Silné auto se spotřebou jako 328i?

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod vojtakawa 1. 8. 2010 19:53

No uvidíme. Když sem se s 6ti hrnkem skoro 3 litrem přes 10 nikdy ani náhodou nedostal, tak není možné, že bych s 2litrem s o dva hrnky méně jezdil přes 10 :-)
vojtakawa
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod HondaMan 1. 8. 2010 20:06

vojtakawa píše:A z Hot Hatchů byste volili co? Co třeba taková Fiesta 2.0 ST či Pažout 206 2.0 RC či... ? U fiesty pročítám recenze a hrozně pochvalují podvozek, ale výkon by chtěla větší... ale na poblbnutí by to zas nemuselo být až tak zlé :-)
ST je *****. Tvrdá, podvozek v rámci HH nic moc, motor slabej...
A toho dementa co chválil podvozek na 206 bych chtěl vidět :roll:

Z hovna bič neupleteš, ani když na něj nasadíš tvrdé tlumiče a velká kola. Prostě to nejde.

Jo a na RC je všechno dost drahý ;)

-- 1. 8. 2010 21:06:57 --

Kája Mařík píše:Nedávno tady se mnou kdosi nesouhlasil, ale já tvrdím, že Fiesta ST, ač je to super auto, tak je to odporně tvrdá motokára. Něco s tím mám odjeto a jako daily-driver bych to prostě nechtěl. A to si myslím, že jsem celkem odolný, když v Z3c dělám 3000km měsíčně... :-)
+1
"He who sacrifices freedom for security deserves neither." Benjamin Franklin
HondaMan
Řezník Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 3MPS 2. 8. 2010 06:34

vojtakawa píše:No uvidíme. Když sem se s 6ti hrnkem skoro 3 litrem přes 10 nikdy ani náhodou nedostal, tak není možné, že bych s 2litrem s o dva hrnky méně jezdil přes 10 :-)


No jo, jenže to bylo béemvéééééé:-)
3MPS
Štamgast

Odeslat příspěvekod vojtakawa 2. 8. 2010 09:03

HondaMan: S tím si dovolím hodně nesouhlasit. Podvozek má Fiesta z HH hodně mezi prvníma (i v top gearu ji chlapci projeli , testili a vychválili) Ten výkon 110kW sice nic moc není, ale jelikož je to autí lehounké, tak je to živé dost...a navíc pak stačí udělat jen malinká úprava na sání,výfuku, mapy a rázem to zrychluje na stovku do necelých 7mi sec. Na vyblbnutí to vydím jako dost good. No uvidíme :-)
vojtakawa
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod HondaMan 2. 8. 2010 09:39

Na kilo pod 7 potřebuješ cca 180Hp a 1000kg. To není maličká úprava :pozor
Fiesta je dobrá na pomalém okruhu. Na běžné okresce je to na houno, protože v zatáčkách odskakuje, je moc tvrdá a rovně nic moc nejede.

To auto prostě dobré není. A neuděláš s tím nic ty, ani "odborníci" z TopGearu ;)
Ale pokud nemáš srovnání, tak Ti bude připadat super :D
"He who sacrifices freedom for security deserves neither." Benjamin Franklin
HondaMan
Řezník Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 2. 8. 2010 09:58

HondaMan píše:Na kilo pod 7 potřebuješ cca 180Hp a 1000kg. To není maličká úprava :pozor

U malý atmosférický předokolky by mělo stačit 160k/t. Ale i na to se bude ze sérových 132k/t blbě dostávat. Pokud nebude ochoten to vykuchat.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HondaMan 2. 8. 2010 09:59

Tak v Cliu jsem 160Hp/t měl a o stovce pod 7 jsem si mohl nechat jen zdát.
"He who sacrifices freedom for security deserves neither." Benjamin Franklin
HondaMan
Řezník Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eltoroloco 2. 8. 2010 10:27

Tak můžu Ti nabídnout svoje Volvo, sice cena trochu vyšší, spotřebově se vejdeš do toho co požaduješ, výkonově na tom budeš o dost líp.
viewtopic.php?f=835&t=1097939
T5
eltoroloco
Nováček

Odeslat příspěvekod Beaumont 2. 8. 2010 10:57

HondaMan: Tak třeba Alfě GTV 3.0 V6 stačí 152 PS na tunu (220 koní, 1445 kg) k 0-100 za 6,6 sek. a BMW Z3 2.8 dokonce 145 koní na tunu (193 koní, 1333 kg) k 0-100 za 6,8 sek. viz:
http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/alfa-romeo-gtv-v6-audi-tt-1-8-t-bmw-z3-coupe-2-8-753981.html
Ono taky hraje roli zpřevodování a další věci...
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HondaMan 2. 8. 2010 11:05

Já vím... U atmo předokolky. Proto jsem nejdříva psal, že u 1000kg těžkého auta je potřeba cca 180Hp

U té Alfy je to jasné. 220Hp je 220Hp
Z3 má k předokolce daleko :D
"He who sacrifices freedom for security deserves neither." Benjamin Franklin
HondaMan
Řezník Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 2. 8. 2010 11:21

HondaMan píše:Z3 má k předokolce daleko :D

Jasně, ale zase mu stačí těch koní na tunu ještě míň...
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 2. 8. 2010 14:43

D1.8T píše:Pokud dokáže zakladatel vlákna jezdit s 328i za 8,3 dlouhodobý průměr, dokáže to s Fiestou ST taky a při couračkách mimo město i těch 6l. Je jasným že ty koně jsou nevyužitý, ale to je jeho věc.

Úplně v pohodě. Mazda 6 se stejným motorem (bez proměnlivé délky sání) žrala na okreskách při 90 mimo/60 v obci těsně pod 6 litrů. Dlouhodobou spotřebu jsem měl 7.5 na sto. Pro představu, s 320d E46 mám dlouhodobou 6.6 (ale jezdím teď o něco rychleji, tipuju, že ta Mazda by to měla tak za 8.5).
už nemám žádnou Mazdu :(
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 2. 8. 2010 14:54

HondaMan píše:
U té Alfy je to jasné. 220Hp je 220Hp

Ale 1445kg. A výsledek je oněch zmiňovaných 152 k/t.

Co to zásadně ovlivňuje, je průběh výkonu. Jako hezký příklad můžou sloužit BMW e36 325i a 328i a e46 328i. Ty motory měli obdobný výkon (192-193k), ale v průběhu vývoje znatelně posilovaly v nizkých a středních otáčkách. Přestože auta byla těžší a těžší, udávaný zrychlení na stovku se snižovalo.
e36 325i - 8s
e36 328i - 7,3s
e46 328i - 7s

-- 2. 8. 2010 15:55 --

Arnie J píše:
D1.8T píše:Pokud dokáže zakladatel vlákna jezdit s 328i za 8,3 dlouhodobý průměr, dokáže to s Fiestou ST taky a při couračkách mimo město i těch 6l. Je jasným že ty koně jsou nevyužitý, ale to je jeho věc.

Úplně v pohodě. Mazda 6 se stejným motorem (bez proměnlivé délky sání) žrala na okreskách při 90 mimo/60 v obci těsně pod 6 litrů. Dlouhodobou spotřebu jsem měl 7.5 na sto. Pro představu, s 320d E46 mám dlouhodobou 6.6 (ale jezdím teď o něco rychleji, tipuju, že ta Mazda by to měla tak za 8.5).

Já o tom rozhodně nepochybuju.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků