačky a další libůstky).

A k té P407SW 1,6HDI:

pokud jsi sám, tak ti 80kW z nafty a asi 320Nm může bohatě stačit, to vše při nějakých 6l nafty/100km, podpořené vysokým cestovním pohodlím, klidem v kabině prostým jakýchkoliv vibrací, dunění, drnčení a pod, jako apříklad v "krásně samotové" 1,9 74kW od das Auto. 5ti kvalt je krásně rozložený a při dálničních 130 nepoznáš, zdali řídíš benzín nebo naftu, motor propstě není slyšet.
CO tě potká, je svítící kontrolka symbolu upozorňující na regenraci či servis FAP (mě to potkalo ve 152.000km). Řešení stálo 2 litry za dolití aditiva, ovšem následný majitel, který jej od mě koupil, mi pak říkla, že FAP musel nechat vyměnit - stálo to 12 tisíc vč. práce (což např. u Hondy dýzla stojí nádherných až 100.000Kč :-) U Fordů 25, u SUbaru to radši vědět ani nechci...
Ad náprava: nevím, co pořáá máte s nápravami a čepy a tyčkami. Jezděte po silnici, ne po polích a pak na ně nebudete muset sáhnout. První 306 šla z domu ve 200.000km, provoz včetně naší stověžaté matičky - na nápravu nechytnuto. 605 nepočítám, ta v 25.000km šla k Pánu, pak řada 406 moje i šéfova - moje měla 350.000km (jezdil s ní pak kámoš a pak jeho syna nakonec jho manželka a měinly se jen brzdy a přední tlumiče, nějaký ten čípek - ale to až kolem 250.000km !! Moje 407SW ve 152.000, co šla z domu, měla náoravu jako když vyjal ze salůnu:-) Taktéž tlumiče, (byl jsem na testu a opotřebení NA 80%!! Takže de facto hodně velký kus před sebou. Taktéž vůle v řízení - 0000 NIC!

Co bylo jaksi mimo z řady, byla moje poslední služební P807 2,HDI 79kW FAP.ta šla z domu kolem 170,.000km, ale zde bych možná byl ochoten připustit, že už to nebylo to pravé ořechové, protože přeci jen,m váha byla daleko větší a celkově 807 a 79kW nebyla ta pravá kombinace, power box, který údajně měl z motoru dostat 94kW sice nějaký výkon přinesl, na brzdě jsem však nebyl a spotřeba byla 7,5/100.

Takže za mé zhruba 13-ti leté zkušenosi s pežoty ti mohu s klidným vedomím a svědomím napsat, vyber slušnou P407 a klidně bez jakýchkoliv obav si ji kup a nebudeš litovat. Dostaneš výborný naftový motor, vysoké pohodlí, hezký vzhlůed, auto, které se nekrade (tolik), nerezaví a je levné díky předsudkům našich Všeználků z Čech.
Na druhé straně musíš přehlédnou nějaké ty mušky ve zpracování, ale co bys chtěl za 150-200.000Kč, ne??
Jinak obecně, 406 byla na tom s kvalitou lépe, než nobější 407. A byla uvitř o otný kus větší.

C5 je dost velká zvenku, ale uvnitř tak dramaticky velká není, navíc vzhled palubní desky není bůhví co, ale zase systém odpružení je slast a repase koulí za 2litry/kus se dá udělat - třebas u mého kolegy v Přerově. Kontakt dám, kdyby něco :-)

-- 13. 5. 2011 08:32 --

Pánové omlouvám se za překlepy, píšu levou, pravačku mám na šátku - loket v háji:-(A nechce se mi to opravovat.
3MPS
Štamgast

Odeslat příspěvekod hexacore 13. 5. 2011 08:08

V aute nejezdim sam, v 60% v aute je spolujezdec zbytek nekdo navic na zadnich sedadlech.

Tak tedy jsem od Peugeota v benzinu opustil a naftu nechci. Necham si v zaloze jeste Citrona C5. Subaru Impreza se mi moc nelibi designem - i kdyz je mozna perfektne spolehlive, ale kdyz se mi nelibi vzhledove - nebude se mi v aute jezdit dobre.

Podivam se tedy jeste na Toyoty a Hondy. Toyota Corolla je podle me maly auto (nebo ne), Avensis se mi libi vice a sel bych mozna do 1.8 nebo 2.0 motoru, mozna spise ta 1.8? Z hondy se mi libi Civic od roku 2006 a mozna jeste vice sedan, ktery tady nikdy nesezenu, jinak normalne hatchback mi prijde hrozne maly, zvlaste pri jizde nekam dale, placnu do Italie - ve 4 je to na prd v takovem aute. Vice se mi uz zamlouva Honda Accord ale ten je jen v motorizaci 2.0i a to bude dobre papat, za 11-12l ve meste se mi moc jezdit nechce.

Tak predbezne se vyber presouva na:

Toyota Avensis 1.8 benzin - mozna 2.0 (sedan) 2005+
Honda Accord - 2005 (sedan)
z tech mensich Toyota Corolla - ale nevim jaky motor nebo provedeni.

Na co dalsiho bych se mohl podivat? (nechci Škoda)
hexacore
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod bleach 13. 5. 2011 08:10

fofo 1,6 :-D
bleach
Inventář

Odeslat příspěvekod Duri13 13. 5. 2011 08:19

3MPS píše:Pežot je stroj. Ke stroji je třeba se nějak chovat. je třeba respketovat pokyny výrobce. Pak stroj funguje....

....Jaký pán, takový krám. Není nejmenší důvod, aby P407 nefungoval.

Toto je hodne zjednoduseny pohlad na svet vychadzajuci z chybnej kauzality 'ja sa spravam k autu slusne a podla pokynov' => 'moje auto funguje'. Veci (ani stroje) takto nefunguju. Niektore vyrobky (alebo ich rocniky) su proste menej/viac kvalitne a nachylne na pokazenie.

A teraz vobec neriesim spolahlivost 407 alebo C5, nemam s nimi skusenost...
Duri13
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yeti 13. 5. 2011 08:24

Hexacore: Jo, to už je rozumnější volba.
Pro ostatní - co furt máte s těma fokusama? Seděli jste v tom někdy? Celá současná produkce od fordu je naprosto katastrofální - jsou to auta za normální peníz, ale zpracování a materiály odpovídají těžkýmu low-endu. Já jsem o fusionu, potažmo fokusu pokukoval taky (od novoty), ale to zpracování je prostě hrůza a děs. V rodině máme fiestu (předchozí generaci) a totéž - prostě kam se člověk podívá, tam je vidět, že se šetřilo. Fuj. Zlatý korejčíci.
yeti
Nováček

Odeslat příspěvekod hexacore 13. 5. 2011 08:29

bleach píše:fofo 1,6 :-D


koukam se ted na nejake jeste v zaruce od prodejce na 12-24 mesice (mam tam alespon nejakou vetsi zaruku poctu KM, tech. stavu auta a jeho puvodu) FoFo se da sehnat od 7-8k €, to uz bych sel do mondea 1.8 Ghia za 8-9k € a kdyz uz v teto cene tak se nabizi Toyota Avensis 1.8 Sol od 8,5-10k € (vsechny auta 2006 rocnik).

A co Mazda 6?

P.S. tak Corolla odpada, je to takove typove hatchback - to uz bych sel do sedana od roku 2008, ale to uz je pro me moc drahe za tyto ponize, kdybych je mel tak bych doplatil 1k € a vzal bych treba, placnu, Mercedes-Benz C180-C220 Kompressor z roku 2005/2006

Takze vyber se zuzuje na rocniky aut 2005/2006 Toyota Avensis 1.8 Sol, Accord, Mazda 6.
Naposledy upravil hexacore dne 13. 5. 2011 08:34, celkově upraveno 2
hexacore
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod yeti 13. 5. 2011 08:31

S mazdou zkušenost nemám, ale je to japončík, nebál bych se toho.
yeti
Nováček

Odeslat příspěvekod Mr.Semtex 13. 5. 2011 08:34

No ale to už jsme se z těch původních 150tis. dostali někam trochu jinam, ne?

Nechceš nejdřív tu tipovačku trochu upřesnit, jako v jakém cenovém rozpětí se teď pohybuješ, jaké auto vlastně hledáš - velikost, výkon, výbava? 8-)
Mr.Semtex
Hodnostář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hexacore 13. 5. 2011 08:51

Cenove hledam mezi 100.000 az 200.000 korun - pokud se naskytne moznost (treba v pripade Toyota Avensis 6/2006 Sol. benzin 1.8 95kW tak se da sehnat se zarukou od dealera za 9000€ - to je nejakych 220.000 (tech 20-30 tisic bych se nejak pokusil sehnat) najezd melo 80tkm.

Hledam auto v sedanu, abych se moc, pripadne, neomezoval v prostoru v interieru. Jak rikam, jednou nebo parkrat rocne bych rad vyjel nekam mimo CR jen tak na tyden a kdyz uz - tak nas muze jet treba 4. Takze bych rad uvital alespon nejake pohodli v zadu pro cestujici a samozrejme nejaky, vicemene, normalni kufr (ale zas nechci Kombi, prijde mi to takove strasne megalni a spise pro rodinu, kterou zatim nemam a nevyuziji ten prostor co to nabizi).

Ziji s pritelkyni, takze v aute vetsinou jezdime spolu. Rocni najezd, jak jsme se zminoval, mezi 15-25 tisici KM. Vetsina mesto, pak okresky no a dalnice. Zase nechci aby mi to zralo ve meste 11 a vice litru, ted mam mensiho sedana 1.6 a bere mi to 8-9l po meste, po dalnici 6l a kombinace 6,5-7l. Nicmene je to auto uz 12 let stare a nechci do nej sypat penize na dalsi opravy, je pro me lepsi na dalsich 5-6 let zainvestovat a poridit si neco bezpecnejsiho a spolehlivejsiho, take moje soucasne auto uz ma 186tkm a mit predstavu, ze s tim jedu treba na tyden do Norska me extra desi.

Takze hledam auto, rozumne velikosti, rozumneho vykonu pro me ucely a muj najezd a dobre spolehlivosti s rozumnou spotrebou (ted mam auto velikosti 4490 x 1695 x 1390, vahove neco kolem 1200kg, 1.6 motor benzin, 82kW, zavazadlovy prostor 480l) - proste lepsi a spolehlivejsi, bezpecnejsi nahradu za sve soucasne 12 let stare auto,. Moje vyska je cca 185cm, vahove do 85kg - mozna jsem hrozne naivni ve vyberu auta?

Co se tyce vybavy, rad bych klimatizaci -(do ted jsem ji v aute nemel) nepohrdam manualni, ale digitalni by nebyla od veci v novejsim aute, tempomat bych uvital - bez tempomatu je to fakt na nic, manualni prevodovka mi staci - automat nechci - necitim s nim pak, ze to auto skutecne ridim. Vsechna okna v elektrice v 21. stol. bych uvital, kdyz me auto z 20. stoleti je melo, el. zrcatka take, vyhrivane sedacky nepotrebuji.

Samozrejme pokud se najde neco rozumneho za 150 tisic (coz napriklad u Avensis pochybuji, tak budu maximalne rad, protoze za usetrene penize provedu zakladni servis na aute)
Naposledy upravil hexacore dne 13. 5. 2011 09:01, celkově upraveno 1
hexacore
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod K86 13. 5. 2011 08:59

mazdy reynou jako prase, do toho bych nesel
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků